He Ellen, je hebt gelijk, hoe vaak je ook tegen elkaar zegt ‘ze wordt nou wel oud’ het blijft toch vreemd op het moment zelf. Je weet wel dat het ooit zover is, maar ja wanneer he.
Heel veel sterkte de komende dagen
Om even wat vrolijkers te melden: wat hebben we toch een ongelooflijk lekker weer :inlove:
Ben net naar een vriendin hier in de buurt geweest, lekker buiten gezeten in de tuin, Marijne in de schaduw en later is ze op mijn arm in slaap gevallen. Ze schrok alleen wakker en toen was het huilen geblazen, arme meid.
Maar ik kom wel helemaal bij van dit zonnetje, heerlijk dat het al een beetje lente is.
Wel jammer dat er dus binnenkort echt iets aan de tuin moet gebeuren :shifty:
Oh heerlijk dat weer he…heb ook lekker in de tuin gezeten en genoten van de zon 8) Yalissa sliep lekker 2 uurtjes en was aan het oppassen op me 2 neefjes, maar die vermaakte zich ook prima!!
vond het alweer rustig hier… reageer nog wel op iedereen (als ik dat in een ander topic niet al heb gedaan)
maar even vraagje/ego
Heeft iemand hier toevallig de cd (en evt dvd) van de wiebelbillenboogie?
ik heb EINDELIJK het boek kunnen bemachtigen (overal uitverkocht… internet, winkels alles… zelfs op mp niet te krijgen) gelukkig dat een mama van kok deze wilde afstaan.
maar ben nu nog op zoek naar de cd (en/of) dvd
hij is zoooo leuk…
Hoera Yaro 1 jaar!!!
Hoera Evi 1 jaar!!!
YARO EN EVI…GEFELICITEERD!!!
Baukz, jij ook gefeliciteerd met Yaro! :dance: :dance: :dance:
Vandaag is het hier ook feest, de slingers hangen en vanmiddag komt er visite. Ik hoop alleen dat het goed gaat want Evi is helemaal niet lekker.
Vannacht om 5 uur moest ze spugen (na de voeding, alles eruit). Toen nog een hele vieze luier en ze kon moeilijk is slaap komen. Rond 7 uur ging ze eindelijk weer slapen tot 8:30.
Maar ze is nog niet lekker, net weer een hele vieze luier en ze heeft ook een klein beetje verhoging.
Ze wil niet eens haar ontbijt eten terwijl dat er normaal heel goed in gaat.
Ze slaapt nu weer op mijn rug, ze is echt hangerig en zielig
.
Ik hoop dat ze straks weer wat opknapt…ze is nooit ziek dus het is wel sneu dat ze net nu niet lekker is.
yaro en evi Gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag… wat gaat de tijd snel zeg… :shock:
Meiden, gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
Yaro en Evi gefeliciteerd met jullier eerste verjaardag!!! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad en dat Evi wat was opgeknapt toen de visite kwam.
Hier ook nog nieuws :inlove:
Wow Ellen…GEFELICITEERD!!!
had je al bij de mrt mama gefeliciteerd
maar hier nogmaals… :dance: :dance:
Jeetje kijk ik even 1 dag niet :mrgreen:
Ellen…wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd met een wondertje onderweg!
Yaro en Evi…1 JAAR!!! GEFELICITEERD!!!
Ik hoop dat de dag voor Evi toch geslaagd was…en voor papa en mama natuurlijk ook…beterschap in ieder geval!
Ellen… :shock: :dance: :dance:
Wat gaaf!
Gefeliciteerd joh. Leuk
Hoever ben je al?
Bedankt voor de felicitaties…ik ben nu volgens eigen berekening 4 weken en 4 dagen! 1 december uitgerekend :inlove:
Ellen gefeliciteerd!!! Super zeg!
Hier is de verjaardag een beetje in het water gevallen. Evi was echt ziek en heeft de hele middag op ons bed liggen slapen terwijl de visite beneden was.
Aan het eind van de middag is ze even beneden geweest maar het was al snel te veel. Ze was echt niet lekker, had nog gespuugd en koorts dus ik had een zetpilletje gegeven.
Vannacht heeft ze wel goed geslapen maar ze heeft nog steeds koorts. Ze is wel wat actiever en vrolijker dus ik hoop dat ze aan de betere hand is.
Ze heeft net ook weer wat gegeten, gister wilde ze niks, gelukkig wel bv (en wat ben ik dan blij dat ze dat nog krijgt).
We gaan nog even wat cadeautjes uitpakken want daar zijn gister niet eens aan toe gekomen.
En haar verjaardagsjurk die ik al weken geleden had gemaakt (heel feestelijk met stof met taartjes erop) heeft ze niet eens aangehad .
pupke wat vervelend zeg dat evi zo ziek was
hoort het helaas veel dat kinderen op hun 1e verjaardag zijn zijn…
Devano van charity was ook zo ziek.
Ja was echt heel zielig en jammer, ook omdat ze dus eigenlijk nooit ziek is.
Ik denk buikgriep, dat heerst en mijn vader had het laatst ook dus die heeft haar misschien aangestoken. Het was echt een zielig hoopje .
Van harte gefeliciteerd dames met de jarige spruitjes!!
Jammer dat je kleintje zo ziek was Pup. 't Gaat rond geloof ik, maar ziek zijn op je verjaardag, en dan ook nog je eerste, is natuurlijk helemaal sneu.
En Ellen dan…Wow joh! Gefeliciteerd!
Leuk, nog dit jaar dus!