@ Jane
O. ook ziek :hug:
Beterschap :hug:
Met mij gaat het wel, heb geen puf gehad om te lang over mijn ongi te denken, was veel te druk met Damian en zijn ziek zijn. :shifty:
We gaan wipent het nieuwe jaar in :mrgreen:
Dan zijn mijn vruchtbare dagen.
Gisteravond heeft Damian bij mij op de bank geslapen.
Toen we naar bed gingen hebben we hem in bed gelegt helaas werd hij wakker en was hij het er niet mee eens.
Heb hem een tijdje laten huilen, zeg een 30 a 45 min., maar er weer uit gevist en toen begon hij weer mega driftig te worden.
Heb hem ook bijna laten vallen. :oops:
Nou driftbui van een half uur en toen werd hij weer rustiger.
Maarja van hysterisch doen krijg je nou hoestbuien en van hoestbuien gaan we kotsen :roll:
Hij heeft bij mij op bed geslapen en Rob is maar beneden gaan liggen.
Ook voor het eerst. Hij is nog 2 keer huilend wakker geworden en verder heeft hij wel wat geslapen.
Wij wat minder, maar ik heb al iets meer geslapen als gisternacht
Maar hij eet nu zijn boterhammetje weer, dat is al heel wat, hij heeft al die dagen niet echt meer gegeten. Alleen een paar hapjes liga.
Dus ik denk dat hij nu omhoog gaat qua verbetering :dance:
Nu wij nog :mrgreen:
Vanavond cadeautjes bij paps en mams met iedereen. Jammer dat ik bij Levi uit de buurt moet blijven
Maarja is niet ander is
Fijne dag allemaal :-*
@jane wrote:
Jose onderschat die afrikaanse zaadjes niet, komen misschien wel vaak te laat, maar kunnen rennen als de beste als er maar wat te winnen valt
Hahaha, daar heb je weer helemaal gelijk in. Nederlandse zaadjes hollen niet zo hard :mrgreen: :mrgreen:
Beterschap voor O! :hug:
@chel: weer een dramatische nacht vor jou dus :hug: Gelukkig lijkt het met Damian wat beter te gaan, hopelijk gaat hij nu snel opknappen.
Er schattig en grappig dat kaartje met een minikerstmannetje erop :inlove:
@Karma: Aha, alcohol in het spel dus. Klinkt niet best als je zoveel drinkt dat je er later op je werk van van je stokje gaat.
Sommige mensen kennen echt hun grenzen niet he :doh:
ik wil iedereen hele fijne feestdagen wensen, en iedereen veel plezier met de kerstdinertjes. helaas dit jaar geen kerstdiner voor ons, ik moet werken ons kerstdiner is morgen met ons drietjes. morgenvroeg gaan we brunchen bij mij ouders en tweede kerstdag gaan we brunchen bij mijn schoonouders. en 's avonds moet ik weer de slaapdienst in. er blijft dit jaar weinig van de kerstdagen over. maar goed. ik ga er vandoor moet nog even last minute cadeautjes kopen :oops: en dan werken.
:lol: merry christmas!!! :lol:
Hallo lieve dames,
Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen!!! :mrgreen: :mrgreen:
@Chelleke en Jane, beterschap voor de knulletjes!! En voor jezelf Chel! Niet leuk, kssssst weg ziektekiempjes!!
@Chelleke, wat een leuke kerstwens!! Geweldig zo’n kerstmannetje, hahaha :thumbup:
Wij gaan een dag eten met schoonouders en een dag met ouders, geen cadeautjes, maar gezellig samen zijn.
Met sinterklaas hebben wij ook zo’n spel gedaan dat iedereen 3 kleine cadeautjes meebrengt en er dan verschillende rondes worden gespeeld met de dobbelsteen. Dat vond ik wel grappig.
Hier zijn de twijfels wat rustiger geworden. Wel wil ik 't loslaten. Temperaturen ben ik mee gestopt, mijn banner heb ik weggehaald en Karma, haal mij ook maar uit het lijstje (of op een ander bankje, waar geen dagen aan gekoppeld zijn). We zien wel hoe het gaat lopen. Het maakt me niet meer uit of het deze maand of over een half jaar gebeurt. Ik ben er klaar mee om op gezette tijden te klussen en zoveel hoop te hebben. De natuur gaat nu maar beslissen wanneer we klussen.
Hello everyone!
@Chelleke: Beterschap voor jullie allemaal! Ook voor het kleine mannetje
van Sweatest! Hopen dat iedereen snel weer beter is! :hug: En dat jullie
snel weer allemaal lekker kunnen slapen!
@Jane: O. ook al zo ziek! Och gossie! :hug: Beterschap!
Hier trouwens net andersom, vriend drinkt wel af en toe en ik helemaal
niet. :mrgreen: Maar hij heeft al flink van iedereen op zijn flikker gehad hoor!
Hij is zelf ook echt goed geschrokken (gelukkig).
Hihi, vriend zei ook dat hij wel Keniaanse zaadjes heeft, niet zomaar
Afrikaanse. Ben benieuwd of ze de finish halen!
@José: Nee, erg he, als je jezelf tot zo’n punt brengt dat je gewoon bewusteloos
raakt. De arts vertelde ook dat als je bewusteloos raakt je al erg ver over je limiet
heen bent. Ze hebben hem echt gewaarschuwd dat er in sommige gevallen ook
hersenbeschadiging kan optreden. Ik hoop dat hij de waarschuwingen serieus
neemt.
@Desiree: Jij ook fijne kerstdagen en hopelijk kan je nog wat moois vinden.
Werk ze voor straks!
@Manouk: Ik heb je op de DONKERRODE WACHTBANK gezet. Doe maar
lekker rustig aan en het komt idd. wanneer het komt! (Hopelijk snel! )
Het kleine lijstje:
Desiree.......................27.6 weken
Bombariegirl...............25.2 weken
José............................21.3 weken
Jane............................18.6 weken
Klaproos......................18.2 weken
Moon84.......................16.0 weken
MB1976.......................16.0 weken
Huggie........................10.2 weken
Niemand!
Chelleke......................25 dagen
Tinka...........................4 dagen
Karma.........................10 dagen
Manouk...
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
Wachtend op een goede cyclus.
Wachtend op :think:
:lol: Meiden, jullie allemaal heel veel plezier
met alle familiebezoekjes en etentjes de
komende dagen! :lol:
Bye Bye
Oh ja, jij hebt een keniaanse man, dat moeten wel snelle zaadjes zijn hahahaha. Ik lach me echt rot hierom :mrgreen: Een kennis van me heeft een Ghanese man en dat zijn volgens mij niet van die hardlopers, maar zijn zaadjes waren toch snel genoeg (huwelijk moest een paar maanden vervroegd worden hahahaha)
@Manouk: fijn dat de twijfels wat rustiger zijn en knap dat je het nu wat meer los kunt laten. Probeer lekker te genieten en als het tijd is voor een kindje, dan komt het wel. :hug:
Nou, ik moet nu toch echt weer even aan de studie, hopelijk lukt het me om hier weg te blijven en serieus aan de slag te gaan. Duimen jullie een beetje voor me.
@Jose wrote:
Oh ja, jij hebt een keniaanse man, dat moeten wel snelle zaadjes zijn hahahaha.
Ik lach me echt rot hierom :mrgreen: Een kennis van me heeft een Ghanese man en
dat zijn volgens mij niet van die hardlopers, maar zijn zaadjes waren toch snel
genoeg (huwelijk moest een paar maanden vervroegd worden hahahaha)
:mrgreen: Wij hebben er ook grote lol om hier! Nou hopen dat zijn zaadjes net zo hard
kunnen hollen als die van je Ghanese kennis.
:think: Maar, bedenk ik mij net… Zaadjes moeten helemaal niet rennen, maar zwemmen… :think:
Zouden Kenianen ook snel kunnen zwemmen? :mrgreen:
@Jose wrote:
Nou, ik moet nu toch echt weer even aan de studie, hopelijk lukt het me om hier
weg te blijven en serieus aan de slag te gaan. Duimen jullie een beetje voor me.
Een beetje? Ik duim heel veel voor je!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Bedankt voor je duimen, het heeft zeker geholpen, ik ben al weer een aardig stukje opgeschoten. Zometeen nog even weer verder, zolang de inspiratie er nog is moet ik er gebruik van blijven maken.
En wat zwemmen betreft, tsja, in Afrika is niet zoveel water toch? Nederlanders daarentegen doen het vaak goed bij zwemkampioenschappen :mrgreen: :mrgreen:
ok, snel tussendoor kom ik maar melden dat ik nog leef
Morgen is dag 28 in mijn cyclus en mijn temp was vanmorgen nog mooi hoog!
Ik ga pas testen als ik 14 dagen na mijn ei zit en dat was op dag 18, dus volgende week ergens!
Dus allemaal duimen e
Wat ego van mij :oops:
Beterschap aan alle zieken!!
En Karma, ik hoop dat die afrikaantjes ook goed kunnen zwemmen!
@manouk: als het deze ronde niks is hier, dan ga ik het ook proberen loslaten hoor…
:hug:
@José: Dat je zo opgeschoten bent!
@Tinka: Ook spannend bij jou hoor! Tuurlijk duim ik heel hard
voor je, dat hoef je niet eens te vragen! Voel je je anders?
Heb je er een goed gevoel over? Ik hoop het zo!
Vanaf nu heb je een dagelijkse meldplicht hier hoor! :mrgreen: Wij willen
updates!!!
@Tinka: Wat denk je ervan… Chelleke heeft nu twee privé wachtbanken,
Manouk eentje en wij zitten met zijn 2-en op weer 1 andere… Zullen we
weer samen met Chelleke de Roze en de Blauwe wachtbank delen?
Is veel gezelliger!
Ik ga even de boel verbouwen!!! :mrgreen:
Even kijken… :think: Hoe zal ik de banken neerzetten? :think:
Het kleine lijstje:
Desiree......................27.6 weken
Bombariegirl...............25.2 weken
José...........................21.3 weken
Jane...........................18.6 weken
Klaproos.....................18.2 weken
Moon84.......................16.0 weken
MB1976.......................16.0 weken
Huggie........................10.2 weken
Tinka............................4 dagen
Karma.........................10 dagen
Chelleke......................25 dagen
Manouk...
Wachtend op Beebje.
Nou, ik heb de banken in een vierkant gezet, dat is nog veel
gezelliger! :wink:
Bye Bye
Hallo Mensen
Niks nieuws geschreveen, dus niks te reageren. Ook zelf geen nieuws…
Hoe gaat het met de zieke kindertjes en hun mama’'s? Zijn jullie een
beetje de nacht doorgekomen? :hug:
Het kleine lijstje:
Desiree......................27.5 weken
Bombariegirl...............25.1 weken
José...........................21.2 weken
Jane...........................18.5 weken
Klaproos.....................18.1 weken
Moon84.......................15.6 weken
MB1976.......................15.6 weken
Huggie........................10.1 weken
Tinka............................3 dagen
Karma..........................9 dagen
Chelleke......................24 dagen
Manouk...
Wachtend op Beebje.
Tot straks maar weer! :-*
Bye Bye
meld :mrgreen:
Goh, voel ik me anders :think: Ik weet het niet, dus nee zeker dan…
Ik wil het wel, ik voel mijn buik wat rommelen, maar denk dat dat geen goed nieuws zou zijn als dat echt is wa tik denk te voelen. Verder nog klein beetje pijn aan de (.)(.) en de temp was 37 vanmorgen en niet meer 37,1
Maar ik hou nog wat hoop (al had ik wel getest vanmorgen en was ie negatief) Ik zat op dag 28 vandaag en net tien dagen na mijn ei…
Zalig kerstfeest iedereen!
Hallo
@ iedereen
Dank jullie wel
@ iedereen
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Fijne 1e kerstdag allemaal. :lol:
Rob en ik zijn nog kei verrot. :x
Met Damian gaat het de goede kant op :dance:
Gisteren hele dag 37,6 en net 37,1 mooi netjes dus.
Nog wel snotterig, hangerig en hoestbuien (dan wil hij ook nog wel een overgeven) :hug:
Wel eindelijk een redelijke nacht gehad vanaf 1u tot 10u :dance:
Gisteren gezellige kerstavond gehad.
Damian heeft leuke dingen gehad.
De stofzuiger en Ernie vind hij helemaal niks.
Zijn Nijntje telefoon en trein vind ie wel leuk.
Vanmiddag naar schoonouders.
Fijne dag allemaal :-*
@Tinka wrote:
Maar ik hou nog wat hoop (al had ik wel getest vanmorgen en was ie
negatief) Ik zat op dag 28 vandaag en net tien dagen na mijn ei…
Hmm... Begrijp ik nou dat je vanochtend hebt getest? :think: Jammer
dat hij negatief was, maar dat zegt gelukkig echt helemaal niks
idd. :wink:
Moeilijk he, dat wachten... :mrgreen:
Ik duim heel hard door...
Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim...
@Chelleke wrote:
@ iedereen
Dank jullie wel
Graag gedaan! :-
@Chelleke wrote:
@ iedereen
Dank je wel! :-
Gelukkig gaat het alweer wat beter met de kleine man. :inlove: Nu de
laatste kwaaltjes nog even de deur uit werken en dan hebben jullie
het weer gehad!
Ook super dat jullie kerstavondje niet verpest is en Damian blij was met
de meeste cadeuatjes. :dance: Zijn er al foto’s? Ik is nieuwsgierig.
Jij ook een fijne dag en tot later/morgen!
Sneeuwt het bij jullie trouwens ook zo erg? :shock:
hier geen sneeuw, wel bloed :?
Waarsch niks dus…
Bloed? Nee toch!!! Veel?
Och lieffie… :hug:
Ik hoop dat het een innestelbloeding is!