Het is echt 50-50 he! Zes zwanger en zes nog niet! :mrgreen: En dan
reken ik sofietje99 niet mee.
@Chelleke wrote:
Rijmt op mijn naamā¦AngĆĀØl = snel hihi
Zo ben inmiddels bij mijn ouders gestrand
Ga je toch maar bij je ouders slapen of alleen eten?
@Chelleke wrote:
@Karma wrote:De mijne is meer voor de joke. :mrgreen:
:naughty: :naughty: :naughty:
:-* :mrgreen:
ik ben er wel hoor. lees elke keer wel, heb niet altijd tijd om ook te reageren.
@huggie, welkom bij ons kluppie, en wauw, gelijk zwanger! super hoor. geniet er van, al kan ik me voorstellen dat je toch een andere voorstelling had van je zwangerschap :hug:
@ chelleke, :hug: en voor een goede nachtrust
hier zijn sinds gisteren de :twisted: :twisted: :twisted: vertrokken dus we kunnen (eindelijk) weer klussen :dance:
hubbie en ik hadden dit weekend allebei een aanval van opruim-en-nestelwoede. we wilden graag een ander klerenkast kopen maar helaas niet zoveel geld voor omdat we nog zoveeel andere dingen willen hebben en volgend jaar een schilder ons huis komt schilderen. dusss na een geniale ingeving van hubbie de kast verplaatst naar onze slaapkamer. hij paste net naast onze andere klerenkast. het staat niet zo fraai maar goed, als we slapen zien we het toch niet nu hebben we meer ruimte op het kleinste kamertje ( en hopelijk volgende jaar een beebje )
@manouk en karma,
fijne avond nog, we gaan nu even beslissen welke tv kast van ikea we willen
@Karma wrote:
Ga je toch maar bij je ouders slapen of alleen eten?
Nee we gaan slapen, ik wou dat Rob even goed kan slapen.
Die moet om 01.00u 7 uur rijden en dan vind ik het fijn als hij toch wat uitgerust is.
Hij ligt hier nu ook een half uur te krijsen. Mijn mama is nu even kijken.
Ik weet echt niet meer wat ik er mee aan moet
Ik wil hem zo graag helpen maar weet niet hoe.
@ Desiree
Fijn lekker weer aan de klusā¦kun je weer wat doen :dance:
Getestā¦ Negatief.
Dus mijn cyclus zal er wel weer langer over doen Ik voel ook niks, dus had dit wel verwacht, maar ja je gaat toch hopen als je dan niet ongi wordt. Ik had gehoopt dat mān cyclus nu regelmatig zou zijn (was 31-40-31). Vandaag is dag 31. We zullen zienā¦
@Chelleke, wel vervelend allemaal!! Nu weet je in ieder geval zeker dat het niet aan zān kamertje ligt. Ik hoop dat 't snel beter wordt!!
Manouk :hug: :hug:
@Desiree: Gelukkig zijn de :naughty: :evil: :evil: :evil: weer vertrokken! En leuk is dat he, alvast
voorbereidend opruimen. Het kleinste kamertjeā¦ :inlove: Wat klinkt dat lieffff!!!
Suc6 deze ronde!
@Chelleke: Oh, ik kan het mij zo goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt.
Waar zou hij nou last van hebben? :think: Is hij overdag wel vrolijk? Gaat hij wel gewoon
naar bed of begint hij onderweg al tegen te werken? :think: :think: :think: Wat zou het nou kunnen
zijn???
Meid, ik wou dat ik je ermee kon helpen. :hug: Ik kan alleen maar duimen dat hij snel
weer lekker gaan slapen zonder zoān groot ādramaā.
@Manouk: :hug: Oh, wat een rotnieuws! Ik had het zo gehoopt. Tja,
zolang er geen bloed is mag je nog wel wat hoop houden, maar ik denk
dat ik dat persoonlijk ook niet meer zou hebben na een negatieve test.
Maar je hebt geen idee wanneer je je ei hebt gehad toch? :think: En je cycli
zijn 31-40-31-ā¦ Zou het niet kunnen dat je nu een cyclus van 40 dagen
hebt en je ei dus veel later is gesprongen? :think: Dan zou je nu dus te
vroeg hebben getestā¦
Phoeeā¦ Nog steeds geen duidelijkheidā¦ Ik duim iig nog even door.
You never know!
Overdag is hij vrolijk, niks aan de hand. Hij eet en drinkt normaal.
Als we naar boven gaan is het prima,
als hij zijn pyjama aan krijgt is het prima,
totdat hij in zijn bed word gelegt dan begint het feest.
Hij ligt nu in een campingbedje bij ons beneden.
Verlatingsangst kan het ook niet zijn,
hij sliep vannacht bij ons op de kamer in een campingbedje
en heeft 2 keer liggen k*tten
Maaaaaaaaaaar goed, genoeg over mijn boefje.
Ik wil jullie er niet meer teveel mee lastig vallen
We gaan gewoon even lekker hard duimen voor alleen maar NODjes en geen WODjes
@karma, Ja, theoretisch zou het dan nog kunnen haha, maar 't voelt niet zoā¦ you never know. We hebben er genoeg aan gedaan, we zijn ook voor de 40 dagen aan de slag geweest
Irritant dit! Als 't dan niet zo is, doe mij dan ook maar :twisted: :twisted: dan kunnen we voor de frisse start. Dit is zo half.
Maar goed, er zijn ergere dingen.
@Chel, ik vind het niet erg om over Damian mee te lezen hoor!! Ik kan je alleen niet helpen. Ik vind babypraatjes alleen maar leuk, ook als 't niet allemaal gaat zoals je zou willen, daar leer ik alvast van
Als het je helpt er hier over te kletsen, gewoon blijven doen dus!
Ik vind het niet vervelend hoor. :hug: Daar zijn we ook voor toch, en niet
alleen voor de NODjes en WODjes.
Maar wat ik mij net bedacht (jaja, ik kan denken :mrgreen: )ā¦ Mijn zoon had een hele korte periode een iets ander probleem.
Niks aan de hand, hele dag super tot hij in zijn ledikantje werd gelegd. Drama, want hij klom er steeds uit (vanaf 11
maanden al :shock: ) en kwam dan naar binnen. :doh: Wij bleven hem steeds terugleggen en hij klom er steeds weer uit. :doh:
Uiteindelijk gaf hij het op en bleef liggen, maar hij is ook weleens in slaap gevallen op de grond naast zijn bedje. Dit
probleem heeft een week of 3 geduurd tot we maar een matras naast zijn bed hadden gelegd, omdat hij daar vaak
ging slapen. Toen bedachten we dat hij misschien wel liever in een gewoon bed sliep.
Bingoā¦ Probleem opgelost. Hij is niet een keer meer uit zijn bed gekomen. :shock:
Er was iets met zijn ledikantje wat hem stoordeā¦ Wat? Donāt knowā¦
Kinderen zijn vage wezens. :mrgreen:
Misschien wilde hij niet āopgeslotenā zittenā¦ Hij wilde ook nooit in de box enzo.
Maar ik hoop dat jouw :inlove: monstertje ook snel weer lekker slapen kan. Misschien een ander bedje of het ledikantje
verplaatsen (had je al gedaan of niet?). Maar meestal gaat het opeens vanzelf weer over. Gewoon geduld hebben. :mrgreen:
Anyway, je bent niet de enigste mama met een monstertje! Ik weet er alles van.
@Manouk wrote:
@karma, Ja, theoretisch zou het dan nog kunnen haha, maar 't voelt niet zoā¦ you never know. We hebben er genoeg aan gedaan, we zijn ook voor de 40 dagen aan de slag geweest
Irritant dit! Als 't dan niet zo is, doe mij dan ook maar :twisted: :twisted: dan kunnen we voor de frisse start. Dit is zo half.
Maar goed, er zijn ergere dingen.
Hahaā¦ Ja, jullie hebben er echt heel hard voor gewerkt he!
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! :-* Ik duim tot dan gewoon door!
@Manouk wrote:
@Chel, ik vind het niet erg om over Damian mee te lezen hoor!! Ik kan je alleen niet helpen. Ik vind babypraatjes alleen maar leuk, ook als 't niet allemaal gaat zoals je zou willen, daar leer ik alvast van
Als het je helpt er hier over te kletsen, gewoon blijven doen dus!
@Karma wrote:
Ik vind het niet vervelend hoor. :hug: Daar zijn we ook voor toch, en niet
alleen voor de NODjes en WODjes.
:-* :-* :-*
@Karma wrote:
Maar ik hoop dat jouw :inlove: monstertje ook snel weer lekker slapen kan. Misschien een ander bedje of het ledikantje
verplaatsen (had je al gedaan of niet?). Maar meestal gaat het opeens vanzelf weer over. Gewoon geduld hebben. :mrgreen:
Anyway, je bent niet de enigste mama met een monstertje! Ik weet er alles van.
Inderdaad rare wezens :mrgreen:
Hij ligt nu te ronken in zijn campingbedje hier beneden.
Schop 'm zo in zijn bedje en dan hoop ik dat ie niet wakker word
@chell: zo erg dat je niet weet wat er hem net zo stoort of bang maakt heā¦ Ik wou ook dat ik je kon helpen hoor! :hug: en mij stoort het ook helemaal niet dat je er over vertelt!
Mijn temp was dus waar wat minder dan gisteren, mara niet zoveelā¦ Ik snap er niet teveel meer van eigenlijk, maar dat was vorige maand ook al zo :shifty:
Toen liet ik bloed nemen en waren mijn waardes echt wel normaal voor een luteale fase en toch was mān temp niet omhoogā¦ :roll: Pff, ik wil een regelmatige en normale cyclus als het even kan :mrgreen:
@Chelleke wrote:
Overdag is hij vrolijk, niks aan de hand. Hij eet en drinkt normaal.
Als we naar boven gaan is het prima,
als hij zijn pyjama aan krijgt is het prima,
totdat hij in zijn bed word gelegt dan begint het feest.
Hij ligt nu in een campingbedje bij ons beneden.
Verlatingsangst kan het ook niet zijn,
hij sliep vannacht bij ons op de kamer in een campingbedje
en heeft 2 keer liggen k*tten
Oh chel ik herken het heel erg van o ook met zijn eerste stapjes. :hug: we zijn er echt doorheen gegaan dus ook niet naar hem toe om te kijken of rugje strelen, maar wachten tot dat hij het opgaf duurde ĆĀ©ĆĀ©n hele nacht krijsen en toen was het over. Ik zat op de bank beneden mee te huilen. Verschrikkelijk vond ik het, maar als ik er naast bleef zitten of ging kijken werd het nog erger en dan deed ik wat jij nu ook doet, naar beneden, in je eigen kmaer etc en dan is zijn doel bereikt.
Ik las eens dat kindjes soms moeten ervaren dat ze het zelf moeten oplossen, dat ze zichzelf moeten kunnen troosten. met die insteek hebben we dat toen gedaan. En al die adviezen misschien zit je er helemaal niet op te wachten. Het moet ook bij je passen. succes hoor.
Karma wat een mooi verhaal over jou droom die uitkomt. daarom zit er zoveel jaar tussen. Wat fantastisch. Ik zou dat ook wel willen, maar ik wil te veel en een groot gezin en carriere :think: ik weet niet of dat samen kan gaan.
manouk :hug: echt balen va je test. Ik wil je niet teveel hoop geven, maar ik teste met 31 dagen negatief, met 32 dagen werd hij na een uur heel erg licht positief moest kijken met een vergroot glas dus die is dan ook negatief, maar gaf wel hoop en zo testte ik nog een dag of wat door.
Tinka nu is het wachten aangebroken. Ik hoop zo dat je over twee weekjes een positieve test mag hebben. Wat zielig voor je vriendin en dat ze het voor jou voor zich hield. wat een schat, gelukkig kun je er nu wel voor haar zijn.
m, desiree mag weer klussen :dance:
chel veel mooie dingen gekocht?
karma dus hij heeft wer een goed voorgevoel hopelijk voelt hij het weer juist
hm ik ga even door, we hebben het huis te koop gezet althans het komt zo op funda. Vind het zo spannend. We hebben een mooi huis gezien, maar in deze tijd eerst verkopen dat kan wel een jaar duren. Iemand hier interesse??
even nog want ik ga me meteen zorgen maken, ik heb sinds vandaag mindel last van vermoeidheid en ook niet meer misselijk, is dat niet te vroeg??
Jongens het is koffie tijd waar zijn jullie.
:mrgreen:
soep aan het eten
Moet vannamiddag gaan werkenā¦
@jane: ik hoor van overal dat je helemaal niet ziek hoeft te zijn of te blijven om een gezonde zwangerschap te hebben hoor! Dus no worries! 8)
ik heb maar weinig te melden verder
nou soep eten is best lekker met dit weer, zat te denken om vanavond pompoen soep te maken.