Jose houd ons maar in spanning hoor! Maar wel met positief nieuws komen dan he
Ik wordt sowieso nooit echt bruin… Ik wordt net getint zeg maar, maar ben dan ook heel witjes van mezelf :lol:
Komt waarschijnlijk omdat mijn moeder een roodharige is en dus weinig pigment heeft. Maakt ook niet uit wat voor kleur ik in mijn haar doe… het wordt uiteindelijk roodbruin :roll:
Ohhh meiden ik heb ZO’N zin om lekker op een terrasje te zitten met lekker live muziek erbij… 8) Maarja… ik zie mijn kinderen dat niet echt doen
Ik ken het Sam, ik ben ook zo’n bleekscheet, ik heb roodblondig haar. Mijn onderarmen en gezicht kleuren nog wel enigszins omdat die vaak aan zo’n worden blootgesteld, maar de rest van mijn lijf is witter dan wit hoor.
Ik doe heel erg mijn best om met positief nieuws te komen, nou ja, ik duim hard voor mezelf, meer kan ik geloof ik niet doen. Ik urf er gewoon niet goed op te hopen, tot ik die positieve test in handen heb. Ik moet steeds aan jou denken, dat je twee weken over tijd was en toen alsnog ongesteld werd
aangezien ik nog steeds misselijk ben vandaag en ook geen bruin brood meer kan zien (had ik bij Emma ook) heb ik vandaag toch maar even getest:
IK BEN ZWANGER!!!
Binnen vijf zeconden kreeg ik al de uitslag zwanger, wel vreemd vijf dagen voor mijn NOD, zit nu al bezig, zal het geen tweeling zijn dat ik zoveel hormonen in mijn lijf heb.
@chelleke: dat had ik gezien op de trouwjurk foto’s dat jij wel een lekker bruin velletje hebt!
Heb je al een kleed gevonden?
Neu ben er even mee gestopt.
Ik trouw voorlopig toch niet, heb nu een veel ste dikke kop door de prednison en daar schaam ik me voor en wil dus absoluut niet zo op de foto :snooty:
Dus dat word pas na de bevalling van de 2e :mrgreen: