Meiden die in enschede wonen LET EXTRA GOED OP JE KIDS!!!

Er is een vrouw die al 2 keer heeft geprobeerd een kindje te ontvoeren :shock:



Ik weet dat jullie sowieso goed op jullie kids letten!!!

Maar ze probeerd het zelfs in de winkel :?

Was dat die met die fiets??? Zoiets hoorde ik van me schoonzus.

Ze heeft het geprobeerd in een park.

Vader was met zijn zoontje eendjes aan het voeren.

Kind speelde wat,man kijkt achter zich en ziet dat die vrouw naar zijn zoon grijpt.

Hij is gaan schreeuwen en rennen,toen vluchte ze natuurlijk.



En in de supermarkt heeft zij het geprobeerd.



Waarschijnlijk een buitenlandse vrouw.

En ik sta morgen met een stand voor mijn muziekvereniging in dat winkelcentrum, samen met nog wat anderen en Daphne :doh: :doh: :doh:

Ik hoorde net het hele verhaal op de repetitie, tot 2 keer toe al heeft die vrouw dat geprobeerd en gisteren weer, eerst bij de AH al heel veel aandacht voor dat kindje en later was moeder de boodschappen aan het inpakken, zat het meisje al bij die vrouw achter op de fiets, die had ze heel dichtbij neergezet… :twisted:

gelukkig is het niet gelukt!

Jaa die bij de supermarkt dat was met die fiets!! Dat had ik dus gehoord. Echt erg hoor… Gekke wereld

Ze denken dat die vrouw een Poolse is…

:shock: :shock: :shock: NIET te geloven… waar zijn we toch mee bezig zeg… :?

dan maar extra goed opletten en het flink verspreiden aan andere ouders…

In een winkel in Enschede heeft een onbekende vrouw woensdag geprobeerd een 3-jarig kind te ontvoeren. De 40-jarige moeder ziet tot haar schrik tijdens het afrekenen dat een onbekende vrouw haar kind op de fiets zet en wegfietst. De moeder rent achter de fietsende vrouw aan en ziet kans haar dochtertje van de fiets te pakken. Het kind is bij de actie ongedeerd gebleven. De vrouw is voortvluchtig. De politie zoekt haar.

ik durf daphne morgen eigenlijk niet meer mee te nemen, het wordt heel druk en ik moet mensen informatie geven en dingen uitdelen en kan geen goed oog op haar houden…

Moeilijk Heleen :shifty:



Ze hebben haar nog niet te pakken,ik hoop toch wel dat ze haar krijgen.

Ze heeft het al 2 keer geprobeerd en zal het zeker weten nog eens proberen :?

jemig das balen Heleen , ik begrijp wel je bezorgdheid nu…

wat je zegt, geen oog op der houden… zo direkt en je vergeeft het je nooit mocht er iets gebeuren…



hopelijk vindt je ene passende oplossing :-*

ja, Karel en ik moesten allebei aanwezig bij 2 verschillende dingen, karel zou Myrna meenemen (rommelmarkt bij ons voor op het plein) en ik die infostand en ik zou Daphne meenemen…

:? hmh… balen meis…

tis ook het gevoel dat nu is…



:-* :hug:

ik las het vanochtend op een ander forum ppff waar gaan we heen tjonge toch niet normaal ben zo blij dat het haar tot nu toe niet gelukt is.



:evil:

Jemig! :shock:

Het moet toch niet gekker worden zeg!



Heleen, ik kan me jouw bezorgdheid heel goed voorstellen.

Heel veel succes meis, met wat je ook beslist.



Ik zal morgen mijn zus ook even inlichten, zij woont ook in Enschede.

Gatsie zeg…het is toch onvoorstelbaar…

oewwww… oewwww… :evil: mennnnn… zo’n mens moest ik in mijn handen krijgen… :evil: :evil: :evil: zie het al helemaal voor me, mijn sanae op haar fiets… ik zou nikssss meer van dat mens overlaten… :silenced:

@faizaa wrote:

oewwww… oewwww… :evil: mennnnn… zo’n mens moest ik in mijn handen krijgen… :evil: :evil: :evil: zie het al helemaal voor me, mijn sanae op haar fiets… ik zou nikssss meer van dat mens overlaten… :silenced:




Ik zei dus net hetzelfde tegen Sydney, maar dan Kaylee ipv Sanae :wink:



Heleen, succes vandaag, ik snap je wel, zou Daphne ook niet meer durven meenemen denk ik :think:



Onvoorstelbaar zeg… :snooty: :twisted:

brrr verschrikkelijk! Als die mevrouw even langer niet opgelet had was ze dr dochtertje echt kwijtgeweest :shock:

Ik moet er niet aan denken.



Heleen, hoe heb je het nu opgelost? Sterkte in ieder geval.

brrr je moet er idd niet aan denken…

krijg er kippenvel van…



wat een mazzel had die vrouw…net op het goede moment kijken en je kind op tijd te pakken krijgen…

Ik ben er net weer, Daphne is bij karel Gebleven bij de rommelmarkt hier voor op het plein, ik heb verder geen bijzondere dingen gezien wel iemand van de beveiliging die er de hele dag is en heel goed oplet :thumbup: