~~~ MEI-JUNI stoppers 2009 deel 2 ~~~

@ Good luck to Melanie! :pray:

Een heel druk weekend gehad hier, maar wel heel succesvol. Tinka haalde op agility zaterdag een eerste en tweede plaats en gisteren bij Gehoorzaamheid 97 op 100 op haar brevet. Maar dus niet veel thuisgeweest.

@sam: tis Chelleke haar hond die een beetje vernielingsdrang had, de mijne is echt een braafje :smiley:

@klaproos: veel plezier gewenst dus :mrgreen:

@al wie ik vergeet: sorry!

even ego bericht ( alweer :oops: :shifty: )

zo, een heftige week achter de rug. mijn vader is weer thuis en voelt zich weer prima. hij heeft de nodige medicijnen voor zijn bloeddruk, hart en suikerziekte maar verder gaat alles weer prima :dance:

heb een heerlijk rustig weekend gehad met z’n drietjes. weer even bij komen van alles. nog een maand :shock: en dan eindelijk vakantie :dance:

@ iedereen, ik :pray: :thumbup: voor alle eieren die nog moeten springen ( die van mij ook), gesprongen zijn en voor alle anderen die op het wachtbankje zitten.

edit: nog even foto’s op het show topic gezet

@Tinka wrote:

Een heel druk weekend gehad hier, maar wel heel succesvol. Tinka haalde op agility zaterdag een eerste en tweede plaats en gisteren bij Gehoorzaamheid 97 op 100 op haar brevet. Maar dus niet veel thuisgeweest.

:clap: :clap: :dance: :inlove:

@ Desiree fijn dat het beter gaat met je paps :dance:

Nou mijn ei is gesprongen hoor (wat klinkt dat raar), mijn temp is vanochtend sterk gestegen en de test was gisteren al weer negatief. Dus nu maar afwachten en hopen een langere LF.

@Desiree: fijn dat het weer beter gaat met je vader en wat lijkt je meisje veel op jou!

@Tinka: Gefeliciteerd met Tinka! :clap:

Het is verder rustig hier…

Groetjes Melanie

@MB1976 wrote:

Nou mijn ei is gesprongen hoor (wat klinkt dat raar), mijn temp is vanochtend sterk gestegen en de test was gisteren al weer negatief. Dus nu maar afwachten en hopen een langere LF.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Chelleke wrote:

@MB1976 wrote:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

OKé dan :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Tinka wrote:

@sam: tis Chelleke haar hond die een beetje vernielingsdrang had, de mijne is echt een braafje :smiley:

:oops: Sorry :mrgreen:
Goed van haar dat ze het zo goed heeft gedaan!

@ Desiree; Gelukkig gaat het alweer beter met je vader. Ik geloof dat je je vakantie volgende maand goed kan gebruiken.

Hier is het wachten tot mijn ei springt, nu voel ik dat meestal niet zo goed aan, dus we nemen het zekere voor het onzekere en gaan gewoon lekker veel klussen (oohhhhhh wat erg ;))

Nu lekker naar de verjaardag van mijn buufie.

Liefs, Sam

Wat is het rustig hier?! Zeker lekker weer buiten :wink: :lol:

ik heb niet veel te melden, enkel dat ik wafels aant bakken ben en een cake in de oven heb :mrgreen:

Hier ook weinig nieuws.

Druk met onze schuur.

Ik erger me al maanden aan de rotzooi in dit huis. :frowning:

Maar ben nu bezig de schuur helemaal leeg te halen.

Die moeten we even verbouwen zodat we daar heel wat dozen kwijt kunnen.

We hebben geen zolder en daar baal ik ontzettend van.

Nu hebben we wel 4 slaapkamers, waarvan 1tje nu ook dus bomvol staat en niks mee kan.

1 kamer is het waskamertje maar die moet naar die bomvolle kamer omdat dat waskamertje Damian zijn kamertje moet worden in de toekomst.

Dan blijft de babykamer voor zijn brusje.

Onze tuin is nu even niet meer te zien. Alles staat daar nu in onder een partytent :roll:

Maarja ik heb er een hard hoofd in want ik weet echt niet waar ik alles moet laten, er gaat iig een hele hoop weg. :roll:

Soms is weggooien echt heerlijk Chelleke!

Weet er alles van. Ik heb een berging op de begane grond en een bijkeuken, maar eens in de zoveel tijd moet het echt helemaal uitgemest worden, want anders wordt ik gek. :wink:

Succes ermee

Tinka; lekker hoor cake en wafels!!! :drool: :drool: :drool:

Je mag me wel wat toemailen :oops: :lol:

Liefs, Sam

Mijn ergenis :oops:

De schuur 27-07-'09

En toen ben ik de schuur leeg gaan halen, naar de tuin verplaatst om uitgezocht en weggegooid te worden 28-07-'09

De tuin is nu nog erger en de schuur is op de kast na helemaal leeg.

Morgen gaat die kast er ook nog uit en dan hopen we dat Rob vrijdag vrij kan krijgen om de stellage te kunnen maken.

En dan moet ik boven verder met ruimen. :roll:

Het lijkt wel of je gaat verhuizen!!! Of heb je last van vroegtijdige nesteldrang? :lol:

Ik word hier onderhand ook dol hoor… Hier wordt het wel steeds leger, alleen ligt er in elk kamertje wel een stapel kleding, zucht… Kinderen rennen er nog wel eens doorheen :wall:

Iemand hier nog belang bij 4 eetkamerstoelen? Foto staat in het aangeboden forum onder “Wij gaan samenwonen!”

Hihi nee ben net zelf alles aan het wegmikken :mrgreen:

Hoop dat jullie ook snel alles op orde hebben :wink:

ik geef iedereen virtueel een stukje cake of een wafel! :drool:

oh Chelleke: op een bepaald moment komt het zo op he, dan kan je het niet langer meer aanzien en moet het weg! Ik ken het :mrgreen:

Zo, Chelleke… rigoureuze aanpak :wink:

Het ruimt in ieder geval wel op :lol:

Wij hebben geen eetkamertafel en dus ook geen stoelen nodig. Past er simpelweg niet in. hihi

Achja, komt wel als we een groter huis hebben gevonden… :roll:

Ik ga weer eens op woningnet kijken :wink:

Liefs, Sam

Helaas… weer niets op woningnet… enkel koopwoningen :frowning:

Maarja we wachten het gewoon af :wink:

Moet vast een keer goed komen :hug: :wink:

Tinka superhond die je er bent :clap:

chel wat heb jij hard gewerkt ik heb meteen ook zin om de schuur te doen die ziet er namelijk net zo uit als bij jou op 27 juli. Het zou echt onze schuur kunnen zijn. helemaal vol en geen ruimte om te lopen.

Melanie jij hebt je ei maar mooi gespot succes hoor nu afwachten.

Sam balen het is nu ook niet zo’n beste tijd voor de woningen. na de zomer zit er vast wat bij voor jullie.

Hier een hele korte ronde gehad snap er niets van 26 dagen. heel vreemd. Ik ben altijd heel regelmatig.

tot later