meiden met pcos die binnen een jaar zwanger zijn geworden

hoi dames.

ik heb een vraagje , ik heb zelf ook pcos. maar zijn er dames die ook pcos hebben en die binnen een jaar zwanger zijn geworden dmv clomid of met spuiten. ik zou graag wat positieve verhalen willen horen om de moed er weer een beetje in te krijgen. ik zelf ga binnenkort weer aan de clomid en ik hoop dat het weer zal aanslaan.

ik ben de vorige keer met clomid 100mg zwanger geworden. (met de eerste eisprong)

en dan vraag ik me ook af als clomid al eenmaal heeft gewerkt zal het een volgende keer dan ook bij me helpen?(bij iedereen)

heel veel lief jody

Hoi,

Per vandaag ben ik nieuw op het forum, zelf ben ik in 2004 na 3 kuren clomid 50 mg zwanger geraakt. We zijn nu weer in september begonnen met 50 mg geen resultaat en daarna 100 mg geen resultaat. Ik had een echo afspraak staan en een recept voor 150 mg, zag de gyn. een rara cyste aan m’n rechetr eierstok. Dara moet ik 7 december eerst aan geopereerd worden. en dan zin we verder. Bosje

hoi bosje

tja raar he hoe het gaat met clomid, bij mij werkte clomid 50 niet , en clomid 100mg wel waarna ik in 1 keer zwanger ben geraakt. ik hoop zo erg dat het dit keer ook zo makkelijk weer gaat.

xxx jody