@Tinka, het werkt voor iedereen weer anders natuurlijk. Maar als ik de dagen rond m’n ei weet en we dan ook braaf een ontvangstcomité hebben klaargezet dan is de teleurstelling erg groot als 't dan niet raak blijkt te zijn.
Het voelt dan alsof je er alles aan hebt gedaan en dan verwacht ik ook een NOD :lol:
Nu zien we 't wel, ik hoop wel, maar reken nergens op. Dat is een stuk relaxter voor ons.
Het kan bij mij ook nog zo zijn dat de dagen dat ik dacht een ei te hebben, misschien helemaal niet de dagen zijn geweest dat er een ei kwam. Ik heb 't nooit gecontroleerd met ovutesten of tempen. Dus misschien waren we wel heel druk op de verkeerde dagen. Nu alleen op de dagen dat we zelf zin hebben.
Succes deze ronde!!
:-*
@Tinka: Done!
Het kleine lijstje:
Bontje........................32.6 weken
Desiree......................23.4 weken
Bombariegirl...............21.0 weken
José...........................17.1 weken
Jane...........................14.4 weken
Klaproos.....................14.1 weken
Moon84.......................11.5 weken
MB1976.......................11.5 weken
Huggie..........................6.0 weken
Karma..........................11 dagen
Chelleke.......................24 dagen
Tinka............................30 dagen
Manouk.........................NOD
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
Wachtend op NOD.
Bye Bye
@Manouk wrote:
@Karma, goeiemorgen!! Wat was je vroeg!!!
Ik ben net wakker :oops: :oops: :oops:
Ook goedemorgen!
Dat heb je met kleine kinderen he! Weet waar je aan begint! Ik was
om 6:00 al beneden met mijn 2 banjers! :inlove:
Goedemorgen ladies! Ik heb me vanmorgen nog eens lekker een keer of drie omgedraaid voor ik eruit kwam (was uiteindelijk om half 10). Nu kan ik er nog van genieten
Leuk om hier dan te starten met wat goed nieuws
@Bontje: fijn dat de echo goed was, dit is al stap 1, of nou ja, eigenlijk stap2 want zwanger raken was de eerste al. Gefeliciteerd! :dance: Op naar de goede testen!
@Tinka: je bezoek aan de homeopatisch arts klinkt goed. Ik ben er zelf nooit geweest en wist niet dat het zo uitgebreid in zijn werk gaat. Het klinkt voor mij alsof je nu iets heel persoonlijks voorgeschreven hebt gekregen, wat echt speciaal voor jou is. Clomid is meer een algemeen middel wat standaard wordt voorgeschreven. Spannend joh, ik weer verder.
@Karma: ik las even terug dat je ei (misschien?) een dag eerder is geweest. Dat is goed nieuws! Ik duim ook voor jou
@Manouk: fijn dat het je lukt om nu zo ontspannen om te gaan met het zwanger raken. Ik blijf stiekem ook voor jou duimen
Iemand nog leuke plannen voor dit weekend? Ik ga vanavond lekker bijkletsen met twee van mijn beste vriendinnen. Ik heb er zin in :dance:
Vanmiddag gewoon huishouden en nog maar weer eens aan de studie. Ik moet nog 1 verslag in leveren en we hebben donderdag op de valreep nog een nieuwe opdracht erbij gekregen. Fijn :liar: :roll:
@Jose wrote:
@Karma: ik las even terug dat je ei (misschien?) een dag eerder is geweest. Dat is goed nieuws! Ik duim ook voor jou
Dankje, dankje! :mrgreen: Mijn ei is idd. op dag 18 gesprongen. FF heeft
dat nu bevestigd! Dus nu hopen dat mijn LF langer is.
@Jose wrote:
Iemand nog leuke plannen voor dit weekend? Ik ga vanavond lekker bijkletsen met twee van mijn beste vriendinnen. Ik heb er zin in :dance:
Vanmiddag gewoon huishouden en nog maar weer eens aan de studie. Ik moet nog 1 verslag in leveren en we hebben donderdag op de valreep nog een nieuwe opdracht erbij gekregen. Fijn :liar: :roll:
Niet echt grote plannen. Mijn moeder komt een nachtje logeren. Das wel
leuk, want die spreek ik de laatste tijd niet zoveel meer.
Ook even bijkletsen dus.
Jij iig heel veel plezier met je vriendinnen! En studeer ze! En echt heel
flauw om zomaar met een nieuw verslag aan te komen hoor! :naughty:
Moet die ook snel klaar zijn of heb je daar nog wel even voor?
De nieuwe opdracht moet donderdag worden ingeleverd en het laatste verslag ook eigenlijk op die dag, maar ik vind dat dat ook wel een paar dagen later mag. Maar toch, uiterlijk volgend weekend dus.
Veel plezier met je moeder
Jose weer hard aan het werken dus, aan die verslagen en opdrachten!
En zoals je zegt, zo werkt het bij homeopathie echt, je krijgt een middel, dat normaal op je lijf geschreven is, daarom vragen ze je ook de kleren van je lijf om dat te kunnen bepalen.
Ik voel wel niks van dat middel dat ik genomen heb, weet niet goed of dat normaal is eigenlijk :shifty:
Goeiemorgen!
Vandaag ga ik met vriendinnen naar zee en vanavond heb ik mijn eerste demo die ik zelf moet geven, dus ik ga niet veel online zijn…
spannende ontwikkelingen hoor ik hoop dat het voor je werkt.
karma een mooie lange lf :dance: dat klinkt goed hoor.
bontje van harte met je mooie echo
jose succes met je opdrachten voor school, was het gezellig met je vriendinnen.
karma veel plezier en gezelligheid met je moeder.
chel geniet je lekker van je weekje weg?
manouk het lukt je dus best goed om het wat los te laten, voel je je daar nu beter bij dan de afgelopen ronden. Goed hoor :thumbup:
tot laters dames.
Goedemorgen allemaal
@José: Dankjewel! Het was/is gezellig. Ze is nu een uurtje met de hond
wandelen. Dus kan ik mooi op KOK zonder nieuwsgierige moeders die
meekijken en dan meteen weten dat we er weer voor gaan. :mrgreen:
En Ik geef je groot gelijk wat je verslag betreft. Die mag idd. wel een
paar dagen later worden ingeleverd.
@Tinka: Het is niet vreemd hoor dat je niks merkt van het middeltje. Als
het maar werkt! :mrgreen:
Veel plezier met je vriendinnen en suc6 met je demo! :thumbup:
@Jane: Jij ook bedankt! En ik hoop zo dat mijn menstruatie niet eerder
komt! Ik ben erg benieuwd!
Hoe was het lunchen met je kleine man? :inlove:
Bye Bye
Deze weer! :mrgreen:
Het kleine lijstje:
Bontje........................32.5 weken
Desiree......................23.3 weken
Bombariegirl...............20.6 weken
José...........................17.0 weken
Jane...........................14.3 weken
Klaproos.....................14.0 weken
Moon84.......................11.4 weken
MB1976.......................11.4 weken
Huggie..........................5.6 weken
Karma..........................10 dagen
Chelleke.......................23 dagen
Tinka............................29 dagen
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD.
Bye Bye
Goedemiddag dames, iedereen een beetje uitgeslapen vandaag?
Ik heb gisteren een leuke avond gehad met mijn vriendinnen. VAnmorgen en begin van de middag flink aan de slag geweest in huis en nu achter de pc voor mijn laatste opdracht. Ik moet wel een beetje opschieten, want om drie uur krijgen we weer visite (neef van Roel met diens vriendin). Wat doe ik dan hier??? :shifty:
Fijne dag nog dames!
Ja, wat doe je hier dan nog? Hup aan de slag!!! :lol:
Super dat het gezellig was gisteren.
Fijne dag nog! Veel plezier straks! Studeer ze voor nu!
Thanks. Ik ben er mee gestopt.
Heb echt geen idee wat ik in hemelsnaam moet schrijven voor die laatste opdracht, dus ik heb een HELP!-emailtje gestuurd aan mijn studiegenoten Hopelijk hebben zij nog ideeën. Nu maar eventjes op de bank liggen denk ik
Hoi hoi allemaal
Tinka: Hoe was het gisteren? Is de demo goed gegaan? En met je
vriendinnen naar de zee was vast ook super!
@José: Oh, irritant is dat. Als je maar een goed onderwerp vind, dan
komt vaak de tekst wel, maar dat eerste is soms echt even zoeken. Ik
hoop dat je studiegenoten je wat op weg kunnen helpen.
Voel je je kleintje trouwens al trappelen? :inlove: En papa?
@Chelleke: Ben je al terug??? We missen je hoor!!! :mrgreen:
Het kleine lijstje:
Bontje........................32.4 weken
Desiree......................23.2 weken
Bombariegirl...............20.5 weken
José...........................16.6 weken
Jane...........................14.2 weken
Klaproos.....................13.6 weken
Moon84.......................11.3 weken
MB1976.......................11.3 weken
Huggie..........................5.5 weken
Karma..........................9 dagen
Chelleke.......................22 dagen
Tinka............................28 dagen
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD.
Hier niks te melden. Wel spannend op deze bank zitten! :wink: Veel leuker
als op de andere bank. Ik vind alleen de LILA WACHTBANK het leukste. :inlove:
Bye Bye
hoihoi,
de demo was goed gegaan! Gelukkig maar, anders gaf ik er nu al de brui aan denk ik :mrgreen:
Zee was ook geweldig, het was goed weer en Tinka was pokkesmerig toen we terugkwamen, dus geslaagd he :mrgreen: alleen jammer dat we niet mee zijn kunnen gaan eten nadien met de vriendinnen…
Zozo, deze maand geen clomid, gisteren was dag 3 en heb er geen genomen Ben blij dat ik het heb gedurfd, maar de twijfel komt vast, verder deze maand :mrgreen:
@Karma wrote:
@José: Oh, irritant is dat. Als je maar een goed onderwerp vind, dan
komt vaak de tekst wel, maar dat eerste is soms echt even zoeken. Ik
hoop dat je studiegenoten je wat op weg kunnen helpen.
Voel je je kleintje trouwens al trappelen? :inlove: En papa?
Kleintje trappelt er lustig op los :wink: Vooral 's ochtends, 's middags na de lunch en 's avonds. Echt zo schattig! :inlove: Roel heeft het inmiddels ook een paar keer gevoeld.
Wat die opdracht betreft, het is een vastgesteld onderwerp (iedereen hetzelfde), waar ik helaas heel weinig van weet. Ik heb geen tijd en echt geen energie meer om me er nog in te verdiepen. Het weinige wat ik weet heb ik op papier gezet en dat ga ik inleveren. Ik ben er echt he-le-maal klaar mee! :evil:
@Tinka: klinkt als een geslaagde dag :D Dapper van je dat je de clomid hebt laten staan, ik duim weer voor je deze ronde :pray:
En nu weer aan het werk. Fijne dag allemaal!
goedemorgen allemaal.
druk weekend gehad. hubbie was zaterdag jarig. zaterdag druk geweest met de boodschappen, taart maken, huis poetsen etc. zondagmiddag de familie allemaal op visite gehad (hadden wij allebei eigenlijk totaal geen zin, maar ja we konden het moeilijk afzeggen) en voor we het wisten was het weekend weer voorbij :?
daar kwam nog bij dat Elize sinds donderdag ziek is. ze krijgt kiezen en is daar flink ziek van. vrijdag had ze zelfs meer dan 40 graden koorts. ze is jengelig, huilt om alles (en alleen mamma mag haar troosten :inlove: ) en de laatste twee nachten slaapt ze ook 's avonds slecht. denk dat ik haar 's avonds voor het slapen gaan toch maar weer een zetpil ga geven, kan ze weer wat beter slapen (en ik ook hopelijk). vanmiddag even een nieuw flesje dentinox halen, die is op. dat helpt ook wel goed bij haar.
het lijkt nu weer wat beter te gaan, de koorts is bijna weg en ze kan zichzelf weer wat beter vermaken. vanmiddag gaat ze naar de psz, kijk wel hoe het gaat. vanmiddag moet ik weer naar de fysio, kijken of de oefeningen geholpen hebben.
@ bontje, fijn dat alles goed was! ik dat de andere onderzoeken straks ook goed zijn!
@ tinka, goed bezig hoor :thumbup: knap van je dat je het een beetje los kunt laten.
@ jose, s6 met je opdracht. en fijn dat je de baby goed kunt voelen :inlove:
@chelleke, hebben jullie een leuke vakantie gehad??
zo, nu ga even verder met mijn thee en zometeen komt iemand een boekenkast ophalen die we verkocht hebben.
tot later :-*
Het klinkt alsof je een weekend nodig hebt om van het weekend bij te komen desiree :lol: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Arme Elize, kiezen krijgen is geen feest he? :hug: