Hallo allemaal,
kunnen jullie aangeven of jullie een meerijdplankje hebben aangeschaft? Gebruik je deze veel of is het een miskoop?
Ik twijfel of ik deze zal aanschaffen. Straks als de geboren is (begin januari) is Lars 2 jaar en 5 maanden. Even een boodschapje doen zal denk ik net iets te ver lopen zijn.
Wij hebben de Quinny Bizz kinder/wandelwagen. Van Quinny hebben ze geen meerijdplankje. Is het een idee om een universeel meerijdplankje aan te schaffen? Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.
Hier ook een Buzz. Heb het buggy board van Lascal via MP gekocht.
Ik gebruik hem best vaak hoor (Yes is bijna 3) al is het maar om de boodschappentas er op te zetten
mischa was al een stukje ouder, ik heb toen wel een meerijdplankje gekocht maar niet heel veel gebruikt!!
overkopen?? hahaha
Wij hebben een kidsit voor de Bugaboo en wij gebruiken hem heeel vaak. Hij zit standaard aan de kinderwagen vast. Niet dat J nou iedere keer erop zit, maar op de terugweg is ie soms moe of slenterd hij te veel :shifty: en dan laat ik hem wel lekker zitten. Net als wanneer we ergens lopen waar het een beetje gevaarlijk is kwa verkeer oid. Vind het wel fijn dat J hierop kan zitten… En straks gebruiken we hem natuurlijk ook weer, kunnen de jongens lekker afwisselen
wij hebben hem gekocht na de geboorte van de 3e.
Tussen 1 en 2 zit 1,5 jaar en toen geen duo of plankje aangeschaft en ook niet gemist.
Maar toen nummer 3 kwam moest ik wel 4x per dag op en neer naar school en dan is een treuzelpeuter niet echt handig. Bovendien is het best een eindje lopen en dat 4x heen en terug gewoon teveel van het goede.
Heb hem toen een dik halfjaar behoorlijk intensief gebruikt. Na de zomervakantie heb ik hem niet meer in gebruik genomen.
De middelste kon het na de vakantie ook goed aan en soms mocht hij lekker even bij de buuf spelen en nam ik haar kind mee naar school, dus was het ook minder nodig.
Wij hebben trouwens een Quinny Freestyle 3 wieler en een plankje van Mutsy.
Hier ook een plankje aan de wagen die volop gebruikt wordt. Ik heb hem altijd bij me, de laatste tijd niet zoveel meer in gebruik maar ik vind het een prettig idee dat Juul er gewoon op kan staan als hij moe wordt.
Tot voor kort hebben wij het meerijdplankje regelamtig gebruikt. Bij mijn huidige wagen kan het niet meer en missen we het ook niet. Lenn is groot genoeg om mee te lopen en soms nog wel lui maar daar passen we de wandelroute waar mogelijk gewoon op aan :mrgreen:
Tussen mijn kindje zat 2 jaar en 2 maanden, hem op de wat langere stukken veel gebruikt.
Heb een buggaboo
Tussen onze meiden zit 2,5 jaar en wij hebben wel zo’n plankje gehad, op marktplaats gekocht toen, ook heel veel gebruikt!
Ik vind het dus erg handig, had hem niet kunnen missen.
hier net als eisblume de kidsit achter een maxi cosi mura…
Ik begreep dat dit plankje/zitje met een adapterset ook achter de buzz te hangen is en ik vind hem ideaaallll
Ons mies is een prima loper, die loopt zo een uur achter elkaar. Maar hoe later op de dag, hoe minder dat word. Dus als we swoensdags naar de bieb gaan, dan is ie moe en dan is het maar wat handig.
Of als we op donderdagavond met ons allen naar koopavond gaan. Dan in de drukte is even kunnen zitten ook wel zo handig.
Ik heb hem doorgaans dan ook altijd aan de wagen hangen, hij kan omhoog en dan heb ik zat loopruimte.
Wil Mies zitten, of wil ik dat hij gaat zitten. Dan klap je hem zo naar benee en huppa.
Zweer erbij en nu met de kou merk ik dat hij sneller gaat willen zitten.
:thumbup:
Hier ook een Buzz…
Ik had begrepen dat er achter de Buzz geen plankje kan als de reiswieg er op zit? Dat er enkel een mogelijkheid is als je de buggy-inzet gebruikt :think:
Ik heb dus nog niks gekocht, want tegen de tijd dat de buggy er op gaat is de oudste 3 1/2…
Ik had een 4-wiel Quinny met een board van Lascal erachter. Ik vond het een vervelend ding, omdat je niet lekker achter de wagen kon lopen. Maar ja, Gwen was pas 2 1/2 toen Dean kwam. Ze heeft er geloof ik 5x op gestaan omdat ze liever zelf liep en ik heb het ding onlangs verkocht via MP. Heb er nieuw 70,- voor betaald. Als ik jou was zou ik op MP ervoor kijken. Scheelt meestal de helft van het geld.
Hallo dames,
bedankt voor de tips. Ik ga eens even kijken.
Luc en Stan zijn geboren toen Pete nog net geen 16 maanden was.
Voor Luc en Stan hebben we dus een duowagen (Easywalker) en voor Pete hadden we zijn Quinny Buzz nog thuis staan.
De eerste 3 maanden had mijn man volledig ouderschapsverlof en hebben we met kinderwagens gelopen.
Toen hij weer aan het werk ging, moest ik in mijn eentje de deur uit met 3 kinderen en hebben we een meerijdplankje aangeschaft. Een Kiddyboard van Lascal. Wat ik erg handig vond/vind, is dat je deze erg makkelijk kan afkoppelen.
Mijn oudste is nu 3 jaar en ik gebruik hem nog regelmatig. Mijn schoonouders wonen op 10 minuten wandelafstand en ook winkels zoals Hema en Kruidvat zijn daar te vinden. Dan is dat meerijdplankje best wel handig.
onze meiden schelen maar 17.5 mnd,
heb een plankje. maar nooit gebruikt (mutsy board) ik kan zelf niet goed achter de wagen lopen en onze oudste vind het niet fijn om er op te staan.
ook zit zij met haar hoofd tegen de stang aan…
Dus voor ons een miskoop.
wij hebben een duowagen, deze wordt nog steeds gebruikt…
Wij hebben die van Mutsy, maar dat is écht een rotding. Hij is langer dan de meeste andere plankjes, en het wiel steekt nog achter het plankje uit, dus je kunt zelfs niet recht achter de wagen lopen als dat plankje eraan zit. Wij gaan voor Fleur een nieuwe kopen, evt met zo’n zitje erop, want we gaan 'm voor haar wel écht nodig hebben. Maar die van Mutsy kan ik je dus écht afraden
wij hebben ook een meerijdplankje gekocht. Onze oudste was ook 2 jaar en 5 maanden toen de jongste werd geboren. Nu is de oudste 3 en wordt het plankje nog gebruikt, niet altijd, maar ik zorg weld at ik hem eraan heb hangen. Qua lopen voor mezelf heb ik er neit veel last van, ik loop gewoon iets aan de linker of rechterkant ipv precies in de midden.