~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 5 ~~~

@Karma wrote:

@Tinka wrote:

Ik wil wel eens eentje op d epost doen hoor dames :mrgreen:

Eentje maar? :stuck_out_tongue:

meer ook, maar dan moeten ze in een doosje he :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Karma wrote:

Hebben ze dat niet even gemeld?

Nee en hun hebben het recht dat ze je foto mogen gebruiken op de site of in het boekje als je daar een foto upload.

Vond wel grappig :mrgreen:

Verder niks te melden. We waren wat laat terug van mijn so.

Dus Damian lag er pas 22.30 in…zal fijn zijn als hij ook uitslaapt :mrgreen:

Hallo,

Ik zwaai alleen weer even. ZWAAI ZWAAI.

Hopelijk vnavond meer tijd!

Hello every1 :smiley:

@Chelleke: En heeft Damian een beetje lekker uitgeslapen?

@Tinka: Nog 3 dagen?! :? Zal ik jouw dagen veranderen, zodat je aftelt

naar de 30ste? :think: Nog 19 dagen dus… Of ga je je er dan weer teveel

op letten? :wink:

@Manouk: Zwaai Zwaai terug! :mrgreen:

Het kleine lijstje:

Desiree.......................33.6 weken
Bombariegirl...............31.2 weken
José............................27.3 weken
Jane............................24.6 weken
Klaproos......................24.2 weken
Moon84.......................22.0 weken
MB1976.......................22.0 weken
Huggie........................16.2 weken

Chelleke.....................14 dagen

Manouk.......................25 dagen

Tinka...........................3 dagen
Karma.........................17 dagen

Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
Wachtend op een goede cyclus.

Nog niks nieuws te melden... Vruchtbare dagen zijn wel alweer
begonnen. :dance: Maar ik heb nog niet het gevoel dat er snel
een ei aan komt... :?

Bye Bye

Nou kom maar op eitje van karma :pray:

Mijn nacht was bagger :zzz:

Niet eens door Damian, nee door die joekels van mij :naughty:

Kon ik er nog 1 uitlaten ook, maar dat was dus niet de oorzaak, ik dacht dat ze nog een keer moest poepen ofzow. Maar dat was het dus niet.

Haar darmen gingen te keer :roll:

Kon niet meer in slaap komen.

Toen kwam Damian eerst om 7u ofzow en is toch nog weer even stil geworden tot half 9

Damian is met een boekje op zijn troontje gaan zitten :inlove:

Verder geen nieuws. Fijne dag :-*

Lieve Damian :inlove:

Honden, het is iets he.

Hier is Tinka ineens beginnen blaffen vannacht (toen ik nog met de speculaasjes bezig was) en was ze bang :? Weet niet wat er gebeurd was. Het is wel over gegaan na een uurtje ofzo.

@karma: ja verander dat maar voor het aftellen naar de 30e. Dit is ook maar flauw he :mrgreen:

kom ook weer even langs waaien.

@tinka, lekker hoor die koekjes :drool: vind het zelf ook erg leuk om taart of koekjes te bakken.

@chelleke :hug: voor je rotnacht. en wat leuk die foto!

@karma :pray: dat je ei snel komt

hier weinig nieuws. vandaag is paps thuis gekomen. gisteren moest hij nog een nacht blijven omdat hij nog wat pijn en druk op de borst had. nu voelt hij zich weer goed dus hebben ze hem weer het ZH uitgetrapt :dance:

bij mij is het nog hetzelfde verhaal, verlies nog steeds bloed, ben daar nog wel erg onzeker over. langzaam aan durf ik het nu aan anderen te gaan vertellen. dit weekend gaan we het aan de ouders vertellen,eergisteren heb ik het aan een vriendin verteld en vanochtend even mijn baas op de hoogste gesteld en voor de rest wachten we nog even af.

zo, nu ga ik mijzelf even verwennen met lekkere bak thee en een fruitsalade :drool:

doei doei

Hai hai :smiley:

@Chelleke: Damian heeft dus wel (redelijk) goed geslapen! Een dikke :-*

voor Damian! Verder dan maar lekker wat rustiger aan doen en dan

vanavond wat vroeger naar je bedje. :wink:

@Tinka: Nog 19 dagen dus! Dan tel je idd. nog ergens naar af! :mrgreen:

@Desiree: Nog steeds bloeden? Ja, kan me wel voorstellen dat je daar

niet blij van wordt. :hug: Had je het bij Elize ook zo lang? Hoop dat het

snel ophoudt! Wel goed nieuws van je vader dus! :dance: Gelukkig maar!

Het kleine lijstje:

Desiree.......................33.6 weken
Bombariegirl...............31.2 weken
José............................27.3 weken
Jane............................24.6 weken
Klaproos......................24.2 weken
Moon84.......................22.0 weken
MB1976.......................22.0 weken
Huggie........................16.2 weken

Chelleke.....................14 dagen

Manouk.......................25 dagen

Karma.........................17 dagen
Tinka...........................19 dagen (tot afspraak Gyn)

Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
Wachtend op een goede cyclus.

Bye Bye

pffff even zitten hoor…boven is de bom ontploft. :shock:

Alles wat uit en vanaf 2 grote kledingkasten komt ligt nu op onze slaapkamer en overloop. Mijn god ik weet niet meer waar ik beginnen moet. Met veel pijn en moeite zijn de 2 kasten verkast naar de andere kamer. Ik ga me afvragen hoe we in gods naam die kamer een beetje op orde gaan krijgen. We hebben al zo veel weggedaan maar blijkbaar nog niet genoeg ofzow :roll:

Allemaal een dikke :hug: :-*

Wat een ellende kan dat soms zijn!!! :doh:

Veel sterkte met het weer op orde krijgen van de kamer(s)! :hug:

Of is je dat inmiddels al gelukt? :wink: :mrgreen:

Nog flink bezig geweest maar nog lang niet klaar :roll:

Kan iig wel weer mijn eigen bed in :mrgreen:

De kasten zijn weer ingepakt. Nu moet er nog veel weggegooid en uitgezocht worden. Dan moet die kamer nog verder leeg zodat we daar kunnen schilderen en de vloerbedekking kunnen verwijderen (zit helemaal vastgeplakt :thumbdown: ) en dan kunnen we het vinyl leggen daar en Damian zijn kamer inrichten :dance:

Maarja zover zijn we nog niet. :roll:

Ohhh, vloerbedekking die vastgeplakt is is echt ontzettend :wall: :wall: :wall: !

Echt een rotwerkje! Is het een grote kamer of valt dat wel mee?

Wel fijn dat je vanavond gewoon kan gaan slapen! :mrgreen:

Nou, suc6 verder met het organiseren van de bende. :wink:

het zijn 3 kamers (die van ons, Damian zijn nieuwe kamer en de babykamer) en de overloop en de trap :roll: best nog veel eigenlijk :thumbdown:

We hebben maar besloten zo’n apparaat te huren die dat kan losmaken ofziets. Heb er geen verstand van :shifty:

@Tinka wrote:

Hier niet zo problemen met klaarkomen, maar wel met in de stemming komen en vochtig worden :?

Verbaast me wel hoeveel mensen er niet of niet vlot komen! En toch blijven jullie zin hebben? :shifty:

Het is niet eerlijk verdeeld! Mijn libido heb ik geen klagen over, mijn vriend ook niet. Hij heeft wel iets vaker zin dan ik :wink: Het libido werd wel minder toen we ‘er’ meer mee bezig waren. Wij doen het niet elke dag, maar wel zo’n 3 a 4 keer per week. Onze seks is ontzettend fijn en ik geniet van de intimiteit.

Wat een leuke koekjes! :thumbup:

@Jose: :hug: voor het moe zijn en voor je pb. Tips voor kruidnoten heb ik niet… Ik ben niet zo’n koekjesbakker. Ik eet ze liever :wink:

@Chelleke, wel knap dat je jezelf er toe kunt zetten, seks om de dag! Doe je het nog wel met plezier dan?

Wat een lieve foto, de dreumes! Fotomodelletje. :inlove: Ik vind Damian zonder schrammen mooier dan met hoor!

Wat een werk, met de bovenverdieping! Maar dan kun je er wel wat moois van maken. Ik krijg ook opruim en kluszin als ik dit zo lees!

@Desiree, ik zou ook erg onzeker worden denk ik, ik hoop dat je bloedingen snel ophouden! :hug:

Hier weinig nieuws eigenlijk. Ik ben nog erg druk en moe. En zit in mijn saaie dagen qua cyclus. Dus ik duim hard voor Chelleke haar ei en Karma haar eisprong.

Welterusten allemaal :-*

Sex met plezier? Mwah met de klusdagen heb ik minder plezier, dan doet het ook pijn. Maarja voor het goede doel hè :mrgreen:

Geen plezier met sex? Volgens mij is plezier nou juist de truc om snel zwanger te raken (het heeft bij ons gewerkt, echt waar) en bij Kluun ook (lees zijn boekje er maar eens op na) dus dames, omlaag met de sexfrequentie (in de week dat ik zwanger raakte hebben we het maar 2 keer gedaan) en omhoog met de pret!

ik heb rode oortjes van al die pikante spoilertjes :oops: :mrgreen:

Ik moet het een tijd zonder doen, vriend durft niet nu ik zwanger ben omdat ik een mk kreeg na de daad. Ook al heeft dat er weinig mee te maken is voor hem wel een trauma geweest.

Het blijft hier bij een beetje aaien haha

Desiree van Harte meid met je zwangerschap. Hoe lang had je bij je kleine meid bloedverlies? Ik hoop dat je kleine wurmpje veilig mag blijven zitten.

@Jose wrote:

Geen plezier met sex? Volgens mij is plezier nou juist de truc om snel zwanger te raken (het heeft bij ons gewerkt, echt waar) en bij Kluun ook (lees zijn boekje er maar eens op na) dus dames, omlaag met de sexfrequentie (in de week dat ik zwanger raakte hebben we het maar 2 keer gedaan) en omhoog met de pret!

Ow dat maakt bij mijn niet uit hoor wel of geen kinderwens.

Ik heb er eigenlijk nooit zin in en ben blij dat het bij ons dan ook niet zo lang duurt als we sexen. Ik geef er echt geen bal om :oops:

Jane dat kan ik me dan best voorstellen van je vriend, al heeft dat er inderdaad niks mee te maken. Rob zou dat ook hebben.

haha chel geen bal zin wat ben je weer lekker eerlijk haha.

Hier vriend dus die geen bal zin heeft. zegt hij we kunnen toch ook lekker knuffelen dan denk ik soms echt dat het de omgekeerde wereld is. haha

wie kent er nu een man die hoofdpijn heeft sorry heb even pret hier hij zegt ook vaak ik ben zo moe wahaha. Echt een wijf. En je zou hem moeten zien hartstikke stoere vent. wat een miskoop. :mrgreen:

Gelukkig houden we veel van elkaar.