Mega trots!

Mag ik even MEGA trots zijn?

Ik wilde zo graag BV geven, maar had hier tijdens de zwangerschap niet teveel focus op gelegd, des te groter zou de teleurstelling zijn als het niet zou lukken.

Niets was minder waar, al vrij snel na haar geboorte werd ze aan mijn borst gelegd en ging ze meteen drinken, de dag erna ging het steeds zeerder doen, mega tepelkloven.

Elke keer zag ik op tegen de voeding, op de zoogkompressen uit mijn bh zat gewoon bloed :silenced: , het deed zo’n pijn, tijdens aanhappen gilde ik het uit (niet hardop :angel: ).

Maar de BV was op gang, dus ik wilde er hoe dan ook mee doorgaan.

Ben dus blijven zoeken naar andere manieren van aanleggen en veel tijd besteed aan het op de juiste manier aanleggen.

Nu 4 weken later, gaat de BV nog steeds top, doet het geen zeer meer, weet ik helemaal hoe zij het wil en hoe ik het wil en zijn we samen gewoon 1 team, het loopt dus super lekker en tijdens de BV zit ik dan ook te laptoppen, een boekje te lezen of lekker onderuit tv te kijken soms, zonder constant te kijken naar haar en bang te zijn dat het zeer zal doen.

Ik ben een gelukkig mens en aan Novi’s buikje te zien: zij ook :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:dance: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:clap: :clap: :clap: :inlove: footoooo

@Huggie wrote:

en zijn we samen gewoon 1 team

Super he!? :inlove: Zo ervaar ik het ook (nog steeds!! :angel: :mrgreen: )

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Super Bv team!!