mega aankomen tijdens zwangerschap

Hoi brie,



meten met anderen moeten je niet doen. Ik was na 20 weken ook heel erg aangekomen misschien nog wel meer dan 10kg. at niet veel hield heel veel vocht vast. Aan het eind bleef het ong. het zelfde als dat ik al was aangekomen uiteindelijk ruim 35 kg. was ook met 3 weken na de bevalling grotendeels weer weg (22kg) dus je weet zelf wel of voor jou maatstaven je leven veranderd is qua sporten en eten! Maar na de bevalling lekker met de kinderwagen wandelen tot je er bij neervalt en het komt weer goed als je niet overmatig eet iig… :slight_smile:



Gr.

Je moet het wel in de gaten houden, als je echt (te) veel aankomt is het wel goed om na te laten kijken of je geen zwangerschapsdiabetes hebt.



Bij de oudste was ik 30 kilo aangekomen, bij de jongste geloof ik iets van 23. Helaas is niet alles er meer afgegaan. (En ik sport weer en eet ook normaal…)

Bij de 1e 30 kg aangekomen, was toen ook nog slank, en bij de andere 2 een kilomof 13 aan gekomen, maar toen was ik niet zo slank meer :wink: Hoop nu de laatste geborennis weer wat beter op gewicht te komen.



Maar iedereen is weer anders en je krijgt altijd commentaar, je bent vaak of te veel,of te weinig aangekomen in andermans ogen. Bij mijn zwangerschappen liep ik bij de gyn en daar wegen ze je niet eens, blijkbaar vinden zij t niet zo heel interessant.