meet your messenger

Ik krijg steeds emails met meet your messenger of zo?



kan iemand me vertellen wat dit inhoud? moet ik me hier voor aanmelden , of vult het niets bijzonders aan mijn leven toe?



voor het geval ik er nog een verslaving bij zou krijgen :shifty:

geen idee, ik mik die mailtjes weg

delete ze en badoo ook

Volgens mij kan je daar dan ook weer een aparte pagina maken en kan je de mensen in je messenger lijst beter leren kennen ofzo? Maar ik heb geen mensen die ik niet ken ik m,n msn lijst?? Maar anders heb ik geen idee…

Ja hoort gewoon bij msn hoor. Voor zover ik weet.

Is idd een soort van ‘betere info’ over je messenger contactpersonen. Maar ik vind t onzin dus doe hier niet aan mee…heb al Hyves en Facebook en dat is meer dan genoeg :wink:

oke dan delete ik ze ook gewoon! heb het al druk zat met kok , hyves en msn :mrgreen:

MeetYourMessenger – Bad News!



Although it seems innocent enough at first glance, when you go into more detail and read ‘About’, ‘Privacy’ and ‘Terms’ you will learn a great deal more.

The following is just a few extracts that can be found on their site but it is my belief that this is BAD news and I wouldn’t touch it.



I would also advise everyone else to steer well away from it if you value your privacy and certainly keep children away from this ‘Big Brother’.



It’s a very insidious site that wants to harness as much information about you and your surfing habits as well as personal information.



Hier kun je verder lezen.



Wat ik er zo naar aan vind is dat de mail al zegt dat je je aangemeld hebt voor mym, dat kan ik niet zo waarderen want ik heb me nergens voor aangemeld :evil:

Heb al 3 keer een mail gehad hiervan, deleten die handel.