Als alles gaat zoals ik het zou willen dan kan ik me binnenkort bij jullie aansluiten. Ik zou graag meteen op dit moment stoppen, maar ja je bent toch met z’n tweeën.
Mijn man is al een tijdje aan het idee van vader worden aan het wennen en ik ga hem nu toch iets meer onder druk zetten want ik merk dat ik het er erg moeilijk mee heb als hij nog langer blijft nadenken. In de gespreken die we hebben geeft hij wel toe dat er geen reden meer is om niet te wachten maar het verlossende “JA we gaan stoppen met de pil” krijgt hij nog niet uit zijn mond.
Wat ik me wel afvraag is hoe het zou gaan met de menstruatie, we gaan namelijk nog wel op vakantie deze zomer maar ik ga daar natuurlijk niet op wachten, zou ik nog steeds zo regelmatig zijn als voordat ik de pil ging gebruiken? Oftewel zou ik het een beetje kunnen plannen??
Oh, ja en ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Patricia, ben 30 jaar oud en getrouwd met Tim die bijna 29 jaar is. We hebben nog geen kinderen, wel 2 schatten van katten. Ik werk parttime als financieel administratief medewerkster voor 3 dagen in de week.
Baaaalen Chelleke! Maar ja, als ik zou moeten kiezen tussen dik zijn of veel pijn hebben zou ik toch ook voor het eerste kiezen hoor. In ieder geval sterkte (en natuurlijk gewoon “stiekem” de camera vergeten in te pakken )
Die ticker is leuk trouwens, nog maar twee weken meid! Ik moet bekennen dat ik toch een beetje zenuwachtig begin te worden. Had jij dat ook toen je voor de eerste ging?
Vandaag heeft de reumaconsulent gebeld. Mijn reumatoloog was er niet dus wbt de prednison moet ik even wachten tot de 15e mei dan heb ik een afspraak. Ik mag maandag wel een depo-medrol spuit halen (cocktail spuit, zit ook prednison in) :dance:
Wat ik wel gek vond was dat ik volgens die reumatoloog pas met de Celebrex (1 van de medicijnen die ik wou stoppen als ik met de pil stop) gewoon door moet slikken tot het 3e trimester :think:
Vorige keer moest ik die stoppen toen ik ook met de pil was gestopt.
Staat ook op de bijsluiter dat je 'm niet moet gebruiken als je zwanger wil worden.
Gebruik Celebrex niet wanneer u zwanger bent of probeert zwanger te worden. Gebruik
voorbehoedsmiddelen tijdens het gebruik van dit geneesmiddel wanneer het mogelijk is dat u in
verwachting zult raken. Stop het gebruik van Celebrex, wanneer u toch zwanger raakt.
Aldus de bijsluiter :think:
Daar ga ik het dus nog wel even over hebben.
Maar ik heb zin in maandag :mrgreen:
Verder niks bijzonders gedaan vandaag. :oops:
Wat vreemd dat je dan toch het advies krijgt om door te slikken, die waarschuwing op de bijsluiter staat daar toch niet voor niks lijkt me :think: Navragen klinkt wel verstandig ja.
Ik heb gisteren besloten dat ik 12 mei mijn laatste pil ga slikken. Dat is namelijk de laatste van wat eigenlijk mijn een na laatste strip zou worden, maar ik heb er geen zin meer in. Ik ben klaar met dat ding, weg ermee!