ik hoop altijd vanalles, maar daar ben ik mee gestopt, want de ontgoocheling is dan des te groterā¦ Elke keer op dit moment denk ik: volgende maand klussen we gewoon als we zin hebben en letten we op niksā¦ Mss moet ik maar eens gewoon geen NOD uitrekenen voor volgende maandā¦
Ik gebruikte hiervoor nuvaringā¦
Maar het rare is, dat alsik bloed laat nemen, ik altijd wel 'goeieāwaardes heb. Dan zit ik altijd waar ik verwacht te zitten met mān cyclus, en ik heb ook al eens op een LH-piek gezeten met een bloedname en dat vond de gyn blijkbaar een teken dat ik toch een ei hadā¦ Ze zag ook een rijpende follikel deze maand, dus het werkt wel volgens mijā¦
Maar het zal dus weer niks wordenā¦
Jou temp is ook gezakt dan? DAt is normaal een duidelijk teken dat de menstruatie eraankomt heā¦
Ow Karma, wat niet lief van je cyclus!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Mijn hoop groeit door jullie
Maar vriendlief zegt dat ik nog maar even moet wachten met opnieuw testen. Eigenlijk moet ik gewoon de 40 dagen afwachten, vind ik ookā¦ Maar das wel moeilijk!
Ik wil mezelf ook niet te hoopvol maken, want dan valt 't zo tegen he.
Ik ben weer terug van mijn weekendje weg en val hier even binnen. Ik heb (nog) niet alles terug gelezen, dus vergeef me als ik niet reageer op belangrijke mededelingen. Ik voor iedereen die wacht op NOD en een positieve test en :hug: voor degenen die helaas toch ongesteld zijn geworden.
Hier gaat alles goed, ben dit weekend erg :sick: geweest en ook erg moe. Nu ik weer thuis ben gaat het wat beter, maar de kwaaltjes zijn er nu echt serieus geloof ik. Nou ja, het hoort erbij he.
@ karma :hug: wat een nare manier van wakker worden! :naughty: :twisted: ben wel een beetje jaloers op jouw vent :oops: wat is ie lief zeg! al begint mijn hubbie beetje bij beetje meer aan het idee te wennen van een tweede kindje dat hopelijk volgend jaar komt
@ chelleke :dance: goed van je kereltje! hopen dat het vannacht weer goed gaat
@ jose fijn dat je een leuk weekend hebt gehad, :hug: voor dat je je niet zo goed voelt, hopelijk gaat het snel voorbij
@ manouk en bombariegirl
@ tinka :hug: we houden gewoon de moed erin hoor :thumbup:
het blijft vervelend als je cyclus niet meewerkt
vandaag naar de etos geweest om luiers te kopen en gelijk multivitamine meegenomen daar. ze hebben idd vitamines die je kunt gebruiken als je zwanger wilt worden en die een positief effect op je cyclus kan hebben. wie weet helpt het
verder weinig nieuws, straks de slaapdienst in. morgen wordt een spannende dag want dan gaat mijn vader naar het ziekenhuis waar ze zijn hart gaan katheteriseren. hopelijk vinden ze niks ernstigs en blijkt dat alles goed is met zijn hart
@Manouk: :hug: Houdt moed meid, ik heb ook een paar keer negatief getest voor ik uiteindelijk een streepje had.
@Chelleke: Wat goed dat Damian gewonnen heeft! Het is ook volkomen terecht want het is zoān schattige foto (en gewoon een geweldig ventje natuurlijk). Fijn dat het slapen nu weer beter gaat, ik met je mee.
@Desiree: veel sterkte en succes morgen voor je vader. Ik zal voor hem
@Broekie: dus je werk bevalt wel? Goed nieuws zeg :dance: Wel jammer dat je je zo ziek voelt, hopelijk knap je snel weer op :hug: