~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 6 ~~~

@Chelleke wrote:

@

Ik voel me helemaal niet zwanger en heb ook echt het idee dat ik vandaag of morgen ongi ga worden :cry:

Dat had ik ook dus dat zegt niks!

Ik duim nog steeds :pray:

@Jane wrote:
jose ben jij wel opgeschoten?

Jaaaa :dance: Mijn opdracht moet dit weekend ook echt af en een strakke deadline werkt bij mij meestal heel goed. Vandaag moet ik nog het laatste hoofdstuk schrijven (ik heb het al wel in klad) en dan nog even alles doorlezen of het helemaal klopt en er geen rare schrijffouten in zitten enzo. Gaat dus goed! :dance:

Ga jij vandaag aan de bak Jane?

@Chelleke: heel veel plezier komende week!

@Bontje: over vijf dagen weet je meer, wat spannend zeg, ik duim heel hard voor je :pray:

@José: :dance: :clap: :dance: :clap: Goed zo!!! :clap: :dance: :clap: :dance:

Goed bezig José :dance:

en dank je wel :thumbup: :smiley:

Komt even spieken of er iemand is…

Hallooo loooo loooo loooo…

Nee, niemand… :think:

Gaat maar weer weg

HALLO

Nee ben misselijk (van de honger waarschijnlijk) :mrgreen:

Met jou???

Ga nu boodschappen doen, we hebben niks maar dan ook niks meer in huis :shifty:

Misselijk van de honger? Jaja… :wink:

Met mij alles wel goed hoor!

Tot straks… :smiley:

Oeh, misselijk van de honger komt mij heel bekend voor :wink:

:pray: :pray: :pray:

En Chel, nog steeds misselijk van de honger? :mrgreen:

Haha nee, nadat ik een paar happen chocola heb gehad ging het weer beter :mrgreen:

hoihoi!

Onze Telenet werkt eindelijk! Wat een stresserend weekend!

Die telenet dan, ook nog een tupperware demo (en ik ga er zelf ook geven vanaf nu!) en dan nog wedstrijd met Tinka gehad deze namiddag.

Het was een proefwedstrijd GG (bij ons noemt dat gehoorzaamheid debutanten) Ze had 85 op 100! fier!

Verder heb ik al dorst en dorst en dorst sinds zaterdagmorgen! :o Zou dat een teken zijn? (ojee, ik ga weer de foute toer op :mrgreen: )

Chelleke waar blijft mijn verjaardagscadeau…

Nee hoor meid snap dat je het even afwacht!

Duimpjes draaien. Hoop zo op goed nieuws voor jullie!

@Chelleke: Even snel:

Alsjeblieft… :evil: :evil: :evil: blijf weg!!!

@All: Ik kom zo verder reageren! :-*

Hoi hoi meiden

@Chelleke: En? En? En? :pray: :pray: :pray:

Iig alvast heel veel plezier deze week en geniet ze!!!

@Tinka: Voor jou begint het ook alweer ontzettend

spannend te worden he?! Die heerlijke wachtweken

waarin je van alles voelt of denkt te voelen. :roll: Ik hoop

het zo ontzettend hard voor jou (en Joris natuurlijk :wink: ).

@José: Deadline gehaald?

@Jane: Iets aan je huiswerk gedaan?

Het kleine lijstje:

Bontje........................33.4 weken
Desiree......................24.3 weken
Bombariegirl...............21.2 weken
José...........................17.6 weken
Jane...........................15.3 weken
Klaproos.....................14.6 weken
Moon84.......................12.4 weken
MB1976.......................12.4 weken
Huggie..........................6.5 weken

Chelleke.......................0 dagen :pray: :pray: :pray:
Tinka............................6 dagen

Karma..........................16 dagen

Manouk.........................NOD

Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
Wachtend op NOD.

Bye Bye

@Karma wrote:

@José: Deadline gehaald?

Yep, ben echt zo goed als klaar :mrgreen: Vandaag nog wat kleine dingetjes doen en dan kan het verslag op de bus (deadline voor het versturen is woensdag voor zes uur). Ik ben zooooo blij nu :dance:

@Tinka: mooi resultaat van Tinka :clap:

Wat leuk dat je tupperware demonstraties gaat geven. Tupperware heeft hier nog steeds een heel suf imago, maar ik vind die bakjes allemaal zo leuk en handig. Ben helemaal weg van die koektrommel, maar ik vind em erg duur en geloof ook niet dat ik hem nodig heb, want koekjes blijven bij mij nooit lang in de trommel :roll:

@Chelleke en Tinka: ik duim voor jullie!

Oh ja… :oops:

:clap: :dance: :clap: :dance: :clap: Yeah!!! Tinka!!! :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:

@ chelleke, veel plezier deze week! ik :pray: dat de :twisted: lekker thuis blijven :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@ tinka, bij jou wordt het ook spannend :pray:

@ jose, :clap: dat je bijna klaar bent. kun je het lekker rustig aan gaan doen nu.

@ bontje, nog een paar dagen geduld, ik hoop zo dat het goed zit met jullie beebje :pray:

hier niet veel nieuws. ben al een paar dagen wat verkouden. flink hoesten, niezen en snotterig. vannacht slecht geslapen omdat ik steeds wakker werd om te hoesten (en van hubbie die flink lag te snurken :naughty: )

afgelopen week veel last gehad van vermoeidheid, heb regelmatig 's middags op de bank of in bed gelegen :oops: hierdoor loop ik flink achter met de was, maar ja. vanavond maar weer eens wat gaan doen.

straks nieuwjaarslunch met mijn collega’s en daarna naar de fysio voor nieuwe oefeningen voor mijn bekken en banden. al dat gehoest is een behoorlijk aanslag op mijn banden, ik hoop maar dat ik er gauw vanaf ben. straks maar even gauw bij de apotheek langs voor een hoestdrankje.

fijne dag iedereen :-*

Beterschap Desiree! :hug:

Hopelijk heeft de fysio goede oefeningen voor je, hoesten is inderdaad niet fijn voor pijnlijke banden :evil:

En die was, die komt wel weer en anders moet je maar even via de bekende internetwinkels je slag slaan voor wat nieuws :wink: