de waarde was weer heel mooi gestegen! Jippie! Het wordt zo bijna echt
Super Tinka!!! Geweldig!
Hoe voel je je verder??
@Chel, mooi dat er wat gaat gebeuren!
Deze onderzoeken heb je eerder gehad toch? Wat gaan ‘ze’ dan precies doen? Hoe bekijken ze je eitje?
:-*
Tinka,
:dance: :dance: :dance: :dance: :-*
Manouk,
Ja klopt. Ze gaan donderdag een inwendige echo maken en dan kijken of mijn eitje mooi rijpt en op springen staat. Hoe mijn baarmoeder eruit ziet. En er word bloed geprikt ivm de hormonen enzo.
En dan gewoon het zaad van Rob controleren of dat veranderd is of niet.
Wel kloten dat we het pas 7 dec in kunnen leveren, eerder kan niet ivm Rob zijn werk :roll:
Maarja de 1e stap is weer gezet
Goed dat je die eerste stap hebt gezet en dat alles weer even gecheckt wordt, ik duim voor jullie!
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Chel! Zo te zien aan de foto´s is het een gezellig feest geweest Bijna meer een kinderfeestje eigenlijk
Tinka, weer gestegen :dance: Het gaat goed met jou meid! En een tweeling, dat zou wat zijn! Maar het duurt nog even voor je daar achter bent, staat er al een echo gepland?
Hoe gaat het met jou Manouk?
Hier alles goed Ik heb gisteren een sollicitatiebrief gestuurd en voel me meteen stukken beter! Nu nog hopen dat ik wordt aangenomen
ik voel me goed, maar MOE! der is zo precies een last van mijn schouders gevallen en ik zou de hele dag in de zetel kunnen hangen…
Nog geen echo gepland, mss dat ze straks wel iets plannen als ze bellen.
@ Jose
Dank je wel :-*
Fijn dat het goed gaat.
:thumbup: :thumbdown: voor je sollicitatiebrief
Piet Damian :inlove: :inlove: :inlove:
Sinterklaas in Uden
Bij Ome Pascal
daar heeft je kleine mannetje weer lekker van genoten he!
:thumbup: :lol: :-*
Hoe gaat het met je??
super tinka. dat wordt straks een mooi juli beebje :inlove:
chelleke fijn dat er schot in zit. ik hoop dat er meer duidelijkheid komt. gun het jullie ook zo om weer een frummeltje in je armen te houden
Damian heeft weer flink plezier gehad met :lol: en
@ jose, s6 met je sollicitatie
hier druk, druk, druk. alles aan het voorbereiden voor de vakantie morgen :dance:
iedereen alvast een hele fijne week :-*
Fijne vakantie meis, lekker genieten :dance: :dance: :-*
Met mij gaat alles goed, af en toe vlagenv an onzekerheid die de kop opsteken. Bang dat er op de echo niks te zien zal zijn ofzo… :roll:
Oooh dat had ik precies zo! Raar is dat he. Ik denk dat het komt omdat je nog niks merkt van het babietje in je buik, daardoor kun je niet geloven dat het er echt zit. Maar dat komt vanzelf!
@Chelleke: leuke foto’s weer! Ik kan altijd zo enorm genieten van dat hele sinterklaas gebeuren en hoe die kids daarin opgaan, heb jij dat ook?
Ik ben vanmorgen weer even bij de huisarts geweest en heb weer bloed laten prikken. Ondanks dat ik nu een paar weken thuis ben voel ik me nog steeds zoooo ontzettend moe, zou fijn zijn als het “gewoon” aan mijn Hb ligt en ik een pilletje kan nemen
Kan me voorstellen dat je graag zo’n uitslag wilt, dan is er wat aan te doen :hug:
Ik kan heerlijk van genieten hoe Damian op dingen reageert :inlove:
Ik ben 2 dgn chaggie thuis…grrrr mannen :roll:
Hij zit nu 5 hele dagen thuis en er kan gewoon bar weinig iets uit jezelf komen.
Ik heb me ook dagen kloten gevoelt (hij is goed verkouden) en moest ook wel gewoon door.
Hij kan niet even het aanrecht/vaatwasser doen, stofzuigen, opruimen oid uit zichzelf. Daar ben ik nou pissig om.
Ik ga van hot naar her en moet dan thuis ook nog maar even alles doen.
Vooruit hij poets Damian zijn tanden en brengt hem wel eens naar bed.
Hij kan wel WII-en dat dan weer wel. Grrr ben er gewoon super pissig om.
Kom net thuis van zwemmen met Damian, is het nog steeds een tering zooi en meneer zit achter de laptop. En dan al die zwangere vrouwen bij het zwemmen :thumbdown:
Nouja ik chagrijn lekker verder hier :mrgreen:
Damian en ik moeten vanmiddag naar de tandarts, jippie :liar:
Ik moet een klein gaatje vullen en er word gelijk even de controle gedaan. Damian zal vandaag wel voor het eerst echt op de stoel moeten bij de kindertandarts :mrgreen:
Owja Tinka, heel normaal hoor die onzekerheid :hug:
Voor de 2e keer zijn schoenzetten
Kijken
Hij is er nog steeds ontzettend blij mee, speelt er de hele dag mee :inlove:
Zo’n magisch tekenbord is leuheuk! :lol:
:hug: voor je chaggie. :hug: Heb je Rob al eens gevraagd je te helpen omdat je het niet in je eentje redt? Dat is zo’n beetje het enige dat werkt om Roel aan de gang te krijgen
@chel: das idd om pissig vant e worden! Maar ach, het blijven mannen he…
En Damian zijn cadootje is zo leuk! Ik had dat vroeger ook en dat heeft ook wel lang dienst gedaan
Ja maar ik ben dat gevraag zo zat. :shifty: Hij ziet het toch :eh:
Doe eens iets uit jezelf. Ik heb er weer wat van gezegt maar krijg dan als antwoord dat hij ook genoeg doet, hij ziek is en ik het maar moet vragen. Mannen :roll:
@Chelleke wrote:
Ja maar ik ben dat gevraag zo zat. :shifty: Hij ziet het toch :eh:Hihi, ik moet hier ook alles vragen hoor, maar ach, als hij het dan doet, ok nog!
Doe eens iets uit jezelf. Ik heb er weer wat van gezegt maar krijg dan als antwoord dat hij ook genoeg doet, hij ziek is en ik het maar moet vragen. Mannen :roll:![]()

Niet teveel in opjagen meid! :hug:
Ik weet het, maar soms ben ik er even door gefrustreerd :oops: :-*
Pfff vanavond een vervelend telefoontje gehad.
Iemand die ik ken is 3 weken geleden bevallen van een dochter
(haar oudste is ongeveer net zo oud als Damian, toevallig gisteren van hem en Damian foto’s geplaatst op hyves)
Haar dochter gaat waarschijnlijk dood. De dokters dachten dat ze vannacht al dood zou gaan maar dat is niet het geval geweest.
Ze heeft waarschijnlijk een hersenbloeding gehad
Ik hoop dat ze het toch mag overleven zonder er wat aan over te houden :kaars:
Geboortekaartje hangt hier nog aan de deur, dadelijk hangt er een ander kaartje