Oh chel een hele dikke knuffel voor jou. Snap goed dat je er de balen van hebt :hug: :hug:
Ik heb nog niet echt last van kwaaltjes, maar daar heb ik eigenlijk nooit
last van tijdens mijn zs, dus ook dat vind ik niet vreemd. Ik ben wel
sneller moe, moet vaker plassen, ruik dingen beter, mijn tepels doen pijn
tijdens het voeden en ben heerlijk emo.
wat klopt er niet in dit bericht :mrgreen:
haha dat bedoel ik met kwaaltjes hoor. Ik lig ook niet elke ochtend om de pot heen gekruld hoor.
tinka klinkt als een vol en leuk weekend.
chel wat een verhaal van je nicht.
Hier nog steeds beroerd twijfel of ik morgen naar werk ga, maar als ik niet ga moet ik zoveel inhalen bah. en vriendlief is overdag werken en werkt deze nachten bij in de beveiliging ivm carnaval. Wel lekker dat extra geld voor die verekte auto, maar niet leuk voor mij.
:lol: :lol: :lol: Ja, deze ronde eigenlijk wel. Spannend dus!
Volgens het lijstje heb je nog 7 dagen te gaan.
dat lijkt mij teveel, naar mijn gevoel… Geen idee eigenlijk, ik zal het wel merken als ze er zijn. Of als ze neit komen, dan vrees ik dat ikg een ei gehad heb…
heb mijn krantje gelezen en mijn ontbijt achter de kiezen en Elize wordt nu pas wakker! we hebben al drie dagen de luxe dat ze uitslaapt. dat is wel weer wat anders dan toen ze een tijdje terug al om half 6 wakker werd. maar je hoort me nu niet klagen horen
gisteren een naar verhaal gehoord over de buurvrouw. zij was zwanger en is afgelopen zondag bevallen. hubbie had gezien dat ze 's avonds door een ambulance was opgehaald. gisterochtend had hubbie de buurman gesproken en het bleek dat het kindje niet geademd had bij de geboorte Geschokt moest dus met spoed naar het ziekenhuis, ze wisten niet hoelang het kindje zuurstof gebrek had gehad. gelukkig was het kindje na een paar minuten gaan ademen maar jeetje, dat is toch je reinste nachtmerrie!!!
ik was zelf ook helemaal in shock, ben weer even van mijn wolkje af gevallen Verward
heb geen idee hoe het nu met hun is, heb ze nog niet weer gezien (hebben weinig contact, zeggen alleen hallo en zo) maar zal het eens in de gaten houden dat ik ze even kan aanspreken.
zo, ik ga nu douchen en nog even wat in het huishouden doen. vanmiddag weer werken dus tot later! :-*
En dan heb ik nog “uitgeslapen” ook. Heb me verslapen omdat mijn wekker kapot is :x Vanmiddag maar even een nieuwe halen.
Balen dat je zo slecht geslapen hebt meid :hug:
@Desiree: wat een naar verhaal, dat lijkt me zo afschuwelijk! Gelukkig is ze weer gaan ademen, maar je weet toch niet wat dat zuurstofgebrek met zo’n kindje heeft gedaan.