@sam: duimen voor een goeie uitslag voor je mam haar scan!
Wat leuk, die uitstapjes met school! Maar kinderen die moe zijn, ja dat zijn vaak ettertjes he :mrgreen: Snel hun bed in en morgen zin ze weer fris!
@karma: succes ermee, met het testen allemaal! Bij mij zijn de ovutesten nog nooit echt mooi positief geweest. Ik hoop da thet bij jou wel lukt!
Ik heb morgenvroegn mijn afspraak bij de gyn, maar voel me sinds vandaag echt niet lekker. Hopelijk is het morgenvroeg weg, want ik wil echt wel gaan! Pff, het voelt wat als buikgriep, wa tik heb…
@Sam: Helemaal te gek dat het zo’n leuke dag is geweest! Lijkt idd.
een hele leuke plek zo op de site te zien. Geniet alvast van je vroege
weekend en veel plezier morgen bij je mams! Ik zal meeduimen voor
een positieve uitslag!
@Tinka: Thanx! Ik heb nog nooit zo vaak twee streepjes getest achter
elkaar. :mrgreen: Het heeft wel wat. Jammer dat ze niet op hCG
reageren, maar op LH. :mrgreen: Anyway, nog geen positieve test dus
hier en ik hoop dat ik die wel te zien krijg.
En jij hebt nooit + getest? Hoe zagen jouw testen er rond je eisprong
dan uit? Wel donkerder of helemaal niet? En testte jij 1 of 2 keer?
Hoe laat moet je morgen daar zijn trouwens? Ik hoop dat je morgen fit
genoeg bent om toch te gaan. Wat is ze eigenlijk van plan om te
onderzoeken?
@Chelleke: Hoe was het bij mams en paps? Gezellig gehad?
@Manoek: Leef je nog? :mrgreen: Hoe gaat het op de roze wachtbank?
Voel je al iets?
@Liantje: Hoe gaat het met jou? Nog steeds geen :evil: :evil: :evil: hoop
ik! Ik duim voor je…
Hello,
Ja, ik leef nog :lol: Heb 't alleen maar verschrikkelijk druk!! Maar ik lees wel mee op de achtergrond
@Karma, dus eitje zit er aan te komen? Ben heel benieuwd, met een b-tje geluk heb je dan een dikke +test in handen!
Die tandjes gaan wel snel achter elkaar he? Op zich wel praktisch, des te eerder heb je alles gehad.
@Sam, spannend met je sollicitaties!! Leuk voor je!
Wat de centen betreft is het al heel goed dat je er mee bezig bent, vooral inzicht in wat er inkomt en er uit gaat zal jullie vast de goede kant op helpen! En veel geduld, je zult nog lang aan het aflossen zijn, maar alle beetjes die je aflost helpen!
@Tinka, beterschap!
Verder weinig nieuws, voel me niet anders dan anders, dus ik ben me geestelijk alweer aan 't voorbereiden op de volgende ronde. Al zegt 't natuurlijk nog niet zoveel, maar dan kan 't alleen maar meevallen
@karma: ff nog een murf berichtje van mij, net maar terug naar huisgekomen van de hondenschool. Waren gelukkig met twee aan het lesgeven bij de pups, dus kon ik vertrekken. arme Tinka, de autorit voor niks meegedaan!
Ik heb geen foto’s van m’n testjes, maar ze zijn vergelijkbaar met de 28/6/09 van chelleke…
Ze gaat morgen volgens mij een echo doen, om te kijken of er eventueel cysten zijn, maar niet echt veel meer…
Ik heb dit even gekopieerd uit de april-mama’s:
Hier ben ik weer een dagje vroeger dan gepland. Ik heb afgelopen maandag niet meer laten weten hoe de echo was. Tijdens de echo bleek dat ik zwanger was van een tweeling. De vk werd al echter snel stil en ik zag het ook al gelijk, het ene kindje was veel groter als de andere. Het kleinste kindje is met ongeveer 8 weken gestopt met groeien. Het andere kindje was precies zo lang als het moest zijn en het zwaaide met zijn handje. Alleen we kondem niet blij zijn, we waren helemaal in de war. Ook de vk was nogal beduusd. Ze doet nog maar een jaar echo's en had dit (een zogenaamde vanishing twin) nog niet meegemaakt. Dus ze legde uit dat het geen extra risico meebrengt voor het andere kindje en zei je mag ook blij zijn. Ze was zelf zo in de war dat we zelf om een afdruk van een echo moesten vragen. We zijn nu doorgewezen naar de gyn om er nog een keer naar te kijken, dit is gelijk met de combinatietest (8 oktober).
We zijn als twee kippen zonder kop uit het ziekenhuis weggegaan en wisten eigenlijk nog steeds niet hoe we moesten reageren. Moet je blij zijn: ja, want er leeft nog een kindje. Moet je verdrietig zijn: ja, want je hebt een kindje verloren. We hebben toen de mensen gebeld die wisten dat we die dag de echo hadden, het verteld en zijn daarna samen met E.mma op vakantie gegaan met het idee om dit allemaal op een rijtje te zijn. Alleen had ik vandaag zo iets van, ik moet naar huis. Dus we zijn nu weer thuis. Ik heb veel vragen voor de gyn en ga morgen de afspraak proberen te vervroegen naar volgende week. Ik kan ook nog steeds niet positief denken, heb geen vertrouwen en ik weet je moet aan het wel levende kindje denken, maar dan wil ik eerst de echo gehad hebben. Het is allemaal zo dubbel. Als je een kindje verliest, heb je een miskraam, je raakt het kindje kwijt en kan verdriet hebben. Nu moet ik eigenlijk blij zijn met het levende kindje en mag ik dan geen verdriet hebben. Het is ook niet duidelijk wat er met het niet-levende kindje gebeurt, meestal verdwijnt het, soms blijft het zitten, soms ga je vloeien, soms niet. Het zit dus gewoon nog steeds in mijn buik en dat is ook zo raar.
Sorry dat ik verder niet reageer, ik ben nog steeds bezig om het voor mijzelf op een rijtje te zetten.
Pfffffffff… dat is heftig! Kan me voorstellen dat je in de war bent. :hug: :hug: :hug:
das moet idd een heel vreemd gevoel zijn! Een echte tweestrijd tss blij en droevig.
:hug:
Hai hai meiden
@Manoek: Gelukkig! Je leeft nog! :mrgreen: Ja, alle tandjes komen tegelijk.
Bij mijn andere kids kwamen ze per twee, maar deze dame moet weer
even uitsloven. Hihi… Ze doet alles al zo heel snel. Ik denk dat ze
haast heeft. :mrgreen:
En ik herken dat zelfbeschermen ook wel hoor. Dan komt de klap niet
zo heel hard als het niet raak blijkt te zijn. Maar ik duim heel hard
voor je hoor!
@Melanie: :hug: Wat een moeilijke situatie. Ik wens je veel sterkte
met het verwerken van het verlies van je ene kindje en hoop dat je
het een plaatsje kan geven, zodat je toch van deze zwangerschap en
het andere kindje kan genieten. Lekker dubbel allemaal. Bah!
Het kleine lijstje:
José............................33.4 weken
Jane............................31.4 weken
Klaproos......................31.1 weken
Moon84.......................28.6 weken
Melanie.......................28.6 weken
Liantje.........................-2 dagen
Chelleke......................5 dagen
Manouk.......................9 dagen
Tinka...........................13 dagen
Karma.........................14 dagen
Bombariegirl................14 dagen
Desiree.......................27 dagen
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
Hier gaat alles zijn gangetje. Het derde tandje is door! :wink:
Three down, one to go (4 now). :mrgreen:
Meiden, tot straks maar weer!
Bye bye
Kom even snel reageren op melanie;
Jeetje meis… wat een situatie.
Lijkt me inderdaad erg vreemd en verwarrend.
Ik wil jou en je man sterkte wensen in deze tijd. Ik denk dat je gerust mag ‘rouwen’ om je kindje die het niet heeft gehaald, maar gelijkertijd is er nog een kindje dat jou heel erg hard nodig heeft.
Ik hoop dat je het een plekje kunt gaan geven en je kan richten op je zwangerschap van je nog levende kindje.
Sterkte meis :hug:
Hallo,
Gisteren was het leuk bij paps en mams.
We zijn gaan zwemmen en Damian loopt zo aan in het zwembad :shock:
We stonden allemaal met een mond vol tanden.
Dat deed hij daar dus iedere keer…(heb even gefilmd natuurlijk :mrgreen: )
Maar zonder water doet ie het niet, boef.
Hij is wel verkouden geworden, snotneus en niezen.
Vannacht was hij ook wat onrustig. Nu alles prima behalve het snotteren dan
@ Karma
Ja het gaat bij mij inderdaad niet langzaam aan van licht naar donker.
Alhoewel de eerste keer dat wel was.
Het is licht en dan donker en dat is dan vaak de positieve.
Ik doe het rond 13u want dan heb ik smorgen als geplast en ik drink dan niet zo veel.
@ Sam
Fijn dat het schooluitje leuk was :thumbup:
Beterschap voor je mams :hug:
@ Tinka
Suc6 bij de gyn
@ Melanie
Heel veel sterkte met deze moeilijke situatie :hug:
ben weer terug!
Ben wel blij dat ik geweest ben, het was een hele lieve vrouw die ik uitgekozen heb! Dus daar ben ik al erg blij mee. Ze vond het helemaal niet vreemd dat ik wou langskomen dus dat maakte al wat goed. Had er toch wel wat stress voor.
Ze heeft dan de echo gedaan, waarop alles normaal leek, dus geen cysten of polliepen ofzo. Verstopte eileider, dat kunnen ze niet zien, dat doen ze echt pas als je een jaar bezig bent.
Ze zag een follikel van 1,4mm (denk toch dat dat over mm gaat en niet over cm) dus geen hele grote, maar één die toch aan het groeien was. Ze zei van gewoon verder te doen zoals we bezig waren en dus zeker van 5 dagen voor je ei, tot 5 dagen na je ei, om de twee dagen te klussen. Die 5 dagen erna, daar pleit ik wel schuldig aan dat ik dat niet deed… Dus nu maar wat langer klussen he…
Veel sterkte Melanie :hug:
@Tinka: fijn dat de gyn zo’n lieve vrouw was en dat ze begrip voor je had. Dat voelt goed zeker? Ik ben blij om te horen dat er geen afwijkingen te zien waren. Succes met klussen!
@Sam; jammer dat het budgetbureau zo’n tegenvaller was. Ik vind het toch zo sympathiek van die baas van je man dat hij jullie gaat helpen, fijn hoor! Veel succes ermee. Ik hoop dat jullie snel uit de schulden zijn
En beterschap voor je moeder. Zal wel even spannend zijn! Ik duim voor haar dat het probleem makkelijk te verhelpen is
@Chelleke: Damian is dus lekker eigenwijs, wel lopen in het water, niet op de droge vloer hahaha!
Hier alles goed Moe, maar zolang ik goed slaap is er niet zoveel aan de hand. Vanmiddag neem ik weer een paar overuurtjes op Ik ga in de stad een leuk album kopen om mijn zwangerschap in bij te houden (testen en kaartjes inplakken enzo). Donderdag ben ik begonnen met de flessen van moeders voor moeders en ondanks dat ik gisteren de hele dag weg ben geweest heb ik toch een fles vol kunnen krijgen, ik ben echt een zeikerd! :lol: :lol:
Hè ziekerd
@ Tinka
Fijn dat ze erg aardig is!
Hier het filmpje waar ik het over had :inlove:
@jose: leuk, zo’n boek bijhouden! Kijk er ook al naar uit! 8)
@chelleke: wat leuk, dat filmpje! Wil hij buiten het zwembad niet lopen dan? Slimmerd, vallen in het water doet veel minder zeer he!
@Tinka, goed nieuws dus!! Leuk! Waarom is die 5 dagen na de tijd dan?? Wij hebben er een nieuwe hobby van gemaakt :lol: Haha, dat moet ook wel, want het verschil tussen mijn langste en kortste cyclus is 9 dagen, tel er 5 dagen voor en 5 dagen na en dan kom je op 19 dagen huiswerk :dance:
@Chelleke, geweldig!!! Leuk om te zien :inlove:
@Jose, Leuk album gevonden??
@manouk: ik vermoed dat dat is, voor als je eisprong toch wat later komt dan je zelf denkt… Om echt safe te zitten.
Maar dat wil zeggen 5 keer op 10 dagen en ik vind dat best veel, dan is het na de derde keer zeker niet meer met veel zin… :shifty:
@Tinka wrote:
@chelleke: Wil hij buiten het zwembad niet lopen dan?
Nee nog niet echt. Hij begint wel langzaam wat meer hoor, ik zet de tafel al expres wat verder weg van de bank af en dan zet hij wel even 2 stapjes. En met veel aanmoediging doet ie het ook wel maar zo zomaar 10 passen niet. Boefje :naughty: :mrgreen:
@Chelleke wrote:
@Tinka wrote:hihi, de gluiperd :mrgreen: Ach, binnenkort rent hij het hele huis rond! 8)
@chelleke: Wil hij buiten het zwembad niet lopen dan?
Nee nog niet echt. Hij begint wel langzaam wat meer hoor, ik zet de tafel al expres wat verder weg van de bank af en dan zet hij wel even 2 stapjes. En met veel aanmoediging doet ie het ook wel maar zo zomaar 10 passen niet. Boefje :naughty: :mrgreen:
Ja dan wou ik dat ie nog niet kon lopen :mrgreen:
hoi hoi, hier kom ik ook weer aan waaien
@ melanie, een hele dikke :hug: voor deze moeilijke situatie. ik hoop dat je gauw weer kunt genieten van je zwangerschap
@ sam, jammer van het budgetbureau, ik :thumbup: voor de scan van je moeder
@ tinka, fijn dat het er goed uitziet. laten we hopen dat je gauw kunt bewijzen dat alles goed zit
@ jose, zeik nog maar even flink door leuk zo’n boek over de zwangerschap. ik vind het jammer dat ik er zelf geen heb. wie weet krijg ik nog een kans.
tis wel weer even wennen na de vakantie. al lijkt het alsof we maar 3 dagen zijn weggeweest ipv 3 weken. alweer veel gewerkt, drukke week gehad en het weekend moet ik ook weer werken :?
mijn ongi verloopt erg vreemd deze keer. zaterdag kreeg ik de eerste bloeding en de hele week verlies ik telkens maar kleine beetjes bloed. (als je geen details wilt weten)
pas sinds vandaag zitten er ook stolsels bij en vloei ik wat meer. terwijl ik normal best heftig vloei met veel stolsels
ik hoop dat het weer gauw voorbij is, na een week heb ik er wel weer genoeg van :roll:
deze week is sowieso wel een week om weer gauw te vergeten
haast om zwanger te raken hebben we niet (meer). de crisis heeft ook ons bereikt. het bedrijf waar hubbie werkt heeft moeten bezuinigen. nu hebben ze het project waar hubbie al twee jaar mee bezig was stop gezet en moet hij terug naar zijn oude functie :evil: hij heeft gelukkig zijn baan nog maar twee jaar werk is nu voor niks geweest :wall: en een ander probleem is dat hij straks weer avonddiensten moet gaan werken :evil: er valt wel een oplossing voor te vinden maar als er een baby’tje bij zou komen wordt het erg lastig met oppas…:wall: :wall: :wall:
nou ja, we zien wel hoe het gaat.
met mijn vader gaat het ook niet super deze week. maandag moest hij naar de cardioloog voor de uitslag van de hartecho. ze kunnen nog niet vinden waar zijn hartaanval vandaan kwam dus moet hij nu gekatheteriseerd worden; 7 oktober moet hij daarvoor naar het ziekenhuis. zijn bloeddruk was ook nog steeds veel te hoog en zijn suiker was ook weer omhoog gegaan. nu nog even afwachten wat de internist zegt. paps voelt zich gelukkig verder prima en geniet nu echt van de keren dat hij en mijn moeder oppassen op Elize :inlove:
zo, dat was weer een heel relaas. zal jullie dit weekend niet meer lastig vallen :shifty: (geen tijd voor helaas :oops: )
ik en :thumbup: voor iedereen en een heel fijn weekend iedereen!
ik ben munt, ik ga zo lekker slapen