Iemand zin om mijn gejammer aan te horen??
Nee? lees dan niet verder :lol:
Zit weer beetje in dipdagen, oxa weer stap afgebouwd, toch ziek aan het worden, last van de hyperventilatie en dus knal chagrijnig :oops:
Zit er weer even doorheen
Op zich is dat niet zo erg, maar je ziet alles dan ineens weer een stuk negatiever en met veel minder vertrouwen in :roll:
Nou moet ik een paar keer per dag GIRLPOWER roepen tegen mezelf van de psyg :lol: Maar dat valt nu echt niet mee hoor :oops:
Damian speelt nu even lekker op de psz (waar luizen heerst, jippie :liar: ) en ik hobbel nu even naar de fysio.
Hoe gaat het met iedereen???
Fijne dag allemaal :-*
Neeee Chel wat een vreselijk nieuws van dat kindje! Weet je al iets meer? Daar moet je toch niet aan denken dat je lieve kleine babietje dood gaat
Verder een dikke :hug: voor je dipdagen. Ik vind die girlpower wel leuk :lol: Maar ja, als je je rot voelt, dan komt dat ook niet echt uit de verf he, dan wordt het meer girlpower. Herken ik wel hoor.
Hier gaat het goed. Heb zojuist te horen gekregen dat ik volgende week een sollicitatiegesprek heb. Nu moet ik nog een leuke draai zien te geven aan het feit dat ik in de ziektewet zit :think:
En V.eraatje is nog steeds zoooo lief. Ze is verkouden en hoesterig en daardoor een beetje schor en dat vind ze zelf echt heel raar, dus zit ze iedere keer geluidjes te maken en naar haar eigen gekke stemmetje te luisteren :lol:
Ow Chel, wat een naar nieuws van dat babietje!
En met jou weerw at minder? Met een zere keel āgirlpowerā roepen, maakt je waarsch niet vrolijker :mrgreen: Mss moet je dan maar ākeelpijnā roepen :oops: sorry, niet grappig :oops:
@jose: wat grappig van V.era haar stemmetje!
Hej meiden,
Nee nog geen nieuws
Ik weet alleen dat ze haar nog snel gedoopt hebben.
Hun oudste zijn ze ook al bijna kwijt geweest toen hij net geboren was.
Zo zielig.
@ Tinka
Whahaha muts⦠:lol:
Ow word hier gevloekt door vriendliefā¦
Damian heeft de muur gekleurd met stiften :shifty:
Tis hier weer gezellig :oops:
Damian heeft vanmorgen ook al een paar keer op de strafstoel gezeten op de psz :oops:
@ Jose
Fijn dat alles goed gaat :thumbup:
V.era :inlove:
oei, Damian in een stoute bui⦠Woepsie :shifty:
Hihi ben te tijd van het zwanger worden van Damian aan het terug lezen, kom ik fotoās tegen, daar heb ik nog wel een leuk koppie en lijf :lol:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=808827#808827
en :inlove:
Zo gek, sinds de prednison kijk ik ineens heel anders naar mezelf op die fotoās enzo. Toen zag ik er nog lang niet zo gek uit :shifty: En toen zat ik altijd al te piepen dat ik dik en lelijk was :lol:
vind je daar eigenlijk best wel (te) dun :shifty:
nu zie je r toch echt super uit hoor!!
kwam laatst nog een foto tegen van ons samenā¦ik was daar ook zeker 10 kilo lichter :oops: ach ja, moet je kijken wat we er nu voor terug hebben gekregen :inlove:
Nee man, daar ben ik toch niet te dun, gek :lol:
Daar weeg ik een kilo of 57ā¦toen ik 46 woog, dat was wel te dun jah :mrgreen:
Maar mijn lichaam vind ik nog niet zo heel erg, maar mijn hoofd :shock:
Hahaha maar inderdaad het was/is voor een goed doel :thumbup: :inlove:
Pfff vanavond een vervelend telefoontje gehad.
Iemand die ik ken is 3 weken geleden bevallen van een dochter
(haar oudste is ongeveer net zo oud als Damian, toevallig gisteren van hem en Damian foto's geplaatst op hyves)
Haar dochter gaat waarschijnlijk dood. De dokters dachten dat ze vannacht al dood zou gaan maar dat is niet het geval geweest.
Ze heeft waarschijnlijk een hersenbloeding gehad :cry:
Ik hoop dat ze het toch mag overleven zonder er wat aan over te houden :pray: :kaars:
Geboortekaartje hangt hier nog aan de deur, dadelijk hangt er een ander kaartje :cry:
Helaas is er weer een vlinderkindje bijgekomen :vlinder: :cry:
L is overleden :cry:
Heb net het geboortekaartje maar van de deur gehaald, zo raar
Rust zacht mooie meid :kaars: :vlinder: :kaars:
ojee Zo triest
:kaars: :vlinder: :kaars: rust zacht lief meisje. wens de ouders veel sterkte met dit vreselijke verliesā¦
Ach toch wat ontzettend triest zeg Dat zoān leventje maar zo kort mag duren zeg
Dit soort dingen doen me altijd weer even beseffen wat er nou eigenlijk belangrijk is in het leven.
chel ik las het op je hyveā¦werd er stil vanā¦hoe heeft dit toch kunnen gebeuren?! zoān mooi meisje
:vlinder: L.ianne :vlinder: rust in vrede meisjeā¦en pas goed op je broer en ouders⦠:kaars:
chel hoe gaat het met jullie nu? :hug:
Het lieve meiske :vlinder: heeft een hersenbloeding gehad. Vandaag mail gehad dat ze maandag hersendood is verklaard en dat ze haar tot dinsdag hebben laten ālevenā ivm het doneren van haar orgaantjes. Vind het ontzettend sterk van T en W dat ze zoān beslissing kunnen nemen.
Meiske :vlinder: is sinds gisteren lekker thuis. Zaterdag is de afscheidsdienst, maar ik durf daar niet naar toe te gaan. :oops:
Vandaag bij de gyn geweest. Mijn baarmoeder zag er goed uit, mooie bmwand en links zat een flinke blaas van 2 cm, die dus op knappen staat Ik had ook niet anders verwacht, vandaag was mijn test ook positief. Donderdag bloedprikken ivm de hormonen, 7 dec potje inleveren en 13 dec terug naar de gyn en dan de uitslag van alles. Ben benieuwd.
Owja Jose ik sluit helemaal bij je aan. Het zet je weer even met bijde benen op de grond
Hoe gaat het nu met jou nic?
ppff wat een beslissing zeg! maar wel een goede, ik had dat ook gedaanā¦wie weet hoeveel andere kindjes L.ianne nog kan reddenā¦
kan me voorstellen dat je er niet naartoe durft te gaanā¦zullen de ouders ook alle begrip voor hebben⦠:hug:
je kunt hun ook op veel andere manieren steunenā¦
en fijn dat je weer āop knappenā staat!! hebben jullie dus een goed weekend voor de boeg :mrgreen: ā¦
ik hoop dat alle uitslagen de 13e goed zijn, maar vrees toch wel een beetje voor Rob zān zaad aangezien dat de vorige keer toch ook niet helemaal ok was? :silenced:
oh ja, hier gaat het wel ok, heb lekker 3 dagen niks hoeven doenā¦morgen is Yaniek thuis en daar zie ik wel een beetje tegenopā¦maar komt vast goedā¦
@sweatest7 wrote:
ik hoop dat alle uitslagen de 13e goed zijn, maar vrees toch wel een beetje voor Rob zān zaad aangezien dat de vorige keer toch ook niet helemaal ok was? :silenced:
Ja volgens mijn ha en Rob zijn ha zou het slecht zijn, maar volgens de gyn was dat niet het geval. Ze zagen er wat vreemd uit maar kon er toen prima mee zwanger worden zei ze. Dus ik ben heel benieuwd hoe het nu is :think:
Dikke knuffel voor jou :hug:
ach, de vorige keer zag het er ook niet top uit, en moet je kijken wat een schatje jullie hebben :inlove:
(die we al veels te lang niet gezien hebben btw :silenced: :oops: )
we gaan trouwens in februari/maart een midweek naar centerparcs dicht bij jullie, kunnen jullie leuk langs komen of andersom!!! :dance: heb er nu al zin aan!!
Ow das grappig, dan wippen we wel even binnen :inlove:
misschien kunnen we met zān allen gaan zwemmen bij aqua mundo?! als dat mag iig bij CPā¦heb geen ideeā¦