@Karma, een dag te laat maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!!
@Tinka, jammer dat de wedstrijd niet zo goed ging. Wat goed dat je vast een afspraak hebt gemaakt, ik ben heel benieuwd!
Geen libido? Hmmm, dat maakt het wel lastig dat je je nu nergens op kunt richten. :hug:
@Desiree, wat vervelend voor je!! Lijkt me erg moeilijk. :hug: :hug:
Hoe was het vanmiddag?
@Chelleke, echt leuk zo’n overzicht van de kiesjes!! :thumbup:
@Jose, ik zat ook net te denken aan toen ik 12 was haha, het voelt nog niet zo lang geleden, maar ondertussen! De tijd gaat zooo snel. Hoe gaat het met je?
@Karma, Chelleke: ik kom eigenlijk nooit… Het sex-topic waar ik het eerder over had leek me daarom wel leuk om eens te gaan kletsen, misschien wat tips opdoen. Er waren daar een paar dames behoorlijk open. Maar dat topic is niet echt actief meer. Zoiets bespreek ik niet met vriendinnen. Jullie misschien tips?
@Manouk: ik ben niet zo van het openbaar plaatsen van dat soort tips hahaha. Maar ik zal je een prive berichtje sturen als je belooft het niet online te zetten hahaha
@Chel: ik duim voor je!
@Tinka: koekjes! lekker :drool: en speculaasjes vind ik ook heerlijk. De goede maand met al het lekkers komt er weer aan, niet goed als je wat op je gewicht moet letten Gisteren heb ik al oliebollen gehaald :drool:
het is nog wel erg pril, net 6 weken maar het ziet er iig goed uit ondanks het bloedverlies (wat ik nog steeds heb).
vanmiddag de vk gebeld met het goede nieuws en gelijk een afspraak gemaakt. ik ben zooo blij dat het toch goed zit, al heb je natuurlijk geen garanties. ben blij dat die spanning voorbij is. zondag gaan we de ouders op de hoogte brengen, wat zullen die opkijken zeg!
zo, ga nu even koffie drinken met hubbie en alvast fantaseren over de babykamer :inlove: