Zelf ben ik erg moe, heb vannacht heel erg slecht geslapen.
Vanmorgen lekker gezwommen met Damian, heb het gewoon zelf gedaan.
Verder geen gevoel van een zwangerschap en heb wel kwaaltjes (buikpijn, rugpijn, witte vloed en meer last van mijn hyperventilatie) van aankomende ongi :thumbdown:
@Karma, heb je om 12 uur de test nog gedaan om te zien of het streepje er af knalde??
Stiekem al voor de tijd naar het roze bankje he?? :naughty: :naughty: Dan mag ik ook wel verhuizen, mijn ei is :think: denk ik :think: al een paar dagen terug geweest :lol:
voor je kleine meisje, dat is vlot zeg!! Toch?
@Jose, als je beide wat makkelijker bent, stoor je je er denk ik ook minder snel aan. Bij ons is het stipt versus makkelijk :shifty: Dat werkt frustrerend als de zaken nog niet op orde zijn :wall:
Ik ben vanavond echt helemaal gaar. Heb vannacht echt verschrikkelijk slecht geslapen. Ben blijkbaar in de afgelopen dagen toch een beetje teveel uitgerust, of missschien zag ik er wel een beetje teveel tegenop om weer aan het werk te gaan na een klein weekje vakantie. Ga het vanavond in ieder geval niet laat maken.
Chelleke......................1 dag
Desiree........................4 dagen
Karma.........................11 dagen
Manouk.......................15 dagen
Tinka...........................19 dagen
Wachtend op Beebje. Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.) Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
Hier is ei gesprongen hoor! :dance: De buikpijn nam de hele tijd toe,
tegen 5 uur deed het echt ontzettend pijn. :( Een enorm zeurderige pijn
die steeds sterker werd, echt heel vervelend. :? Rond 18:30 nam het
opeens af en nu is het nog heel heel vaag aan het zeuren. Raar ei! :mrgreen:
Nou hier hebben we er alles aan gedaan om ei een goede ontvangst te
geven, dus daar zal het niet aan liggen. :wink:
Wachtend op Beebje. Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.) Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
Vanochtend was mijn temp mooi gestegen, dus ei is echt gesprongen,
al moet de temp wel drie dagen hoog blijven eigenlijk voordat je dat
met zekerheid kan zeggen. :wink: Het begin is er. :lol:
Nu hopen dat er vannacht iets moois :inlove: gebeurd is daarbinnen... :pray:
Nou Tinka ik vind dat jij maar een :naughty: lichaam hebt hoor en ik hoop inderdaad wat Karma zegt het gevoel is
Dus eitje van Tinka doe niet zo flauw en kom gauw :-
@ All
Ikke auwie Ikke zo ZIELUG
Nee hoor flauwekul, maar heb wel veel pijn aan mijn aansluiting rib en borstbeen. Ik heb door de reuma daar een hele voelige rotplek en als ik dan iets te veel heb gedaan zoals gisteren zwemmen met Damian dan gaat dat echt zo’n pijn doen, zo irritant. Ademen en bewegen is nu even niet fijn zeg maar :snooty:
Achja dat gaat morgen wel weer wat beter :thumbup:
Wbt mijn NOD, nog geen nieuws, ik word altijd later op de dag ongi :thumbdown:
@ karma, je mag me op de bank bij tinka zetten. vanochtend zijn de :twisted: :twisted: :twisted: gearriveerd. ik had al een vaag gevoel dat het zou gebeuren maar dat ik nu al ongi ben had ik niet verwacht. een korte cyclus deze keer.
met frisse moed op naar de volgende ronde (en waarschijnlijk laatste ronde van dit jaar :? )
en voor je kleine meid! dat is idd snel. Elize was 15 maanden, toen ze langs tafels enzo liep. daarna had ze het gauw door en met 16 maanden liep ze alsof ze aan het oefenen was voor de marathon :mrgreen:
@chelleke, hoe is het bij jou? :hug: voor je auwie
ik voor de rest. er moet deze ronde wel weer iemand doorschuiven naar het lila bankje!