~~~ Mei/Juni Stoppers 2009 deel 7 ~~~

Hai hai meiden

@Jane: Die donuts zijn helaas op. :mrgreen: Maar ze waren echt verrukkelijk.

De volgende keer bewaar ik er wat voor jou! :wink: Beloofd! :-

En de nieuwsgierigheid groeit bij mij ook hoor! Ik ben zo benieuwd of O

een broertje of zusje krijgt… :inlove:

@Chelleke: Sorry! :oops: :mrgreen: Ik zal voortaan niet meer praten over lekkere

donuts enzo. :stuck_out_tongue:

En je hebt inmiddels een nieuwe camera gekocht zie ik. Mooie foto’s hoor,

maar van Damian kan je ook alleen maar mooie foto’s maken! :wink: :inlove:

En wat is Levi gegroeid!!! Ook zo’n moppie hoor! :inlove:

Nou, ik ga weer eens even verder neuzen hier op KOK. :wink:

Misschien tot straks!

Liefs :-

Dank jullie wel :-*

Lieverds ik schaam me dood :oops: Kom snel reageren, het is alleen mega druk hier, foto’s van Novi staan in het SF van maartmama’s 2010!!!

xxxxxxxxx

prachtig :inlove: en helemaal begrijpelijk.

Goedemorgen allemaal! :-*

@Huggie wrote:

Lieverds ik schaam me dood :oops: Kom snel reageren, het is alleen mega druk hier, foto’s van Novi staan in het SF van maartmama’s 2010!!!

xxxxxxxxx

Neem lekker de tijd :-*

Owja goedemorgen allemaal en een fijne zaterdag :-*

@Huggie wrote:

foto’s van Novi staan in het SF van maartmama’s 2010!!!

xxxxxxxxx

:inlove: :inlove: :inlove:

mooi hoor en novi ook een mooie naam.

Jullie ook allemaal een fijne zaterdag het is hier prachtig weer. Ik heb het bed van dochter p verkocht en vandaag hebben we een nieuwe gehaald van MP heb ik net in elkaar gezet ben dan best wel trots dat ik dat gewoon ff in een ochtendje doen, vriend kwam even meehelpen en begon meteen al te vloeken over ikea troep en zo dus die heb ik lekker weg gestuurd. Volgens mij is de ikea speciaal voor vrouwen logica ik snap het altijd meteen en vriend komt met zo’n hele gereedschapskoffer en snapt de gebruiksaanwijzing niet en blijft maar roepen dat het niet klopt haha. En ik draai het allemaal in elkaar met één sleuteltje mooi toch.

@Jane: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: Heel herkenbaar hoor!!! Hier hetzelfde verhaal dus. Ik heb ook nooit

problemen met Ikea, heel simpel en idd. met de bijgeleverde sleuteltje lukt het altijd. :wink:

Ik dacht dat het aan mijn (niet zo technisch) kluswonder lag, maar meer mannen hebben

daar dus blijkbaar last van. :mrgreen:

Maar wel fijn dat het allemaal zo snel gedaan was, heb je de rest van de dag weer vrij

voor andere dingen! :wink:

@Huggie: Ik zal eens op zoek gaan naar het SF van de Maartmama’s. :wink:

@Huggie: SF gevonden hoor! :inlove: :inlove: :inlove: Wat een fijn lief poppetje zeg! Heerlijke

foto’s! Ook die spekbeentjes zijn super! :inlove: :inlove: :inlove: Geniet er maar van! :-*

@jane wrote:

mooi hoor en novi ook een mooie naam.

Jullie ook allemaal een fijne zaterdag het is hier prachtig weer. Ik heb het bed van dochter p verkocht en vandaag hebben we een nieuwe gehaald van MP heb ik net in elkaar gezet ben dan best wel trots dat ik dat gewoon ff in een ochtendje doen, vriend kwam even meehelpen en begon meteen al te vloeken over ikea troep en zo dus die heb ik lekker weg gestuurd. Volgens mij is de ikea speciaal voor vrouwen logica ik snap het altijd meteen en vriend komt met zo’n hele gereedschapskoffer en snapt de gebruiksaanwijzing niet en blijft maar roepen dat het niet klopt haha. En ik draai het allemaal in elkaar met één sleuteltje mooi toch.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wij hebben net Damian zijn huidige kamer leeggehaald en vinyl neergelegd. Volgende week als ik gebeurd heb even nieuwe plinten halen en er tegen aanmaken dan is die kamer ook weer klaar. Dan kan ik eindelijk met Damian zijn nieuwe kamer aan de gang :dance:

Ik heb nog 1 cavia over van de 5 en die komt eigenlijk niet meer zo vaak uit zijn kooitje sinds Damian er is :oops: Maar vanavond had ik haar er even uitgevist en op tafel gezet. Damian kende haar alleen van uit de kooi en kon haar nu echt aaien :inlove:

Kusje :-*

Pfff het was vroeg vamorgen :zzz:

Damian vond het nodig om kwart voor 6 wakker te worden en ik moest er toch echt om 6u uit.

Hij wou niet meer slapen :snooty: Nou mama wel hoor :wink:

Vanmiddag moeten we op verjaardag bij Rob zijn moeder,

vaak erg vermoeiend met de 4 kindjes van Rob zijn zus, die zijn mega druk, dus misschien dat ik dadelijk met Damian nog een uurtje ga liggen :oops:

Fijne zondag allemaal :-*

@huggie: wat een knap kindje! :inlove:

@jane: grappig is dat he, en dan hun blik als het gewoon rechtstaat nadien zonder hun hulp :mrgreen:

@chel: wat lief is hij met de cavia! :inlove:

@all: ik heb nogal weinig tijd de laatste dagen, maar i beloof dat ik binnenkort weer wat vaker langskom hoor! Ik ben jullie niet vergeten! :slight_smile:

Dankjewel allemaal voor de complimenten, ze is echt zóóó lief, schattig, mooi, tevreden en… alles gewoon :inlove:

:-* :-*

ja en alles gewoon :inlove: :inlove:

chel wat een leuke lieve foto’s van damian met cavia. Mooi beestje.

en heerlijk dat kamertje bijna klaar is.

Gaat het wel goed met je Tinka?

Karma jij bent ook een handige tante he. je wordt ook wel handig met een man die of niet zo handig is of een luie (mijn geval) haha.

alhoewel hij wel nu lekker omeletjes voor ons allen staat te maken :inlove:

ja hoor, alles goed hier! Enkel wat druk met vanalles en nog wat…

Maar nog 6 dagen werken en ik heb een weekje vrij :slight_smile:

@Huggie wrote:

Dankjewel allemaal voor de complimenten, ze is echt zóóó lief, schattig, mooi, tevreden en… alles gewoon :inlove:

Wat fijn! Nog van harte gefeliciteerd meid :-*

@Chelleke: leuke foto’s weer. Cavias zijn wel lief he? Ik heb er zelf ook nog 1 (over van een grotere groep) en zij komt er eigenlijk ook niet zoveel meer uit, eigenlijk alleen nog als hier kinderen op visite zijn want die vinden het altijd zo leuk om te aaien. Ik wil later wel weer 2 caviaatjes, want ze zijn zo leuk voor kinderen, ze worden graag geaaid en zijn helemaal niet bijterig :inlove:

Ik vind de foto van Levi met zijn mars shirt tussen de balisto’s ook erg leuk! (en lekker :lol: ).

@Tinka; fijn dat je binnenkort een weekje vrij bent, ga je nog iets leuks doen?

Ik ben echt mega-gaar nu :zzz: Had ik al verteld dat ik halve dagen werk nu (met ingang van vrijdag)? Ik hoop dat ik me snel wat beter ga voelen want dit is niks zo :frowning:

:hug: :hug: :-*