Mei 2006 stoppers en 4 zwangeren!!!

Hoi meiden,

Ik kom evntjes gauw zeggen dat Diego ziek is en ik ook, vandaar dat ik wienig op KOK ben.

Ik ben sinds gisteren alleen maar aan het spugen.

Elke keer dat ik moest spugen kwam Diego en zei Aai mama, en hij aaide me

Diego is vandaag wel vrolijk, maar behoorlijk hangerig.

Hij heeft ook verhoging.

Ik hoop gauw weer te kunnen KOKen, want ik hoop niet dat het net als Diego in het zkh beland vanwege uitdrogingsverschijnselen.

Ik kan dus nu niet eten en drinken, ik ga vanmiddag even naar de dokter.

Joepie, van harte meid :dance:

Veerle en Bian sterkte :-* :**:

Groetjes Monique

sjonge Veerle en Bian!!! Heel veel sterkte de komende tijd!!! :hug:

Joepie gefeliciteerd!!!

Esther, ik vind het echt knap van je dat je steeds zo positief bent. Volgens mij is de mmm absoluut geen pretje en is het steeds maar afwachten… Ik vind het echt toppie hoe jij ermee omgaat.

Dat wilde ik nog even kwijt :smiley:

Het ging om de opleiding pabo. Maar ik heb besloten om het nog maar niet te gaan doen. Het jaar is al begonnen en dan loop ik gelijk achter. Dus misschien volgend schooljaar.

Daarbij heb ik me al helemaal ingesteld op een tweede kindje :inlove: … het idee alleen al om een condoom te gebruiken vond ik een verschrikking :oops:

heb toch de vk gebeld…en die vermoed dat ik wel zwanger ben…aangezien bij de vorige echo het eitje op springen stond dan moest de hcg weer weg zijn ofzo innesteling had ze het over…16 okt weer echo…maar denk dat er niets zit…kan gewoon niet…voel er niets van alleen een beetje hoofdpijn af en toe…test volgende week maar weer anders ga ik er voor niets heen

Pff scrat; wat spannend meid. ik duim voor je dat er toch iets zit hoor… en dat het allemaal goed gaat nu :pray: :pray: :pray:

Heee meiden,

Ben ik ook weer ff. Ben op mijn werk, maar heb geen zin meer. Dus jullie maar ff berichten.

Vanavond heb ik een groepsuitje (we gaan paintballen en bbq-en) dus ik heb mijn spuitkit maar voor de zekerheid meegenomen. Hopelijk ben ik op tijd thuis, en kan ik gewoon thuis spuiten. Want ik zit er niet op te wachten dat mijn collegae het weten.

Gisteravond nog ff buiten geweest met Anouk, ze heeft gefietst met Ian (buurjongetje van 5 maanden ouder). Hij heeft een grotere fiets dan Anouk en elke keer wil zij dus op zijn fiets. Dus misschien gaan we voor haar dan toch maar een grotere fiets kopen, ruilen haar fiets in. Maar hopelijk gaat het dan wel om de grootte van de fiets en niet om de kleur.

Monique; vervelend dat je zo ziek bent. Komt het van de zwangerschap denk je?! Hoe was het bij de dokter?!

Babbel; dank je voor het compliment. Het scheelt dat ik een heel positieve instelling heb, altijd al gehad. En dat ik nu al in de MMM zit, na 3 maanden al. Bij Anouk was dat pas na 9 maanden. Daarnaast volgen de verschillende behandelingen elkaar ook best snel op. En zolang de gyn zegt dat het goed gaat komen, wie ben ik dan om negatief te zijn.

Ik vind het wel balen dat jullie maar met NOD’s strooien en dat ik nog steeds zit te wachten op een NOD. Maar ja, dat komt ook wel goed, en dan duurt het voor mij nog maar 2 weken, welliswaar die vreselijke wachtweken, maar toch.

Ik vond het al knap van je dat je je kinderwens zo maar ff opzij zou kunnen schuiven, maar niet dus. Je blijft lekker bij ons kletsen.

Scrat; spannend zeg, en wat een geluk heb jij (niet die miskraam natuurlijk) maar zo snel al weer zwanger, geweldig. Ik duim mee dat je gewoon zwanger bent en dat het goed blijft gaan.

Nou dat was het weer, ga nog maar ff neuzen op internet, tot later.

Kussss, Es

Joepie gefeliciteerd meid!! Geniet ervan!

Angel, had ik jou al gefeliciteerd> Ik weet het niet meer…mijn geheugen is op het moment echt slecht…Voor de zekerhedi, Gefeliciteerd!!

Esmee is nog steeds in het ZH…Bij babybabbelaars Mama van 2 of juklimama’s 2005 dreumesgebabbel kunnen jullie lezen hoe het gaat…

bedankt voor jullie lieve berichtjes… :-

Veerle, sterkte meid! :-

Oh dáár zijn jullie!

Ik was jullie al kwijt!

Wauwie, we krijgen al veel zwangeren zo joh! SUper!

De HA is vandaag nog even bij me geweest, ik heb ook nog een aderontsteking van het infuus. Dat kan er ook nog wel bij… als ik morgen nog verhoging heb, bel ik even het ZH, want dan ga ik niet zo het weekend in. Heb nl. nog maar voor 1 dag antibiotica (augmentin) en ik weet niet of dat genoeg is.

Veerle : god allemachtig wanneer komt geluk jou kant op zeg :shock:

zal er alvast een beetje van mij jou kant opblazen :pray:

Bian : sterkte meid met je meisje :hug: :-*

Veerle, jee meid, het zit je ^@(_#& ook niet mee he… idd ziekenhuis bellen morgen, die ene dag augmentin is niet genoeg als je verhoging houdt, je kunt wel paracetamol gebruiken ernaast om de temp weer wat te laten zakken… succes meid.

Kweet nu eigenlijk niet of ik nu wel of niet ongesteld ben :roll:

Sinds dinsdag is het zo,in de ochtend en middag verlies ik bloed niet eens zoveel en in de avond en nacht niet.Heb ook geen buikpijn of zo.Vreemd hoor. :?

Judith, spannend hoor!

Enne:

Om het drama compleet te maken, heeft Piet zojuist zijn hele bed ondergekotst… gafferdamme!

:? hmmm lekker veerle…beterschap met hem

Beterschap met Piet, Veerle.

Judith; testje doen? :thumbup: :thumbup:

Meiden ik hoop dat jullie straks allemaal het volgende mogen zien bij jullie thuis!!

Geweldig Joepie!

Mijn HCG was afgelopen weekend nog 32, maar na een test op woensdag thuis, kon je al bijna geen streepje meer ontdekken.

Door het rennen naar Piet gisteravond, vloeide ik weer een klein beetje, maar dat is nu weer weg.

Zodra ik stop met vloeien, mogen we weer aan de gang. Weet niet of we gelijk voor het echie gaan, van de gyn mag het iig wel, maar ik weet niet of dat slim is. Ergens wil ik wel, maar aan de andere kant heb ik al zoveel meegemaakt in de laatste maand, dat ik niet zeker weet of ik nog wel zwanky wil worden… ja, natuurlijk wel, maar he, je begrijpt me wel. Die ellende is niet leuk…

veerle : beterschap voor je manneke Piet :-* ik versta dit hoor mss een maand of 2 wachten :think: zo heeft je baarmoeder de tijd om op krachten te komen,het was ook niet niets wat je meemaakte :hug: :-*

joepie : ben jaloers :mrgreen:

Judith : welkom bij de club van mij :wink: :mrgreen:

volgende week gyn bezoek :dance: zal dan wel weten wat er scheelt hoop ik :pray:

Waar is iedereen? :cry:

ik ben hier… :smiley: :smiley: :smiley: iedereen beterschap met de kids…maar hopen dat het allemaal snel goed komt voor iedereen… :kaars: :pray: net de brf van het zh binnen is dus vrijdag 6 okt en niet de zestiende…verkeerd gehoord…snel een dag van te voren een test doen en als hij + is ga ik wel anders bel ik af… :think:

scrat : zal alvast duimen dat je een dikke vette + ziet ,maar zou toch gaan hoor :wink: al is het maar voor alle zekerheid :wink:

Hallo meiden,.

Ik wou even zeggen dat mijn meisje weer thuis is! Gister ging het ineens weer de goede kant op met haar. ze moet nog wel aansterken, maar toen het infuus er uit ging vandaag durfde de arts het wel aan ons naar huis te laten gaan.

Wat het geweest is weten we nog steeds niet…dat hoor ik op de nacontrole…ik bennu bekaf…tot later!