verkouden, dus mss is dat wel de reden van de temp stijging!
Dan zou je temp overdag ook wat hoger moeten zijn toch? Heb je enig
idee hoe hoog je standaard “ik ben druk bezig geweest” temp is?
goh nee, dat weet ik eigenlijk niet…
Morgenvroeg maar afwachten, zolang is het niet meer.
Om de een of andere reden heb ik deze maand meer geduld. Mss net omdat ik geen richtdatum heb :think:
@manouk: het is een heel leuk boek, maar ik heb nog lang niet alles gelezen. Wel het stuk over zwanger proberen worden :mrgreen: maar niet de week voor week info en ook niet ht stuk over miskraam enz.
Er staat ook in uitgelegd welke onderzoeken er allemaal kunnen gedaan worden als er problemen zijn ed. Ik vind dat heel handige info.
Zo zou ik eigenlijk ook eens graag een boek ofzo hebben waar ze van naaldje tot draadje uitleggen wat ze allemaal doen bij vruchtbaarheidsonderzoeken. In de bib was al niks te vinden hier :? Toch niks zinnigs.
Als ik zwanger ben, ga ik wel beginnen vooruitlezen in het boek dat ik heb denk ik. Veel te nieuwschierig; Nu word ik er eerder ongeduldig van. Ik heb ook nog een boekje van kind en gezin, over borstvoeding! Ook heel interessant, maar dus nog niet van toepassing.
Al ben ik wel al rotsvast overtuigd dat ik BV ga geven en dat het me zal lukken!
@Tinka, Wat knap dat je je in kunt houden met lezen. Ja, ik word er ook ongeduldig van…
BV ben ik ook zeker van plan!! Ik heb er nog niet zoveel over gelezen, maar weet wel dat het geven van BV niet zo vanzelfsprekend is als dat het lijkt. Maar ik wil het zeker!!
Ik ben ook geduldiger aan het worden. De eerste 3 ronden had ik de illussie dat het snel raak zou zijn, nu richt ik me meer op dat het wel komt en 't binnen een jaar wel 'ns zo ver zal zijn .
De babymaker is al een heel end klaar natuurlijk, alleen daar komt ook vinyl en als we weer zwanger mogen worden en weten wat het is ga ik het wel opnieuw aankleden :inlove:
Damian slaapt weer prima
Soms hoor je 'm nog wel eens maar dat is niet zo erg
@manouk: ik denk net dat BV gewoon MOET lukken, vroeger (en nu in de armere landen) hadden ze niks anders, dus dan moet het ook lukken, of je kleintje hongert uit… Piece of cake toch :mrgreen: (binnen een jaar zit ik hier mss t ejanken omdat het niet lukt :mrgreen: )
@karma: het scheelt idd een hele hoop stress ja! Nu heb ik zoiets van: oja, m’n ei is waarsch gesprongen, ‘leuk’, hopelijk is eer kolonne zaadjes aanwezig geweest. MAar ik kan me er niet druk in maken of het wel op de juiste moment gebeurd is of niet. Ahnee, want ik weet niet net wanneer ei er was. (en we hebben niet genoeg geklust om het zeker niet gemist te hebben
hallo, bedankt voor jullie knuffels. voel me al iets beter vandaag. ook gewoon gewerkt vandaag maar nu begint mijn hoofd toch wel weer akelig te bonken :? maar ja, heb heerlijk weekend vrij, dus moet ik wel een beetje rust kunnen pakken.
@manouk en tinka, ik wilde ook perse BV geven, heb zelfs een speciale cursus gevolgd. helaas heeft dat niet mogen baten want Elize bleef slecht happen en na een week heb ik het huilend opgegeven. wel ben ik toen gaan kolven maar na twee maanden had ik nog maar zo weinig melk dat ik er mee gestopt ben. wil jullie niet afschrikken hoor, maar soms lukt het gewoon niet.
iedereen een fijne avond, ik duik mijn bedje in! weltrusten
vroeger hadden ze ook voedsters als de bv niet ging :mrgreen: Maar hier ook een echte bv fan hoor ik geef nog steeds al langer dan 2 jaar ben er best trots op.
chel dat zijn fijne plannen zeg heerlijk zo bezig in je huis :thumbup: kom op Rob doe je best en maak het af :mrgreen:
karma en chel bedankt voor de mooie plaatjes :mrgreen:
wilde nog wat schrijven ben het even kwijt…
oh ja Manouk degen die de lijstjes maakt bij de meimama’s heeft ook een mk gehad met 12 weken dus daarom is het even blijven liggen. Hoe meer pagina’s je hebt hoe trager alles gaat lopen. Dacht ik…?
Oh en ik neus veel op de site van 9 maanden com Ook toen ik bezig was voor de eerste heb ik daar veel op gekeken. Veel pelzier.
En ik heb net het boek van veilig zwanger van smulders uit en vond dat een heel fijn boeke evenals veilig bevallen.
Bij Damian 2 weken gedaan en toen moest ik meteen stoppen om mijn oude medicijnen op te pakken, kon mezelf en Damian niet meer verzorgen van de pijn :oops:
Damian dronk trouwens met een tepelhoedje, gewoon wou hij niet.
Ik dacht dat ik gister avond hier ook berichtje had gelaten :think:
Hier niet veel te vertellen.
Niet veel gedaan vandaag, de banken staan (past allemaal maar net)
Zit nu nog oranje hoezen omheen, daar halen we nog even een ander kleurtje voor.
Damian heeft vanmiddag erg kort geslapen door lawaai van Rob en zijn broer en was dus niet echt te genieten de rest van de dag :roll:
Morgen mijn vriendin helpen verhuizen, nouja Rob dan, ik kijk wel :mrgreen:
Morgen komen paps en mams ook weer terug van een weekje tukkerland, gezellig, want ik vond het maar saai zonder hun hier :roll: