meer vrouwen waarvan de man geen vakantie heeft?

ik wil ff klagen grrrrrrr mijn man heeft dus weer eens geen vakantie en ik baal daar als een stekker van…hij heeft een eigen zaak en heeft alleen eerste en tweede kerstdag vrij…thats it.zelfs oudejaarsdag moet er gewoon gewerkt worden…



ik weet dat het eenmaal niet anders is ,maar soms baal ik er gewoon als een stekker van…en zou wel willen dat hij gewoon voor een baas ging werken zodat je tenminste normaal vakantie zou hebben in de zomer en tijdens de kerst…alles moet ik alleen doen.de kerstinkopen ,de kado’s kopen enz.tis dat het financieel goed loopt maar anders grrrrrrrrrr ik baal gewoon…overal zie je stelletjes lopen in het centrum en ik wil dat ook :roll:



nou dat was wel weer genoeg geklaag :mrgreen:

he klaagmuts :lol:



hier ook een man met een eigen zaak, en inderdaad geen vakanties.

tuurlijk zou ik het fijn vinden als meneer ook eens echt vrij heeft, maar dat zit er gewoonweg niet in.

ik ben al lang blij dat we de zaak aan huis hebben, zodat hij regelmatig even binnen huppelt.

omdat we nu een kleine hebben, heb ik hem min of meer verplicht om straks in januari er even met zijn drieen op uit te trekken.

nu begint hij aan het idee te wennen en gaat het zelfs leuk vinden :dance: maar in pincipe doe ik ook alles alleen.

ik moet er dan ook wel bij zeggen, dat ik ook wel enorm gesteld ben op mijn eigen ding, dus veel drukte maak ik er niet om, ik ben al lang blij dat we het super hebben samen en kunnen genieten van elke minuut dat we samen zijn.

ik ga ook liever shoppen met iemand die het echt leuk vind, dan met manlief die er als een doos bij loopt :lol: bijv!

maar ik herken het wel! meestal zijn ze moe van al het harder werken en kunnen dan weinig zin opbrengen om wat te doen.

wat wij hier nog wel eens doen, is een avondje ons plannen.

lekkere dingetjes, filmpie, of een etentje etc. verrassen wil ook nog wel eens zin creeeren, meestal is er eerst weerstand, maar het word wel gewaardeerd.

Hier ook hoor! Alleen de feestdagen, verder niet. En nieuwjaarsdag.



ik vind het zelf geen ramp, moet er niet aan denken om langs winkels te gaan lopen met het gezin, dat doe ik liever lekker alleen. Maar voor hemzelf zou het wel fijn zijn.

Vorig jaar had ie dienst met kerst, en dit jaar met kerstavond ook, hopelijk niet te veel zieke dieren!

Ja inderdaad voor hem zou het wel eens fijn zijn om eens nix te hebben, geen denken, geen zorgen etc etc…

Hey, nou die van mij werkt gewoon voor een baas, maar moet ook werken!

Het is bij hun zo druk, dat 1ste kerstdag bij ons altijd bijkom-dag is…

isse ook nie zo heel gezelli…

Hier ook gewoon werken…

Ja, hier ook gewoon aan het werk. Oudjaarsdag zelfs tot 22.00 uur!

Hier moet mijn man ook gewoon werken hoor, hij is alleen met kerst en nieuwjaar vrij.

Ook hier een eigen zaak en man en ik werken dus gewoon alle dagen behalve kerst en nieuwjaarsdag… ach, het went… :roll:

@Moon84 wrote:

Ook hier een eigen zaak en man en ik werken dus gewoon alle dagen behalve kerst en nieuwjaarsdag… ach, het went… :roll:




Hier ook.

@merel33 wrote:

zou wel willen dat hij gewoon voor een baas ging werken zodat je tenminste normaal vakantie zou hebben in de zomer en tijdens de kerst.


Mijn vriend is ambtenaar en ook hij moet gewoon werken. Alleen de kerstdagen en nieuwjaarsdag vrij. In de zomer hebben de collega’s met schoolgaande kinderen voorrang, dus… het ligt echt niet altijd aan een eigen zaak. Ook voor een baas moet je gewoon werken, zelfs bij de overheid. Ik ben wel vrij, Hieke gaat gewoon naar het kdv en dà t zijn dan ook best lekkere dagen. Ikke-dagen! :dance:

zet klaagmodes snel uit na deze reacties :oops:

Nou maar ik begrijp best dat je baalt hoor. :wink:

Het is niet omdat je niet de enige bent, dat je niet mag klagen hé. :wink:



Alle begrip hoor voor jullie !



liefs

Gerda

daar ben ik dan wel weer blij om :-*



ik vind dingen samen doen gewoon gezellig en dat komt er gewoon nooit van jammer genoeg

Vriendlief moet ook alle dagen werken is idd de feestdagen vrij, zelfs ik moet alle dagen werken en ben gelukkig wel de feestdagen vrij.

Hier ook een man die gewoon moet werken, behalve de echte feestdagen. Helaas hier dus niet het financieel goede plaatje… zucht…

En als schepje er boven op… Ik moet tweede kerstdag werken… En oudjaarsdag ook… Maar dan ook nog alle kerstinkopen alleen… Tja.

hier ook een mannetje die moet werken emt kerst… hij zit in de ploegen bij de beveiliging…



maar dit jaar een zeer gunstig rooster… hij hoeft pas eerste kerstdag nacht te beginnen met werken… dus hebben wel lekker de hele dag nog gezellig samen!!



met oud en nieuw is hij vrij… in elk geval nu nog… kan ook no g veranderen… tis niet anders…

HIer neem vriendlief altijd vrij tussen kerst en oud en nieuw en ik werk dan gewoon meestal. Vind het juist gezellig om te werken rond deze

tijd…en lekker rustig op de weg !! :thumbup:



En ik werk maar 2 ochtenden dus tijd genoeg voor leuke dingen!

En zo heeft ie ook even 2 ochtenden voor zichzelf :thumbup:

man werkt ook, heb je met een boerderij he :slight_smile:

we zijn in augustus een weekend weg geweest, daarna heeft hij geen vrij meer gehad.

maar tussen kerst en oud en nieuw doet hij alleen wat moet zeg maar

dus voeren, melken, kalveren,…

en verder niks

dus als het goed is hebben we die dagen overdag een paar uur samen.

ik heb volgende week vrij.

de week daarna werk ik ( maar heb mezelf lekker maar voor 3 ochtend ingeroosterd)