Gisteren zouden wij met ons gezinnetje lekker op pad gaan word ik om 13.00 gebeld dat er een ziekmelding is en dat niemand wil komen werken. tsja dan ben ik toch verantwoordelijk dus ik er heen voor een late dienst had er behoorlijk de pest over. Ik besluit dus wat leuks met die kids te gaan doen, hup in de bus en we gaan lekker uit eten.
Onderweg terug naar de afdeling hebben we een klapband en ik krijg maar net die zware bus onder controle wat een schrik. ik krijg hem aan de snelweg toch in de berm, maar die meiden helemaal in paniek vliegen die bus uit de snelweg op. de ene spugen een ander ging flauwvallen helemaal hysterisch dus ik erachter aan rennen en ze achter de vangrail gesodemieterd. Die als je er voor staat toch best hoog is met zo’n buik. Ben er heel wat keer overheen geklauterd. anderhalf uur in de kou en regen daar gestaan voordat we verder konden. Wat een avond en wat ben ik geschrokken.
Jeetje Jane wat een verhaal, dan zit de schrik er wel even goed in zeg :hug:
Gelukkig heb je de bus stil gekregen :hug:
Jeeee volgens mij denk je echt even dat je een flinke smakkerd gaat maken met je auto of bus
Nee Damian heeft geen pijn oid.
Hij heeft tijdens het ziek zijn op onze kamer geslapen en dat beviel hem wel.
Alhoewel hij bij ons ook lang kon brullen of driftbui kreeg.
Hij wil gewoon niet alleen zijn.
Maar deze mama geeft er niet meer aan toe.
Dat heb ik nou 2 nachten gedaan en na een uur is hij wel stil
yep hebben we hier ook een tijdje gehad was even doorbijten, maar uiteindelijk lukte hij het en ging hij naar een paar nachten niet meer huilen. Hij is wel in de ochtend nog vaak huilend wakker geworden en dat komt nu nog maar af en toe voor. slapen gaan gaat nu al best lang goed. Succes hoor.
yep hebben we hier ook een tijdje gehad was even doorbijten, maar uiteindelijk lukte hij het en ging hij naar een paar nachten niet meer huilen. Hij is wel in de ochtend nog vaak huilend wakker geworden en dat komt nu nog maar af en toe voor. slapen gaan gaat nu al best lang goed. Succes hoor.
allereerst: welkom bontje! wat zullen jullie geschrokken zijn nadat jullie de uitslag van het onderzoek hebben gekregen. ik ga megahard duimen dat jullie binnenkort een positieve test in handen mogen houden! en dat het beebje lekker blijft zitten!
en ook natuurlijk voor karma, tinka, chelleke en manouk, 2010 wordt jullie jaar!!!
@jane, wat schrikken zeg! ik heb ook een keer met motorpech langs de weg gestaan met cliënten in de auto. gelukkig hoefde ik niet zolang te wachten op de anwb voor hulp. maar wat voel je je dan hulpeloos zeg!
zo, nu even mijn ego bericht.
vanochtend naar de vk geweest. controles waren goed :dance: en toen het hartje luisteren…
normaal doen ze het pas vanaf 14 weken maar omdat ik toch nog erg onzeker/ongerust was of het allemaal nog wel goed zat wilde ze het toch probeerden. met gierende hartslag lag ik daar op de onderzoekstafel. en na een paar minuten zoeken (wat uren leek) kon ze toch het hartje horen!!! nou, toen hield ik het niet meer droog en heb een potje liggen brullen daar. zo mooi om te horen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: de tranen schieten me nu weer in de ogen als ik er aan denk hoe mooi dat klonk. wat een opluchting zeg :dance:
meiden, de strijk wacht op me. iedereen een dikke :-*
Tinka, ja ik sta wel onder de gyn, ze gaan ook eerst een vlokkentest uitvoeren en later een punctie idd. en volgens mij weet je dan pas na de punctie zeker of het goed is.
Ik hoop het ook mama Desiree, we zijn eerst ook erg geschrokken, maar blijf de moed erin houden dat er hopelijk spoedig een gezonde baby komt!
Wat fijn zeg dat je het hartje hebt gehoord, dat lijkt me zooo mooi moment om mee te maken, geniet er lekker van.
Heb je veel last van zwangerschapskwaaltjes?
Thnx Krabje, ik ook heel hard voor jou, dat het deze ronde raak mag zijn
Karma, we doen nog niet aan ovulatietesten, heb soms wel het gevoel dat ik de eisprong kan voelen…
Ik ben zo’n ongeduldig typetje dus ik ga zondag testen als ik nog niet ongesteld ben.
Heb dan ook meestal een cyclus van 26 dagen, maar ben uitgegaan van de langste…wel spannend…als we nog niet ongi zijn
kunnen we tegelijk testen!!
Ik had deze maand wel wat hoop, maar wordt nu al wat chaggie af en toe en opgeruimder, dus dat zijn meestal m’n ongi tekens…
Voel jij al iets dan?En mag ik vragen hoe oud je jongste is?
Update: ik heb al wel wat ongi tekens, zoals een beetje chaggie, opgeruimd en last van m’n onderrug…maar zolang ik niet ongi ben is er hoop hihi!