~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 6 ~~~

Voel je je verder nog anders deze keer dan? :pray: :pray: :pray:

Echt ik hoop zo dat jij deze maand doorschuift

(kruipen Tinka, Manouk en ik stiekem mee. :wink: :mrgreen: ).

Nee niet echt eigenlijk :roll:

@Karma wrote:

(kruipen Tinka, Manouk en ik stiekem mee. :wink: :mrgreen: ).

Dat is goed :mrgreen:

Net mail gehad van mijn reumaconsulent, is dat ten minste ook weer duidelijk

Hoi Angèl,
De inzichten zijn veranderd. Enbrel hoef je niet te stoppen rondom een operatie.
De uitslag van je bloed van de schildklier is goed.
Groetjes van M B
Verpleegkundig reumaconsulent

goed nieuws van de reumaconsulent dus he!

Mijn bloedwaarden waren goed! De progesteron was 26, terwijl de grens op 20 ligt, dus dat is heel goed. Ik heb een beetje hoop stiekem zo :shifty:

Whoe spannend

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ik denk dat ikw eer veel te veel hoop heb :oops:

Tja ik kan me daar wel iets bij voorstellen :hug:

Helaas gaan die dingen vanzelf :naughty: :frowning:

@Chelleke: Mooi dat de uitslagen goed waren! :dance:

@Tinka: De progesteronwaarde zegt mij niks. Maar 26

is dus veeeeeel beter dan 20, begrijp ik. :dance: :dance: :dance:

Zei ze er nog iets over?

En ook weer een echo gehad? Hoe was die?

@Karma wrote:

@Chelleke: Mooi dat de uitslagen goed waren! :dance:

@Tinka: De progesteronwaarde zegt mij niks. Maar 26

is dus veeeeeel beter dan 20, begrijp ik. :dance: :dance: :dance:

Zei ze er nog iets over?

En ook weer een echo gehad? Hoe was die?
mja, vorige maand was mijn prog maar 6 (was ook iets eerder in mijn cyclus denk ik wel, maar niet heel veel, ik denk 2 dagen verschil)

Ze was vaag, natuurlijk kan ze nog niks zeggen want zolang je geen hCG kan meten, ben je niet zwanger, maar ik vond haar positiever dan vorige maand. Mss ook omdat ik er zelf meer over zei.

Ik zei ook van ‘ik kan helemaal nog niet zwanger zijn,het is nog maar dag 22’ en toen zei ze zelf, jaja, maar dag 22 is al iets heel anders dan dag 10… Vreemde uitspraak toch al he…

Op de echo zag ze dat ik een eitje had gehad. Verder zat er nog een ‘pseudocyste’ zo noemde ze het, maar het flapperde niet meer. Het zat ook niet in de eierstok, dus kon absoluut geen kwaad!

We praatten nog wat over wat als het binnen 4 rondes nog niks is en waar naartoe dan en wanneer afspraak maken ed. Ze zei: maar zo ver is het nog niet he, we gaan er voor dat het lukt tegen dan!

Toen ik ze aan de deur nog een hand gaf, lachte ze en mompelde volgens mij, (ik heb het dus niet goed verstaan) iets in de zin van dat het niet lang meer zou duren eer ze me terugzag…

Iets in mij heeft dus hoop gekregen, mijn collega wou al direct een hcg aanvragen ook, maar ik wou niet, ik was bang voor de ontgoocheling… Nog tijd genoeg als ik niet ongesteld wordt binnen een dag of 8!

Nou ik vind het maar spannend hoor :pray:

Ik ook! :pray:

Het klinkt idd. wel erg hoopvol… :dance:

En nu weer 8 spannende dagen wachten… :pray: :pray: :pray:

En Chelleke nog maar 3!!! :pray: :pray:

Ooooh, Tinka wat spannend, wat spannend!!! :pray: :pray:

Ik duim zooo hard voor je en ik hoop echt dat die dokter gelijk heeft in alles wat ze zei :hug:

En voor de andere dames duim ik natuurlijk ook :pray: :pray: :pray:

@Chelleke: goed nieuws van de reumaconsulent. Fijn dat je je medicatie gewoon mag blijven slikken en dat je schildklierwaarden in orde waren.

Iedereen een heeeel fijn weekend!!

Ik ga dit weekend weer aan de studie :roll: Ben het echt hartstikke zat, maar ik denk dat ik het met twee weekenden wel klaar heb allemaal. Dan kan ik me eindelijk helemaal op de baby concentreren.

Roel gaat morgen beginnen met het kamertje. Eerst moet het zo goed als leeg en moet het behang eraf, maar dat wordt nog een flinke klus want het is glasvezelbehang :roll:

Studeer ze :thumbup:

Fijne avond allemaal :-*

Wooooooooooooooow Tinka, wat spannend!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Chelleke, :dance: mooi dat je goed nieuws hebt en dat je nu weet dat je die medicijnen mag blijven slikken :thumbup:

Beterschap met je blaasontstekingverschijnselen!!

@Jose, nog even doorzetten dus!! Je bent er bijijijijijna… :thumbup: Glasvezelbehang? Kan je dat wel weer loskrijgen dan? :think: :think: succes!

@Jane, hoe ging het met O. op je werk?

Met mij gaat het prima! Alles gaat lekker zijn gangetje. Vreemd genoeg is bij mij de grote drang om zwanger te raken weggezakt. We zien wel wanneer het komt. Dat bevalt me erg goed, veel relaxter.

Fijn weekend allemaal!

@José: Oehhhh, bijna aan de babykamer beginnen… :inlove: Dat vond

ik een van de leukste dingen om tijdens de zwangerschap te doen. :inlove:

Jij heel veel suc6 met het studeren en Roel met het kamertje voor

jullie kleine beeb! :inlove:

@All: Iedereen een hele fijne avond/weekend natuurlijk! :-*

Slaap ze voor straks enne tot morgen!

Bye Bye

studeer ze Jose!

Goh, ik vind het ook spannend, maar ik ben bang dat ik teveel goeie dingen wou horen… Ik ga het proberen van mij af te zetten de komende dagen hoor!

Phoe suc6 hoor :-* :hug: :wink:

Ik vind het ook heel spannend…ik maak mezelf ook een beetje gek om te denken dat ik misschien wel geluk heb. Maar mag het zo niet denken van mezelf. Maar ik weet niet, dat gevoel onder in mijn buik steeds, heb het idee dat (.)(.) wat gevoeliger is, witte vloed is nog niet zo veel als anders voor een ongi. Vind het reuze spannend. Maar oh oh oh wat een teleurstelling gaat dit nu worden zeg :shifty:

Ik ga dadelijk eens terug leze of ik voor Damian ook zo irritant wijf was.

Ik wil hier graag een mooi gedichtje op, en dan bestellen voor canvas.

Heeft iemand een mooi idee qua gedichtje? Ik kan niks vinden. :shifty:

:inlove: :inlove: :inlove:

Boefje met mama’s schoenen aan

Lekker eten voor de tv :oops: als papa niet mee eet

Lekker in bad…

Deze foto is niet helemaal goed gegaan maar vond hem wel grappig

Knappe vent

Stapelen

Alsjeblieft mama

Stapelen

Lekker mannetje

Haren wassen vind ie niet leuk

Lekker bekkie

Good Morning :smiley:

@Chelleke: Wat een heerlijke foto’s weer! :inlove: Enne ik kom zo 1, 2, 3

niet op een mooi gedichtje… Als mij iets te binnen schiet dan hoor je

het wel. :wink:

Oh, ik weet wat je bedoeld… :hug: Het is ook enorm spannend. Hoe

dichter je bij je NOD komt hoe erger het wordt. :roll: En je durft (en wil)

eigenlijk niks hopen, maar dat doe je toch… Daarnaast weer ontzettend

bang voor die teleurstelling als de :evil: :evil: :evil: opkomen dagen…

Ik hoop zo ontzettend hard met je mee dat het gewoon raak is en je deze

keer niet die rotteleurstelling hoeft te incasseren. Echt lieverd, ik gun het

je zo!!!

@Tinka: Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor jou! :-* Ik kan mij voorstellen

dat je door bepaalde dingen extra hoop krijgt en je daardoor moeilijker

met beide benen op de grond kan blijven staan. Het is ook iets wat je zo

graag wilt en dan is het onzekere ontzettend moeilijk. Ik hoop dat je lukt

om het de komende dagen wat van je af te zetten.

En ik zal voor jullie :pray: en :thumbup: :thumbdown: !!!

Het kleine lijstje:

Bontje........................33.6 weken
Desiree......................24.5 weken
Bombariegirl...............21.4 weken
José...........................18.1 weken
Jane...........................15.5 weken
Klaproos.....................15.1 weken
Moon84.......................12.6 weken
MB1976.......................12.6 weken
Huggie..........................7.0 weken

Chelleke.......................2 dagen
Tinka............................8 dagen

Karma..........................18 dagen

Manouk.........................NOD

Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
Wachtend op NOD.

Hier nog steeds geen ei, maar die verwacht ik ook pas volgend weekend,
dus het komt (eindelijk) dichterbij. :dance: Nog een weekje geduld en
dan mag ik naar de volgende wachtbank verhuizen. :dance: Om weer te gaan
wachten... :P Maar het begint nu wel spannender te worden gelukkig. :wink:

Bye Bye

jeetje Tinka wat is het spannend bij jou zeg. echt tussen hoop en vrees. Nou ik hoop met je mee en duim op een positieve test.

chel voor jou ook spannender dan andere ronde lees ik zo. Ik hoop dat dit wat zegt en dat je gevoel juist is en dat het iets heel anders is dan blaasontsteking.

karma voor jou nog een klein weekje wachten en dan begint het voor jou ook weer :pray:

jose dat klinkt als een lekker druk weekend jij studie en hij aan de klus.

Karma bedankt voor je tips, ik heb alleen geen auto of iets is nog niet klaar en denk niet dat ik een vriendin nu zo gek krijg om te gaan babyshoppen en eerlijk gezegd vind ik dat ook niet zo leuk haha. Maar ik heb ook nog een hoop huiswerk heb ik ook geen zin in maar misschien dat ik dat maar moet gaan doen.

Wij hebben geen kamertje voor de baby. Ik pak wel o zijn kamertje aan en die krijgt een junior bed en dan het bedje van o naar onze kamer voor de baby. De andere kamer is voor de dochter van p en dan hebben we nog een zolderkamertje, maar die laat ik maar even zo omdat ons huis te koop staat, vind ik het zonde om alles om te gooien.

Gisteren met o heel goed gegaan hij heeft zich heel goed gedragen en genoot van alle aandacht. daarna ben ikmet mijn zoon uit eten geweest in een eetcafe aan de bar lekker met z’n twee een plate gedeeld en dan ben ik zo trots., ik zal die momenten denk ik wel missen straks met een kleine erbij.

liefs

Chelleke, Damian is zo’n :inlove: :inlove: :inlove: kereltje!

en ik gun het je ook van harte hoor dat het raak zal zijn!

Ik heb niet getempt vandaag, ik ga het zo laten voor deze maand, dan komt de teleurstelling al later he :slight_smile: