Voel me echt weer een tiener…maar ik ben zooo excited!! Ik heb een meet and greet met Bruno Mars aankomende zaterdag en loop al dagen met kriebels rond! Wat moet ik zeggen, hoe moet ik kijken op de foto (ben totaal niet fotogeniek namelijk :? )
T zal wel in 30 sec voorbij zijn, handje geven, foto maken, knuffel geven en dan is t over… denk ik
Wie heeft al zoiets mee gemaakt?
Ik ben totaal niet fotogeniek, BEHALVE als ik een gek gezicht trek haha Als ik een verbaast/vrolijk gezicht trek met mijn mond open en een V teken ofzo doe met mijn mijn vingers. Dat is ECHT de enige manier waarop ik leuk op foto’s sta en zo sta ik dus ook meestal op foto’s ALS ik er uberhaupt al opsta.
Aangezien ik een behoorlijke fan ben van Bruno wil ik wel graag een leuke foto…zit eraan te denken om te zeggen: I only look good in pictures when I make a funny surpriced face…would you join me in that? En hopelijk trekt ie dan ook zo’n gek gezicht en wordt het een grappige foto! :lol:
Ik moest even googlen wie Bruno Mars was :oops:
Veel plezier in ieder geval Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt in ieder geval, dus kan je geen tips geven
Ben wel benieuwd naar de foto straks 8)
Oh gaaaf! Heb je een prijs gewonnen? Verder geen tips eigenlijk, gewoon jezelf zijn lijkt me het beste!
Oh wat leuk zeg! Ben ook wel benieuwd hoe je dat gewonnen hebt?
Bruno Mars is leuk, tegenwoordig het marry you liedje in mijn hoofd :inlove:
Wat leuk voor je!!!
(al weet ik niet wie Bruno Mars is…)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Persoonlijk zou ik er zelf niet aan moeten denken, zo’n meet en greet, niets voor mij… :oops:
Nou, ik heb het niet gewonnen, maar er waren een aantal kaarten beschikbaar voor het concert in Oberhausen incl. M&G, en ik was zo gelukkig dat ik een van die kaarten kon bemachtigen
Maar nu het dichterbij komt, wordt ik toch wel heel zenuwachtig hoor! :lol:
Het nieuwe liedje van hem “it will rain” vind ik zo mooi, soundtrack van nieuwste Twilight film.
Wat leuk Jaden! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent maar zal je zien… loopt het straks allemaal vanzelf. Vast veel plezier
Oooo, die is leuk :mrgreen: ! Teun vindt z’n lazy song helemaal te gek :inlove: !
Ik zou er ook iets grappigs van maken (zou alleen zelf niet uit m’n engels kunnen komen op zo’n moment :lol: ). En die foto meteen hier plaatsen natuurlijk!!
Veel plezier alvast en geniet ervan! Enne… neem een cadeautje voor hem mee, als echte fan weet je natuurlijk wel wat ie leuk vindt .
Ik heb al iets leuks gemaakt voor hem! Een heel groot kussen in de vorm van een wortel (van songtekst Runnaway Baby waar hij zingt: “there’s only one carrot and they all gotta share it”) met tekst erop geborduurd “there 's only one carrot and YOU all gotta share it” Misschien leuk kussen voor in de tourbus?
Ga er denk ik ook wat grappigs van maken, geef hem het kussen, waar hij denk ik al wel om moet lachen (als ik hem zelf mag geven tenminste, kan ook zijn dat ik het aan de crew moet afgeven en dat zij het later aan hem geven, maar ik dat geval ZEG ik dat ik iets voor hem heb gemaakt en dat ik hoop dat ie het ontvangt ) en qua foto: ik zeg denk ik toch gewoon dat ik alleen leuk op foto’s sta met een “funny face” en of hij met me mee wil doen. Hoop dat ie dat ook doet, krijg je wel een leuke foto van en niet zo’n standaard foto.
Zo he, supergaaf zeg.
Als ik dit mijn oudste vertel die gaat zo jaloers zijn.
Wij zijn fan, en niet enkel om zijn muziek :drool:
Heel veel plezier, en je komt je foto’s wel showen he!!
Weet niet of ik het goed doe zo, maar zoals beloofd DE foto van mij met Bruno Mars!! :dance: :mrgreen: Ik vind m zelf heel grappig en leuk! :inlove: :drool: Bruno was relaxt en leuk! M&g duurde wel heeeel kort! …
Voor de geinteresseerden wil ik morgen wel een verslagje doen hoe het was, maar ik moet nu ECHT gaan slapen! Vannacht maar 3 uur slaap gehad ofzo en morgen weer de hele dag werken… :eh:
Wauw, supercool zeg,
Oh en is ie toch te cute hè :inlove: :inlove:
Ik ben benieuwd naar je verslag
Ja t is een lekker ding!! :drool: En dat terwijl ie maar 1,62 m is! Haha Zal morgen een verslagje schrijven!
Ja t is een lekker ding!! :drool: En dat terwijl ie maar 1,62 m is! Haha Zal morgen een verslagje schrijven!
Ik had een al een verslagje geschreven op Facebook en die kan ik hier natuurlijk ook wel plaatsen. Dus bij deze!:
My Meet and Greet with Bruno Mars! Ik was vorige week nog enorm zenuwachtig voor mijn M&G met Bruno, die ik vandaag zou hebben. Gek genoeg was ik vandaag helemaal NIET zenuwachtig! M. en ik hebben heerlijk meegezongen met de muziek in de auto op weg naar Oberhausen. We hebben eerst nog lekker wat gedronken op een bankje bij CentrO en daar kwam S. ook. We moesten om 17.00 uur bij de Arena zijn en kregen daar onze polsbandjes voor de M&G. We moesten in een rij gaan staan met nog ongeveer 25 andere fans. Om 17.30 uur ging de deur open en konden we naar binnen. We werden meegenomen naar de concertzaal waar ze nog aan het soundchecken waren en via daar naar een andere ruimte waar we weer in een rij moesten gaan staan. Er kwamen instrukties van de security: we mochten geen foto’s zelf maken, geen vragen stellen en geen handtekening vragen. We moesten onze camera zelf al uit het hoesje houden en als het je beurt was, dan moest je de camera aan Dre (bodyguard Bruno) geven en hij zou dan een foto maken. Er werd muziek aangezet en daar kwam Dre met Bruno binnen! Iedereen ging meteen klappen en juichen!
Bruno ging staan en een voor een mochten de fans bij hem komen voor de foto. Toen ik aan de beurt was, was ik nog steeds NIET zenuwachtig, ik vond het alleen maar heel erg cool!
Het was zo raar om hem nu van zo dichtbij te zien!
Hij zag dat ik een grote tas bij me had en vroeg meteen lachend: “what you got there for me?” Ik haalde mijn kado uit de tas (een groot, zelfgemaakt, kussen in de vorm van een wortel met de tekst: There’s only one carrot and y’all got to share it! erop (mensen die de liedjes van Bruno kennen: songtekst uit Runnaway Baby) Bruno pakte de wortel aan en las de tekst en moest lachen. Hij zei: “This is the coolest thing EVER!” Ik zei dat ik het had gemaakt voor in de tourbus misschien? "Exactly! " zei hij.
Hij ging met zijn rug tegen mij aanstaan, op het moment dat ik snel mijn tas weggooide voor de foto. M. zei dat Bruno de pose van James Bond aan wilde nemen, maar ik voelde alleen dat hij tegen mij aan ging staan en sloeg daarom spontaan mijn arm om hem heen (hij is heel klein! Kleiner dan ik! Ik denk dat hij zo’n 1.62 m is, dus ik kon makkelijk mijn arm om hem heen doen) Zo is deze spontane, gekke foto ontstaan hahaha
Hij zei “thank you!” en stak zijn hand naar mij uit…maar in Amerika huggen ze toch altijd?? Dus ik stak mijn armen uit en heb hem een hele dikke knuffel gegeven met beide armen om hem heen! haha M. zei dat hij moest lachen (zag ik niet), maar ik voelde dat hij mij stevig terug knuffelde! whoehaa! (sorry, voel me even de puber hoor! ;)) Daarna zei hij: “enjoy the show!” en toen moest ik doorlopen voor de volgende fan, M.!
We hebben daarna ontzettend lang nog moeten wachten voordat het concert begon, eerst nog voorprogramma van Skylar Grey, wat wel goed was by the way! Het concert zelf was weer super! We stonden helaas niet helemaal tegen het hek aan, maar iets daarachter. Tijdens “Marry You” hadden we voor de gein bordjes gemaakt met “I DO” erop. Bruno zag de bordjes en moest meteen lachen! Hopelijk staat dat nog ergens op YouTube! Het was weer een geweldige ervaring!
Goh, ik zit hier gewoon met kippevel! Wat moet dat leuk geweest zijn! (en wat heb je het leuk opgeschreven!)
Hahahaha klinkt cool, jij lekker spontaan, leuk!
Die foto is ook gaaf en die wortel hahaha super!
Zo hoop ik ooit een meet&greet te krijgen met Jamiroquai droomt vrolijk verder.
Wat gaaf zeg!!
Hij is zo leuk, en zijn muziek ook!
Super dat je zo’n leuke avond hebt gehad! :thumbup:
Marita, ik weet niet waar je woont, maar jamiroquai komt in nov in Oberhausen! Vanaf Enschede is dat ong vijf kwartier rijden!
@Jaden wrote:
Marita, ik weet niet waar je woont, maar jamiroquai komt in nov in Oberhausen! Vanaf Enschede is dat ong vijf kwartier rijden!
Ja en hij komt in dec. in Antwerpen.
Heb alleen geen auto dus is al lastig. Hahaha anders mijn broer maar eens vragen.