Meisje (16) wil met opa trouwen

AMSTERDAM - De familie van een 16-jarige scholiere die er vandoor is gegaan met een opa van 30 jaar ouder, is bang dat het meisje met hem wil trouwen.

De Britse Lisa Wright ging drie weken geleden van huis en verschuilt zich nu ergens in Londen met de 46-jarige Nigel Trowbridge.

Lisa heeft contact opgenomen met haar moeder en gaf toe dat de veel oudere en werkeloze Nigel haar geliefde was.

De bezorgde moeder van het meisje, Angela Wright, ontdekte na het telefoontje een foto van Trowbridge en een liefdesbrief in de handtas van haar dochter.

In de brief stond: “Ik wil graag Mevrouw Trowbridge worden.”

Kleinkinderen

Trowbridge is vader van vijf kinderen en heeft twee kleinkinderen. De man zit middenin een scheiding.

Wright maakt zich zorgen over haar dochter maar verwacht niet dat het meisje nog thuiskomt.

De zoon van de man, de 20-jarige Glyn, heeft een kind met de zus van Lisa. Toen Towbridge zijn kleinkind wilde bezoeken leerde hij en Lisa elkaar kennen.

Lisa’s zus is bang dat de man met haar zusje wil trouwen. “Wanneer de scheiding rond is kan hij doen wat hij wil. Het zal me niet verbazen.”

Examens

Het meisje zit middenin haar examenperiode op school, maar is dus nu met haar veel oudere vriendje ‘gevlucht.’

Volgens de politie is Lisa oud genoeg om samen te zijn met de man, maar is ze te jong om zonder toestemming van huis te gaan.

Agenten zijn op zoek naar het stel.

:wall: :?

Sow Bizar :shock: :shock: Een grote blije inteelt familie als ik het zo lees… Hopelijk vinden ze dat meisje snel…

@Becca wrote:

Een grote blije inteelt familie als ik het zo lees…

Ja echt goor!

En dat in Engeland…

Alhoewel… :roll:

Technisch gezien zijn ze geen familie van elkaar. Zijn zoon heeft een kind met haar tante.

Maar het blijft sneu…

OMG… Dat meen je toch niet? :eh: :hand:

En mijn moeder vroeger maar zeuren als ik met een vriendje thuis kwam dat 3 jaar ouder was :stuck_out_tongue: :lol: