Jaaaa :dance: Mijn opdracht moet dit weekend ook echt af en een strakke deadline werkt bij mij meestal heel goed. Vandaag moet ik nog het laatste hoofdstuk schrijven (ik heb het al wel in klad) en dan nog even alles doorlezen of het helemaal klopt en er geen rare schrijffouten in zitten enzo. Gaat dus goed! :dance:
Yep, ben echt zo goed als klaar :mrgreen: Vandaag nog wat kleine dingetjes doen en dan kan het verslag op de bus (deadline voor het versturen is woensdag voor zes uur). Ik ben zooooo blij nu :dance:
Wat leuk dat je tupperware demonstraties gaat geven. Tupperware heeft hier nog steeds een heel suf imago, maar ik vind die bakjes allemaal zo leuk en handig. Ben helemaal weg van die koektrommel, maar ik vind em erg duur en geloof ook niet dat ik hem nodig heb, want koekjes blijven bij mij nooit lang in de trommel :roll:
@ chelleke, veel plezier deze week! ik dat de :twisted: lekker thuis blijven :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@ tinka, bij jou wordt het ook spannend
@ jose, dat je bijna klaar bent. kun je het lekker rustig aan gaan doen nu.
@ bontje, nog een paar dagen geduld, ik hoop zo dat het goed zit met jullie beebje
hier niet veel nieuws. ben al een paar dagen wat verkouden. flink hoesten, niezen en snotterig. vannacht slecht geslapen omdat ik steeds wakker werd om te hoesten (en van hubbie die flink lag te snurken :naughty: )
afgelopen week veel last gehad van vermoeidheid, heb regelmatig 's middags op de bank of in bed gelegen :oops: hierdoor loop ik flink achter met de was, maar ja. vanavond maar weer eens wat gaan doen.
straks nieuwjaarslunch met mijn collega’s en daarna naar de fysio voor nieuwe oefeningen voor mijn bekken en banden. al dat gehoest is een behoorlijk aanslag op mijn banden, ik hoop maar dat ik er gauw vanaf ben. straks maar even gauw bij de apotheek langs voor een hoestdrankje.