Ja drinken doe ik veel, vieze cranberrysap en sinaasappelsap
Dank jullie wel :-
Ik heb regelmatig blaasont gehad :roll:
Nu was het alweer ff geleden, laatste keer was met de zwangerschap van Damian. Daar had ik toen veel ste lang mee gelopen en belande in het ziekenhuis, ik wist niet meer dat de wereld bestond zo ziek was ik :oops:
Er zat al een urineweginfectie bij :shifty:
Maar pijn bij het plassen word alweer minder, kijk het toch nog even aan :shifty:
Toen ik eerder een beginnende blaasont. had moest ik van hun gewoon veel drinken en als het erger werd moest ik maar terug komen :eh:
Nouja verder geen nieuws hier, nog geen neefje en nog niet zwanger
UDEN - Een appartement boven lunchroom Peppelhof aan het Brabantplein in Uden is vanmiddag geheel uitgebrand.
Het appartement bevindt zich op de tweede verdieping. Ook omliggende panden liepen rook- en waterschade op. De bewoonster van de uitgebrande woning was binnen toen de brand uitbrak, maar wist zich op tijd in veiligheid te brengen. Ze liep wel enkele schroeiplekken op. Het vuur is vermoedelijk ontstaan door een omgevallen kaars. De brandweer is er op dit moment nog aan het nablussen.
hihi Damian, grappig dat ie dat weet van de knuffels!
Succes met z’n prikkie en ook bij de kapper!
De gelnagels zijn wel leuk ja, ze zijn vrij kort, wat ik echt wel wou ook om te werken. Nu zien mijn nagels eruit als gewone nagels met wat nagellak op.
@karma: oei een foto van mijn eigen handen, dat moet ik ff proberen of dat lukt :mrgreen:
Wachtend op Beebje. Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.) Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.) Wachtend op een goede cyclus.
Nou, ik plof op de bank! Ben moe... Morgen nog het een en ander
afmaken voor het kerstdiner en dan is die gekte weer voorbij.
Vrijdagochtend nog school en dan hebben ze alweer kerstvakantie!
ben ik even, ja op de helft Karma maandag 20 weken echo gehad en alles was goed.
Chel wat een brand zeg, pff het zal je huis of buuf zijn.
ik zit met een dillemma ik zou vanmiddag naar het werk gaan voor de kerst viering, maar nu heeft moeders gezegd dat ik beter o maar niet kan brengen omdat ze in een klein dorp aan een glad dijkje wonen en er wordt niet gestrooid, nu kan ik de kleine meenemen en over de snelweg naar werk, maar het duurt tot 16.00 uur en de verwachting voor de middag spits is niet zo fraai ik twijfel enorm of ik niet gewoon veilig thuis moet blijven of toch mijn gezicht even moet laten zien daar.
Ik vraag me toch af wat zo’n vrouwke van 90 nog in zo’n woning doet :shock: DIe is dan nog wel goed te pas dan.
Slachtoffer woningbrand door buurman gered
UDEN - Een brandend kaarsje was dinsdagmiddag om vier uur de oorzaak dat het appartement aan het Brabantplein in brand raakte
De 90-jarige bewoonster probeerde nog de brand te blussen maar dat lukte niet. Een toegesnelde 70-jarige buurman heeft het slachtoffer uit haar woning gehaald en bij andere buren neergezet. De vrouw was gewond aan haar handen en had rook binnengekregen. De politie heeft de omliggende appartementen gecontroleerd of daar nog iemand aanwezig was. De brandweer had het vuur snel onder controle. De bewoners zijn via de stichting Salvage opgevangen. Het slachtoffer is naar het bureau gebracht waar personeel van een ambulance haar verzorgd heeft.
ik zit met een dillemma ik zou vanmiddag naar het werk gaan voor de kerst viering, maar nu heeft moeders gezegd dat ik beter o maar niet kan brengen omdat ze in een klein dorp aan een glad dijkje wonen en er wordt niet gestrooid, nu kan ik de kleine meenemen en over de snelweg naar werk, maar het duurt tot 16.00 uur en de verwachting voor de middag spits is niet zo fraai ik twijfel enorm of ik niet gewoon veilig thuis moet blijven of toch mijn gezicht even moet laten zien daar.
Aj dat is lastig, ik weet niet wat ik zou doen, ik denk dat ik voor thuis blijven zou kiezen :oops:
oh dat zou ik ook moeilijk vinden je wil er natuurlijk meteen heen. Geduldig afwachten dus. Wanneer gaat je mams er heen dan weet je misschien straks wat meer.