Wat jammer Tamara :hug:
Hopelijk mag het volgende ronde raak zijn voor jullie
Jensie :hug: :hug:
ICL, ik meende het ook al gelezen te hebben, maar aan haar banner te zien… :think:
Baukz, wat een leuk t-shirt hadden jullie voor Ayla.
Zag het in een sf voorbij komen, erg leuk :inlove:
sproetje, hopelijk goed nieuws vandaag van je moeder :thumbup: :thumbdown: , 's avonds heb ik ook een dikke buik, maar dat zijn pur mijn darmen die op het eten reageren totdat ik naar het toilet ga lijk ik wel 6 maanden zwanger , daarna echter weer een platte buik. Heb je trouwens al last van kwaaltjes (of misschien heb ik erover heen gelezen :oops: )
Tamara: ronde 5 is een goede ronde hoor, bij Ayla en bij deze puk was het allebei bij ronde 5 raak, hopelijk ook voor jou :thumbup: :thumbdown:
Hoi meiden,
Ik hou het even kort want ben echt niet lekker en duik weer me bed in.
Vandaag bij de gyn geweest en alles zag er zeer goed uit.
Zelfs het hartje klopte al :inlove:
Helaas was het nog iets te klein om een goede meeting te verichten, ze schat het op de 6 a 7 wkn zwanger, dat is dus langer als dat ik zelf had gedacht.
Over 4 wkn moeten we weer terug bij de gyn voor een nieuwe termijn bepaaling.
Mandala ik ben voorlopig uitgerekend op 24 april 2009
Foto staat uiteraard in het show forum :inlove:
Voorde zwangere dames oder ons hebben jullie al een idee wat jullie gaan krijgen?
Ik heb wel sterk een idee dat het een jongetje word iedereen in mijn omgeving trouwens,heb al minstens 10 mensen die zeggen dat het een jongetje word en niemand die dekt een meisje.
Maar eigenlijk durf ik het niet uit te spreken dat ik denk dat het een jongetje word want ben bang dat ik me daar op ga instellen en dan een beetje teleurgesteld word als het een meisje word terwijl ik dat nu ook heel leuk zou vinden.
En zolang ik niet te vaak zeg dat ik denk op een jongetje stel ik me daar ook niet op in snappen jullie het nog?
De misselijkheid is een stuk minder nu gelukkig kwam dus echt door die Ab kuur. Ben nog wel een beetje misselijk maar die rotzooi moet natuurlijk nu ook weer uit mijn lichaam.
Dragon fijn dat er toch al een hartje was te zien dat moet een goed gevoel zijn !!!
Dragon, wat super :dance: :dance:
Ik wil ook, ik wil ook :lol:
Super joh en al effies verder dan waar je eerst van uit was gegaan dus :thumbup:
Baukz, behalve gevoelige borsten en toch wel wat vermoeidheid af en toe hier (nog :eh: ) geen kwaaltjes.
Net een andere AB kuur gehaald bij de apotheek ben benieuwd of ik hier wel tegen kan. Deze moet ik wel 4X :shock: per dag pakken.zo vaak eet en drink ik niet hoor maar goed we gaanhet proberen.
Ga vandaag nog lekker flink eten voor als ik morgen weer hetzelfde voel als gister en eergister als ik deze nieuwe kuur ga pakken.