meiden … megamindy komt ineens niet meer op ned 3 om 15:00 …
Op welke zender komt het nu ???
en verder … MEGA MINDY is in verwachting :mrgreen:
Nieuws: België
‘Mega Mindy’ boos over lekken zwangerschap
31 oktober 2007
Het zit superheldin ‘Mega Mindy’ niet mee. Actrice Free Souffriau mocht begin deze week dan wel een eerste verjaardagskaarsje uitblazen, een weekblad verpestte de feestvreugde bruusk. Het publiceerde buiten de wil van de actrice haar heuglijke nieuws over haar zwangerschap.
Free Souffriau, beter bekend als Mega Mindy en componist-muzikant Miguel Wiels maakten dan maar vroeger dan verwacht en via een persbericht van Studio 100 bekend dat ze hun eerste kindje verwachten.
In het persbericht betreurt het koppel dat de zwangerschap zo vroeg en buiten hun wil is uitgelekt. ‘De komst van een eerste kindje is immers een superblije gebeurtenis, die je als koppel zelf als eerste wil kenbaar maken aan je naaste omgeving, iets wat op deze manier onmogelijk werd gemaakt door de publicatie van het nieuws in het bewuste blad’, aldus het persbericht.
Het koppel laat nog weten zeer gelukkig te zijn met dit fantastische nieuws en hoopt nu verder in alle rust te kunnen genieten van de zwangerschap.
Studio 100 wenst het koppel uiteraard van harte proficiat en benadrukt dat deze zwangerschap de toekomst van superheldin Mega Mindy absoluut niet in het gedrang brengt.
Bron: GVA
ik kijk het hele programma nooit, maar zit hier toevallig bij de tros en zie dat de laatste uitzending de 16de was. Er komen er nog 5 (waarvan 3 herhalingen zijn), maar niet bekend wanneer.
:oops: ik vond het zelf gewoon een geweldig programma :oops:
ja ik vind het ook leuk… :oops: :mrgreen:
jammer dat de media er altijd zo boven op zit, maar ja dat is ook te verwachten als je een BB (bekende belg) bent
@mukkemuk wrote:
‘Mega Mindy’ boos over lekken zwangerschap
Wat een rare zin :mrgreen:
vanmorgen nog het irri liedje gehoord… geen idee of het erop kwam, ik heb de tv uit gezet :mrgreen:
nope … wel de songs maar de serie niet meer … whaha …benthe die gaat altijd aan de tafel dansen als da liedje erop is :lol: :lol:
Mijn zoon zingt het steeds. Maar kijkt hier nooit na. Zal het wel van school hebben gehoord.
GEVONDEN :mrgreen:
Iedere woensdag om 17:30
in het weekend om 08:25
op KETNET :lol:
AHHHHHHHHHHH door dit topic loop ik al de hele ochtend met het liedje in mn hoof
Ik ben meeeeega Mindy meeeeeeeeeeeeega Mindy GRRRRRRRRRR
Ohhh… gelukkig en nu dat liedje nog van de tv en radio :mrgreen:
@Hupke wrote:
AHHHHHHHHHHH door dit topic loop ik al de hele ochtend met het liedje in mn hoof
Ik ben meeeeega Mindy meeeeeeeeeeeeega Mindy GRRRRRRRRRR
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nou een geluk. Ik zelf zing het niet. Maar mn zoon zowat de hele dag. En heefd het zelf niet op tv gezien.
:shifty: :shifty: :oops: :shifty: :shifty:
:dance: :dance: :dance:
:lol: ik ben megaaaaaaa mindy die je aan de hemel ziet :inlove: