meerdere testen als positief waarom?

Oke… Tja, mensen zijn te enthousiast en willen bevestigingen hebben denk ik. :mrgreen:

Ik heb bij beide zwangerschappen (de laatste helaas met 11 weken in een missed abortion geeindigd) maar één keer getest. Maar het verschil is dat wij op de testdatum ook een bloedonderzoek hadden, je wist dezelfde dag nog of je een mooie en goede HCG-waarde had. Dus dan heb je niet de neiging om zelf daarna nog extra zwangerschapstesten te doen.

Heb je geen bloedonderzoek, dan kan ik me wel voorstellen dat je vaker test om te kijken of de streep donkerder wordt of dat je een andere zwangerschapsindicatie op je digitale test krijgt.

Ik heb er ook een heleboel gedaan, kon het niet geloven na zoveel jaar. En heb er geen spijt van :slight_smile: Dat waren nog eens leuke testen na tig negatieve testen. :inlove:

Hier ook altijd maar 1x getest. Bij de oudste zelfs pas 3/4 dagen na nod, geen idee hoe ik dat toen volhield :mrgreen: De anderen al voor nod positief getest. Okee, eerlijk is eerlijk, bij de laatste heb ik 2x getest, op 3w4d licht positief en op 4 weken een donkerder streepje, gewoon om de testen maar op te maken (kruidvat 2v5) :wink:

maar testen bewaren, dat doe ik dan weer niet.

Zo’n vies plastic saai ondergepist ding :smiley: 8)

@fiep klophout wrote:

superlol, hahaha

zo zie je maar weer… ieder zijn ding :slight_smile:

@fiep klophout wrote:

Ik vond hem niet saai, maar wel vies inderdaad.

Helemaal gelig sloeg hij uit. :sick:

Foto’s gemaakt en weggegooid. :mrgreen:

Hier bij de eerste 1 test, die was positief omdat we het niet konden geloven (ik zou niet natuurlijk zwanger kunnen worden) werd ik door mijn partner nog net niet op straat gezet om er meer te halen voor de zekerheid :smiley:

Dus ben ik met mijn ongekamde haren, pyjama broek (oude jogging broek) :oops: op de fiets gesprongen om de winkel leeg te halen :oops: :oops:

Uiteindelijk heb ik op de zelfde dag 4 testen gedaan van 4 verschillende merken :mrgreen:

Gewoon omdat we het niet konden geloven en gelukkig was het toch echt zo.

@Pé wrote:

@fiep klophout wrote:

Ik vond hem niet saai, maar wel vies inderdaad.

Helemaal gelig sloeg hij uit. :sick:

Foto’s gemaakt en weggegooid. :mrgreen:

Ik heb ze wel bewaard, de zwangerschapstest van Pre.dic.tor kun je namelijk wel bewaren en is hier ook voorgemaakt

Dat vieze ongepiste deel kun je er namelijk van afbreken en het streepje blijft altijd zichtbaar :mrgreen:

Ik heb zelf alle 3 de keren 1 keer getest op 5 dagen na mijn NOD. Toen geloofde ik het in 1 keer. Het zou mij niet meer zekerheid geven, want het blijft toch afwachten, knaltest of geen knaltest.

Maa ik kan me wel voorstellen dat het bij een ander wel zekerheid geeft.

Bij de eerste heb ik een test gedaan, die erg licht was. Na een drietal dagen dus nogmaals testen met een andere test, en die was wel duidelijk!

Bij de andere twee had ik deze testen nog (kreeg ik per 5, via internet besteld) en die heb ik bij beide dus gebruikt, en was ook meteen duidelijk: bij hun dus niet nogmaals getest.

Ik heb 3 testen gedaan

1 op de dag dat ik ongi moest worden en die was heel licht.

Twee dagen later nog een test en die was wel donker.

Maar ook gedaan omdat we al zo lang bezig waren en het niet konden geloven dat het toch spontaan vanzelf gelukt was.

De eigen testen heb ik foto’s van en de mvm test heb ik wel bewaard.

@Matsjo wrote:

@sterredag wrote:
@Matsjo wrote:

Maar om je vraag te beantwoorden: hoe meer hcg, hoe donkerder het streepje. Hoe donkerder het streepje, hoe zekerder ik er van werd.

Inderdaad, een streep is een streep maar ik wilde altijd wel eerst een goede zien voor ik er in wilde geloven :wink:

Of het woord “zwanger” natuurlijk. Het liefste met een 3+ :mrgreen:

Dus jouw mening is dat je het eigenlijk gewoon niet kan geloven dat het echt zo is, en het dus dan nog maar een keer doet? :slight_smile: en hoe donkerder het streepje is, hoe meer je durft te geloven? :slight_smile: Ik vind het wel grappig om te zien. Ik ben zwanger, ik ben nog zwangerder, ik ben nog veel zwangerderder :slight_smile:

Nee dat is niet mijn mening. Het is hoe ik ben. Gewoon graag duidelijkheid hebben.

En nee ik denk echt niet dat ik met een donkere streep meer zwanger ben dan met een lichte streep :? Ik snap ook wel dat het zó niet werkt. Maar ik vind het wél fijn om te zien dat ie duidelijker wordt en mijn hcg dus goed stijgt.

Sluit mij bij Han aan 8)

En tevens vond ik die bevestiging van stijgende HCG wel positief om te zien, vooral met mijn MK allemaal.

voor de 3de mk 6 testen gedaan… liep nog fout… bij L;othar 1 test gedaan :wink:

gaf langs de ene kant meer zekerheid… maar vals… maar ja… :mrgreen: