Ik kom even meebalen, al is het dan om een heel andere reden. Ik moet vanavond werken, een cursus geven samen met een collega. Nou is mijn collega niet op komen dagen en moet ik de cursus dus alleen doen en ik ben al hondsmoe M’n collega zal wel ziek zijn, maar het was toch leuk geweest als ze het even door had gegeven.
Ik kom even meebalen, al is het dan om een heel andere reden. Ik moet vanavond werken, een cursus geven samen met een collega. Nou is mijn collega niet op komen dagen en moet ik de cursus dus alleen doen en ik ben al hondsmoe M’n collega zal wel ziek zijn, maar het was toch leuk geweest als ze het even door had gegeven.
Oh ok, weer wat geleerd, ik heb mijn eisprong eigenlijk nooit met temp in kaart gebracht, ik heb altijd 27 dagen cyclus dus en ben uitgegaan met een eisprong op dag 13…
@ Karma, ja ik doe mijn best. Eigenlijk zou ik morgen mijn NOD hebben volgens mijn kalender. Weet ook niet goed waarom hij bij KOK op vrijdag staat. hmm. Maar mijn borsten voelen nog steeds beurs aan en mijn buik blijft maar rommelen. Heb ook wat steken en een klein beetje last van mijn rug. Het is zo lastig te zeggen of het anders voelt dan normaal eigenlijk. Want eigenlijk hoop je dat het anders voelt. Ben er zelf zenuwachtig door en dat geeft ook weer een gevoel. pfffff
1 ding wta me wel opvalt is dat ik snachts sinds 1 week niet door slaap. Normaal slaap ik in 1 keer door de hele nacht. Nu lig ik toch meer te draaien en wordt vaker wakker.
@ Jane, GEFELICITEERD
Ik ga lekker naar mijn bedje toe, kan ik gaan dromen over een positoeve test vrijdag :shock: hoop het zo!!!
Wachtend op Beebje. Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.) Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
Hier weinig nieuws... Wacht rustig af tot de vervelende :evil: :evil: :evil: weer
opgehoepeld zijn... Heb de teleurstelling weer overwonnen :dance: en ben
benieuwd wat mijn cyclus gaat doen.
ik was gisteren helemaal munt vandaar nu pas mijn berichtje
@ iedereen, bedankt voor duimendraaien voor mijn vader. het heeft vast geholpen want het onderzoek is goed verlopen. ze hebben wel wat verstopte adertjes ontdekt maar niet zo ernstig om hem gelijk in het ziekenhuis te houden. volgende week moet hij terug naar de cardioloog voor de uitslag en dan horen we of ze wat gaan doen.
@ chel :hug: o, en nog gefeliciteerd met damian, wat een geweldige foto!
We hebben een zeer bewegen kindje gezien met een nekplooi van 2,1 mm, heel gemiddeld. Dus dat was helemaal goed. Hij/zij zwaaide ook nog even naar ons.
Het andere kindje zit er nog steeds en zal volgens de gyn ook niet meer weggaan. Meestal gebeurt dit al veel eerder. Maar bij de bevalling zie je daar ook niet veel van, want het is immers maar 1 of 2 cm groot.
Kan zeggen dat ik me nu goed voelde, mijn vragen zijn beantwoord en we gaan gewoon helemaal voor ons wondertje!!!
En niet jullie moed verliezen na deze ronde, ik denk aan jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: