Judith, volgens mij moet bij een ovutest het controlestreepje even donker zijn als het teststreepje, anders is er geen ovulatie.
Je zou het even na kunnen kijken in de gebruiksaanwijzing van de tests.
Hier gaat het allemaal maar moeizaam. heb veel weeën die ook zeer doen en op t moment heb ik het idee dat Henk met zijn hoofd al tussen mijn knieën hangt.
Nog even doorbijten dus!
Hey meiden,
Normaal krijg ik altijd een berichtje dat er nieuwe berichtjes geschreven zijn. Nu dus niet. En als ik kijk zijn er toch echt wel veel berichtjes geschreven. Vreemd hoor!!!
Maar goed, ik ben inmiddels al weer ongesteld geworden, en heb de Clomidjes er al weer in zitten. Woensdag voor controle naar de gyn en ik ga dan toch echt vervolgstappen bespreken. Heb namelijk weer behoorlijk last van de opvliegers en lichtflitsen, en die laatste zijn wel eng aan het worden. En ik vind het tijd worden dat ik eindelijk zwanger wordt, zo dat is gezegd.
Judith; balen dat je weer ongesteld geworden bent. Morgen naar de gyn, ben benieuwd hoor. Ik heb geen idee hoe het werkt met ovulatietesten, moet je morgen de gyn eens vragen.
Moon; jammer dat je ongesteld geworden bent, maar toch ook weer fijn, na een cyclus van netjes 30 dagen. Lang leve de medicijnen die je hebt.
Konijn; gaaf hoor dat je zwanger bent, heerlijk toch dat het geen griepje was. Wanneer je naar de vk moet, je kunt ze gewoon bellen en dan spreken zij wel af wanneer je kunt komen.
Heb je aanleiding om bang te zijn voor een miskraam, behalve ervaring?!
Chipie; jij ook zwanger, gefeliciteerd hoor, of had ik dat al gedaan?!
Babbel; het is ook wel veel werk hoor, ik snap best dat je niet uit de berichtjes de nieuwe gegevens haalt. Het is een excel-bestand geloof ik, en dat heb ik thuis niet. Dus dan kan ik het niet overnemen.
Lekker dubbel is het, er zijn er al die al bevallen zijn, er zijn er die al heel ver in de zwangerschap zitten, maar er zijn er ook die pas enkele (in mijn geval 2) mogelijkheden hebben gehad om zwanger te worden. Gelukkig weet ik dat het wel goed gaat komen, maar toch ………
Degene die op het laatst lopen, sterkte nog de komende tijd en succes met de bevalling, daarna genieten hoor (maar niet ons vergeten op de hoogte te stellen).
Ga snel weer werken, tot later.
Kusss, Es
toen ik later bij de ovutest keek was het streepje wel net zo donker,maar dat was pas een half uur later :lol:
das niet zo mooi veerle :-*
Hallo Allemaal,
Ten eerste: Konijn en Chipie GEFELICITEERD !!!
Super goed nieuws!
Ik wil jullie even laten weten dat ik op 2 juni mama geworden ben van een heel knap mannetje (beetje late reactie).
Hij heet Cas.
Het was een hele zware bevalling die op woensdagmiddag begonnen is en op zaterdagochtend is Cas geboren, dus dan weten jullie het wel!
Maar nu zijn we echt super aan het genieten van ons manneke!
Groetjes Angelique
@Eddepet wrote:
Konijn; .
Heb je aanleiding om bang te zijn voor een miskraam, behalve ervaring?!
k ben gewoon niet geboren voor geluk. Op dit moment met de sollicitaties heb ik al zes keer op tweetal gestaan, en telkens is het niet op mij gevallen. t gaat gewoon altijd mis. snappie??
van harte angel.... JE heb een mooi mannetje!! geweldige mooie foto's!! van harte
:inlove: wat een schatje angel
ik heb toch een eisprong gehad hoor dus een licht streepje op de test is toch voldoende :mrgreen:
van het weekend gehad de eisprong en er is genoeg geklust :thumbup:
nu hopen dat het goed is
vrijdag progestron prikken
en over 3 weken weer terug naar de gyn
Angel gefeliciteerd!!!
Esther, het is geen excel bestandje maar een gewoon ‘word’ bestand.
Kan me goed voorstellen dat het allemaal heel dubbel is… Hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot met mijn 'zwanger’verhaaltje hieronder. Het is jullie allemaal zo gegund!!!
Veerle, wat een narigheid… en je moet nog een paar weekjes.
Hier gaat het verder goed. Overdag heb ik weinig last… maar 's nachts nu vaak last van voorweeën, ik hoop iedere keer dat het doorzet, maar beeb heeft er nog geen zin in.
Voorbereidingen zijn zo goed als klaar. Alleen nog postzegels kopen voor de kaartjes… bed staat al op klossen. Wij zijn startklaar, nu beeb nog :mrgreen:
Sinds vandaag staat mijn mamafiets ook in de schuur :dance: . Een Amazone. Ben al een stukje wezen fietsen met Lynn. Maar was nog best lastig met die buik :roll:
Nee hoor Babbel, ik hoor graag de zwanger verhalen!
Beebje vind het wel goed zo dus? :inlove: Ben benieuwd wanneer het is hoor
Fietsen gaat niet meer zo gemakkelijk denk ik, wel handig als de beeb er is straks!
Angel: gefeliciteerd meid, mooi manneke hoor!!! Geniet ze!
Konijn: Gefeliciteerd!!! ik ga heel hard duimen dat het gewoon goed gaat hoor!
Hier alles rustig, we gaan vrijdag op vakantie naar Tsjechie voor 2 weken.
Daarna gelijk terug naar de endocrinoloog. Daar verwacht ik eigenlijk goed nieuws omdat m’n menstruatiecyclus al een stuk beter is (30 dagen nu)…
:thumbup: das mooi moon
Meisjes, ik ben op vakantie!! Spreek jullie weer over 2 weken!
Moon : geniet ervan en wie weet wat de vakantie zal doen tijdens je vruchtbare periode :mrgreen:
even over vandaag bij de gyn :
nou het was een lange dag bij de gyn :roll:
ik ga speciaal een uur te vroeg zat de zaal al stampend vol :evil:
al bij al:
de echo gehad en alles was goed :dance: hartje klopt goed het eerste wat we zagen was een armpje op en neer gaan :inlove:
alles wat je nu kunt zien was perfecto :dance:
volgende sessie is 2 /8 op afspraak om 10u45
:thumbup: wat goed chipie
hier bij de gyn zit ik vrijwel elke keer alleen in de wachtkamer
nu heb ik steeds een afspraak om 08.30 uur dus ben de eerste :mrgreen:
:roll: niemand iets te melden :roll:
ik niet zo heel veel
as weekend mn nod dus ben benieuwd
heb geen dingen die ik anders ook niet heb
ik moet donderdag 26 juli naar de verloskundige… direct een echo om te kijken of alles goed is, voordat ze verder gaan met je begeleiden.
K vind het mega spannend… brrrr…
komt allemaal goed konijn :thumbup:
vandaag mn nod als het goed is
volgens de gyn heb ik 2 weken terug mn ei gehad dus spannend nog
voel nog niets in ieder geval
vandaag ongi dag 32
dus steeds best een goede cyclus nu
Ben ik weer!
Super leuke vakantie gehad. Wel erg warm, 39 graden…
Vanmorgen bloedgeprikt voor de afspraak met de endocrinoloog volgende week. Hoop zo dat het goed is ingesteld nu, en dat ik terugkan naar de gyn…
Mooie cyclus Judith! Denk dat ik ook weer rond de 32 dagen zit, eindelijk wat regelmaat.
Super dat alles goed was Chipie! Lekker genieten hoor!!
Babbel? Hoe is het bij jou???
:thumbup: gelukkig een fijne vakantie achter de rug nu moon :dance:
kunnen we weer met frisse moed verder :mrgreen:
ik moet 3 augustus weer terug naar de gyn
morgen weer beginnen met clomid de 3e ronde nu van 50 mg
he meiden…ik ben afgelopen vrijdag 20-07-2007 (3 dagen verlaat) bevallen van Kaya Adrian een prachtige zoon…ben verliefd!!1 :inlove: al was de bevalling vreselijk…hier een fototje…