~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 6 ~~~

Ja niet normaal hè :shock:

Damian was ook wel iets eerder (36,6 wkn, stelt natuurlijk niks voor bij 29 wkn)

maar die was er ook zeker wel klaar voor en mama was ook zeker wel blij dat ie al kwam :mrgreen: :inlove:

Ik heb geen idee wat mijn ei betreft, die zal inmiddels wel gesprongen zijn.

Ik had nog 1 ovutest over en die heb ik gisteren avond gebruikt en hij was positief,

ten minste dat denk ik want ik kan niet vergelijken met eergisteren en vandaag :mrgreen:

Maarja we zien wel :wink:

Al vind ik dat wachten altijd maar een ramp hoor,

dat zoiets niet sneller duidelijk kan worden hè :roll: :shifty: :wink:

iedereen een heel gelukkig nieuwjaar!!

zo te zien heeft iedereen het weer overleeft. ik ben blij dat het weer voorbij is en de normale dagen weer beginnen. ik vind de kerstperiode altijd geweldig maar ik ben blij dat het nu weer voorbij is. vandaag ook de kerstboom eruit gedonderd, en wat een ruimte heb je dan weer hé? maar niet voor lang want dit jaar mogen wij hopelijk ons kindje in de box gaan leggen :inlove: en ik hoop dat iedereen van ons in 2010 een kindje in de box mag gaan leggen :pray:

ben nu helemaal gaar van de afgelopen dagen en ga zo dan ook lekker mijn bedje in. helaas de afgelopen dagen ook weer wat last gehad van misselijkheid. maar dat is denk ik mijn eigen schuld, tegen beter weten in toch teveel hapjes en oliebollen naar binnen gewerkt :oops:

trusten iedereen, morgen gaan we weer lekker de sneeuw in, er is vanavond weer flink wat bijgekomen!

:-*

Wij hebben de kerstboom er voor oud en nieuw al uitgedaan en de box er dezelfde dag ingezet :lol:

Welterusten allemaal :-*

oh chel ik hoop niet dat ik je jaloers ga maken, maar o heeft van half acht tot half 10 geslapen en ik dus van half 11 tot 9 das toch niet normaal en ook nog eens lekker doorgeslapen. Ik dan he.

Karma ik duim vandaag en morgen weer heel hard dat de :evil: wegblijven.

huggie het gaat inderdaad snel en de box staat al. Voor mijn gevoel heb ik dat ding pas net weg gehaald.

Heel fijn hoor die kerstboom weer weg, al mis ik wel de lampjes, maar met dat zonnetje in huis was het toch al geen gezicht. Hier dus lekker tulpen en bolletjes in potjes heb nu al het voorjaar in mijn bol, even de sneeuw wegdenken dan.

Laatste dagje vrij morgen weer aan de bak. Nog twee en een halve maand werken. :dance:

tot laters

Dat is fijn Jane :mrgreen: :dance:

Gisteravond was Damian niet blij, vannacht ging het goed :thumbup:

Hier een laagje sneeuw, niet zo veel als eerst hoor.

Misschien dat ik Damian zijn nieuwe slee ga gebruiken straks.

Vanmiddag richting Waalwijk, gezellie bij vriendin en vriend op de thee.

Hun zijn pas verhuist en heel de boel is verbouwd, ben zo benieuwd.

Trouwens het is hier echt gezellig :liar:

Sinds gisteravond ruzie met Rob :roll:

Ik heb ook nog steeds geen zin om iets tegen hem te zeggen :snooty:

Dus gisteren zijn geen kindjes meer gemaakt en vandaag zie ik dat ook echt niet gebeuren :snooty: :wink:

Fijne zondag allemaal :-*

toch een mooie manier om het goed te maken :mrgreen: beetje flauw ik weet het.

Whahahaha nou we zien wel :mrgreen:

Vanmiddag ben ik langzaam ontdooid naar hem toe bij mijn vriendin :wink:

Ben daarna nog een beetje chagie geweest tegen hem en nu gaat het wel weer :slight_smile:

Hello every1! :smiley:

Allereerst maar even ego… :cry: Guess what???

Gisteren kreeg ik enorme buikkrampen en niet lang daarna brak het los. :?

Weer mis dus… :frowning: Ik ben er deze keer heel nuchter onder, leuk is anders,

maar ik had het al verwacht. Daarnaast heb ik ontzettend veel gelezen

over vroege testen en hoeveel bevruchtingen gewoon mis gaan voordat

een vrouw dit doorheeft en dat heeft mijn manier van kijken behoorlijk

veranderd. De eerste keer had ik echt het gevoel een kindje te zijn verloren,

de tweede keer was ik al afwachtend en durfde ik nog niet eens te denken

aan het “kindje”, maar deze keer kan ik het gewoon zien alsof het

“zwanger worden” niet gelukt is en de bevruchting wel dus.

Vaag verhaal of snappen jullie wat ik bedoel? :mrgreen:

Maar goed, in mijn beleving is dit geen vmk meer, de vorige 2 keren ook

niet meer trouwens, maar gewoon een verkeerde innesteling. :wink:

One thing’s 4 sure… Geen vroege testen meer en niet meer testen voor

mijn NOD. :wink: Ik heb echt mijn lesje geleerd nu. :angel: :angel: :angel:

Maar we gaan er wel gewoon voor, dus deze keer geen pauze. :wink:

:dance: :inlove: 2010 wordt ons jaar!!! :inlove: :dance:

Zo nu eerst de reacties: :smiley:

@Chelleke: YEAH!!! Ei is geweest! :dance: Nu weer wachten idd. Vinden wij

allemaal zo leuk :liar:

En jij mag vandaag eindelijk naar de reumatoloog, toch? Suc6!

@Desiree: Vandaag nog de verjaardagen van mijn oudste en jongste

vieren en dan zijn hier de feestdagen ook voorbij. Ik vind het ook elk

jaar weer fijn dat die nov/dec drukte weer voorbij is. Ook omdat ik dan

voor mijn gevoel richting lente ga… :inlove:

@Jane: Helaas… Niet goed gegaan… :roll: Wel jammer…

En jij ook al zo’n zin in het voorjaar? Lekker met je kleine man en dikke

buik wandelen… :wink: Voor je het weet loop je met jullie kleinste uk in

de wagen rond, O. hobbelt ergens achter je aan, zonnetje schijnt heerlijk

warm, fris briesje, volgels tjilpen, … Zwijmel :mrgreen:

José: Ook alweer voorbij de helft!!!

:dance: :clap: :inlove: YEAH!!! Nu Gaat Het Aftellen Beginnen!!! :inlove: :clap: :dance:

@Bontje: Jij zit op de LILA WACHTBANK bij de andere zwangere meiden! :wink:

Hoeveel weken ben je nu trouwens, dan kan ik dat even aanpassen. :wink:

Het kleine lijstje:

Bontje............................. weken
Desiree......................26.2 weken
Bombariegirl...............23.5 weken
José...........................19.6 weken
Jane...........................17.3 weken
Klaproos.....................16.6 weken
Moon84.......................14.4 weken
MB1976.......................14.4 weken
Huggie..........................8.5 weken

Chelleke......................14 dagen

Tinka............................20 dagen
Karma..........................30 dagen

Manouk.........................NOD

Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
Wachtend op NOD.

Niks te melden... We gaan weer wachten op mijn ei... Weer 3 weken
lang wachten... :roll: Het is maar dat ik jullie heb, anders was er geen
zak aan! :wink: :-*

Bye Bye

hier ook niks te melden!

@karma: :hug:

ik begrijp je tekst wel, en zo is het ook hoe ik het zou bekijken…

@karma, :hug: voor jou. ik had zo gehoopt dat de :twisted: deze keer weg zouden blijven. fijn dat je je nu beter hierover heen kunt zetten. jullie geduld wordt vast beloond :pray:

vanmiddag Elize weggebracht naar de peuterspeelzaal. haar eerste keer! ben zo benieuwd hoe het gaat. ze had er iig geen moeite mee toen ik weg ging, dat was wel fijn (vooral voor mamma :wink: ) om 14.45 kan ik haar weer ophalen en heeft ze haar eerste twee uurtjes op de psz er op zitten.

laat jullie straks nog wel weten hoe het gegaan is. nu maar even gebruik maken van het feit dat ze er niet is. ik ga dus maar even stofzuigen en dweilen (al heeft dat laatste weinig nu met al die sneeuw die je telkens naar binnen loopt :roll: )

@ Karma

:cry: :cry: :cry:

Leuk is anders

Dikke :hug:

Wbt mijn ei, heb het idee dat ik het nu niet goed benut heb door de ruzie.

Geklust dag 6 - 8 - 10 - 12 (om 1u en 23u nieuwjaarsdag :mrgreen: ) had graag op dag 13 of 14 ook nog een kans willen hebben om te schieten :roll: :mrgreen: Maarja.

Wbt de orthopeed, stukje van mijn hyves:

Vandaag mocht ik al naar de orthopeed, ik was bang dat het een bezoekje van niks zou worden omdat ik iemand in opleiding kreeg en niet mijn eigen orthopeed. Maar dat had ik verkeerd :wink:
Ze heeft de orthopeed erbij gehaald en we hebben samen mijn foto's van mijn rechter pols bekeken.
Tja Rob en ik zaten wel even met grote ogen te kijken, wat een verschil alweer met een jaar geleden. :shock:
Mijn bot langs mijn prothese is gewoon een heel end weggevreten. :eh:
Tussen mijn prothese zit kunstof om bewegen mogelijk te maken en dat is waarschijnlijk gaan brokkelen.
Je lichaam wil dat opruimen, maar omdat dat niet op te ruimen is pakt ie gewoon mijn bot maar :eh: :naughty:
Nouja iig lig ik binnen 3 maanden (mits ik niet zwanger raak) op de OK tafel en krijg ik in mijn spaakbeen een nieuwe prothese en dat gaat hij goed proberen vast te maken met cement enzo :thumbup:
Ik was zo bang dat mijn enige optie vastzetten was, maar gelukkig kunnen we dit nog proberen :dance:

Nouja nog even doorbijten en wachten op mijn oproep :wink:
Geluk dat ik reuma heb, dan willen ze het binnen 3 mnd gedaan hebben :dance:
Maarja aan de andere kant...als ik geen reuma had was dit ook niet nodig ;)

Liefs Angèl

@ desiree
Weer een mijlpaaltje voor je meisje.
Ben benieuwd hoe ze het gehad heeft.

@Karma: klote zeg! :hug:

Desondanks wens ik jou en alle andere dames hier wel een

Heel gelukkig en gezond 2010!!!

@Desiree: spannend zeg ik ben benieuwd hoe ze het heeft gehad.

@ Bontje: en heb je de gyn al gebeld?

nou, de psz was een groot succes hoor! ze was zo druk met het ontdekken van het speelgoed dat ze zich prima vermaakt heeft. toen ik haar op kwam halen wilde ze eerst geeneens mee, hahaha! vrijdagochtend gaat ze weer, eens kijken hoe het dan gaat.

zo, ik ga koken, bloemkool, aardappels en een gehaktbal. weer lekker gezond na al die feestdagen.

Desiree, wat fijn dat ze het naar haar zin had daar!

@chelleke: goed dat ze nog iets kunnen proberen met dat spaakbeen! :slight_smile:

Het klussen zal wel goed geweest zijn! Geen paniek :mrgreen: (hoor wie het zegt :mrgreen: )

Verder weinig nieuws en weinig tijd… We zitten in de klusperiode en het ging gisteren al totaal niet :eh:

:oops: (Joris had het wel door en heeft er dan maar snel komaf mee gemaakt :mrgreen: )

:hug: :-*

Oh Karma wat erg voor je! :hug: Had zo gehoopt dat het voor ons allebei goed zou gaan :frowning: Ik ga voor je duimen dat het de volgende ronde wel goed gaat!!

Ik gok dat ik morgen op 4,5 week (volgens een berekening op internet ben ik nu 4 weken en 3 dagen) zit, omdat ik zaterdag met een "gewone"test positief getest heb. Bah vond het echt naar voor je om te lezen dat het toch weer mis is gegaan…

Mama desiree fijn dat het goed ging met je dochter op de psz, lijkt me best moeilijk om je kindje voor het eerst erheen te brengen, mooi dat het zo goed ging!!

@ chelleke klinkt allemaal erg heftig met je pols…Hopelijk zal het na de operatie beter gaan. Komt die pols nu door je reuma, of heeft het een andere oorzaak?

Jane bedankt voor de felicitaties :smiley: en Jose bedankt voor het duimen, vind het erg spannend allemaal!

Krabje :slight_smile: ik heb de gyn gebeld en heb m’n eerste afspraak op 22 januari!

Ik zal bij het iui topic eens even lezen hoe het met jou is :-*

Poeh ik kan de weken nu wel wegkijken en dan vooral tot 22 januari, want dan weet ik eindelijk of het hartje klopt.

Ik zou dan rond de 7 weken moeten zijn en vorige keer is het misgegaan met 6,5 week.

Een winterslaapje zou nu een uitkomst zijn :wink:

Lieverd wat een mooie banner :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik ben jaloers, ik wil ook :mrgreen: :mrgreen:

Enne dat winterslaapje, dat ken ik. Ik denk dat ik na het weekend ook weer wegduik in mijn winterslaap.

Sorry ik vervuil jullie topic wel heel erg zo :oops: :oops:

Jeetje Bontje, dat is ook heftig… Ik hoop dat je wat afleiding hebt, zodat de tijd een beetje vlot voorbij gaat!

In ieder geval gefeliciteerd voor je positieve testen!!

@Karma :hug: :hug: Niet leuk!!

Zo te lezen heb je wel wat meer rust gevonden, zodat je met frisse moed in 2010 bevrucht én zwanger kunt raken!!!

@Tinka, lastig he? Op commando!! Ik kan me er veel bij voorstellen. De lol is er bij ons voor mij helemaal een beetje van af geraakt geloof ik. Hopelijk voelt de komende ronde beter voor me :slight_smile:

@Chelleke, jeetje meid dat is geen leuk nieuws :hug:

@Desiree, wat leuk dat het zo goed ging op de psz!! :thumbup:

@Krabje, volgens mij valt dat topic vervuilen wel wat mee. :wink: