Mega Mindy pak

Hoihoi,

Heb via de MP een pak van Mega Mindy maat 3-5 jaar gereserveerd voor mijn dochter.

Weet iemand hoe het pak valt?

Marente heeft met broeken maat 98 en met bovenkleding 104/110. En ze is nog geen 3,5 jaar.

Groetjes,

Krista

Hier was het te klein toen Niek maat 104/110 had.

Het zal dus nu ws net aan tot goed gaan.

Ik vind ze dus klein vallen… meer richting 104 als draagmaat dan groter.

Veerle heeft hem ook en het gaat nog net. Ze is 3,5 en heeft maat 104. Dus hij valt inderdaad klein uit.

Hmmm nu twijfelen wat ik doe :think:

Op de foto’s vind ik het pak van 6-8 jaar erg groot uitzien.

Marente is net iets boven de 1 meter. Ga de gok wagen en ga vanaaf even kijken hoe groot ie in het echt is. Het is nog geen half uur rijden, dus is wel te doen. En als ze er snel uit gegroeid is dan verkoop ik hem wel weer door.

Kaylee heeft het pak 6-8 jaar en die past, is misschien iets te groot… Ze draagt kleding 104.

Toevallig had mijn man vorige eentje voor onze dochter mee genomen die in 104 zit en hij is voor haar bovenlijf te strak in de lengte, hij trekt zeg maar bij het kruis/in de liezen. Helaas hadden ze bij de Makro geen grotere meer :? Dus toen maar een nieuwe prinsessenjurk meegenomen :slight_smile:

Mijn dochter van nog geen 2,5 daar zit hij netjes bij.

Vind zelf ook dat hij kleiner valt.

Mijn zoon van 4,5 past hem niet!

Ik was ook op zoek naar een pak voor Anique en ik ben blij dat ik dit topic heb gelezen! Had nl ook de 3-5 jaar ingedachten. Maar nu de 6-8 jaar besteld!

Mijn dochtertje heeft hem ook in die maat is 105 cm groot en voor haar is hij nu te klein aan het worden. Hij zit te strak in het kruis.

@dolfijntje12 wrote:

Ik was ook op zoek naar een pak voor Anique en ik ben blij dat ik dit topic heb gelezen! Had nl ook de 3-5 jaar ingedachten. Maar nu de 6-8 jaar besteld!

Goede keuze maurice heeft ook de mega toby 6/8 jaar.

Hij is iets te lang bij de benen maar das niet zo erg!

:think: hier wel maat 3-5 jaar, onze dame is nu ruim 4, 110cm en hij past nog gewoon. Maar ze is dan ook vrij slank (weegt krap aan 16 kilo), misschien dat 't daaraan ligt?

De pakken zijn overigens wel heeeeel erg leuk :inlove:

Heb een maat 6-8 jaar op de kop getikt via de MP…gister gelijk opgehaald en gewassen. En vandaag is mijn meid dus als Mega Mindy naar school :inlove:

De pak valt idd klein uit :o Deze maat past prima, alleen bij dr benen ietsjes te lang, maar niet storend met de laarzen eronder.

@Vicky wrote:

Kaylee heeft het pak 6-8 jaar en die past, is misschien iets te groot… Ze draagt kleding 104.

idem voor Lotte (3,5 jaar), die draagt het pak 6-8 jaar en enkel de broekspijipen zijn te lang, rest is gewoon goed.

Jinthe had het pak eigenlijk gekregen vorig jaar met sinterklaas dus toen was ze 4,5, was al direct te klein… vooral het bovenlijf is klein (of kort).

Zou zeker niet de 3-5 jaar nemen… gaat zo snel te klein zijn!!

ow, lees net dat je het pak al hebt, nu ja…

Goed dat je toch het grotere hebt genomen.

Vind trouwens dat de meeste verkleedkleren wel klein vallen.