meer voorweeën bij een tweede?

Hoi,



hebben jullie meer voorweën gehad toen je van de tweede (of volgende) zwanger was? Bij Lara heb ik helemaal geen gerommel gehad, geen harde buiken, voorweën of niks. De eerste wee was meteen het begin van de bevalling.



Ik wil deze keer namelijk wel graag weten of de bevalling echt begonnen is, omdat Lara dan wegmoet. Oma doet er 2 uur over om hier te zijn, dus eigenlijk moet ik vrij snel in het begin bellen. Maar dan moet het dus geen vals alarm zijn…



Hoe was dat bij jullie?

Is je vraag nou nav evt. voorweeen of gewoon een losse vraag :wink:



Weet wel dat ik bij Lev veel meer harde buiken had.

Vanaf week 33 kwamen ze nog meer en had ik er de hele dag door wel last van. Hij kwam op de uitgerekende datum, en ik heb geen wee gehad… Dus ik weet eigenlijk niet of het iets zegt :think:



Je hebt nog geen oplossing?

Echt, als ik in de buurt woonde mocht je Lara brengen hoor.

Nee, nog niet echt een oplossing. Wel noodadressen, maar ik heb d’r liever ergens waar ze zich op d’r gemak voelt. Dus het liefste bel ik gewoon oma op tijd.



Heb nog geen vooweën gehad, maar ik zie natuurlijk al helemaal voor me dat ik rond 38 weken 's nachts wakker word met weën en me dan ga liggen afvragen of dit het nou is en of ik nou moet bellen.

Ik heb bij Thijmen veel voorweeen gehad, maar echt toen die omsloegen in echte weeen wist ik het.

Niet dat de echte weeen nou ineens zoveel pijnlijker waren, maar gewoon zo anders.

Een goede test die bijna altijd schijnt te werken:



Ga onder de douche staan of ga lekker in bad. Als het voorweeën zijn brengt dat verlichting en zwakken ze af, is het het echte werk dan wordt het regelmatiger en vaak ook pijnlijker.

Bij de tweede had ik geen voorweeen. Het ging heel snel en ben binnen 3 uur bevallen.

Bij de eerste wel meer gerommel vooraf.



Maar volgens mij kan je er niet veel van zeggen, wel dat het bij de tweede vaak sneller gaat, maar dat hoeft ook niet bij iedereen.



Bij ons is mijn zus (net op tijd) gekomen, zij moest ook eerst 60km rijden, maar het was gelukkig rustig op de weg.



Ik zou gewoon je moeder bellen wanneer er regelmaat in de weeen zit, dan ben je wel op tijd denk ik. In voorweeen zit meestel geen regelmaat.



Succes!

Ik heb bij allebei geen echt harde buiken of voorweeen gehad. Maar toen het begon wist ik het echt wel hoor :wink:

Bij de 2de wel wat meer harde buiken, maar dat was meer te wijten aan het feit dat je dan ook drukker bent dan bij de eerste. Maar bij geen van 3en voorweeen gehad.

heyy



hier volmondig ja…

bij de eerste lichte voor weeén en bij de tweede vanaf een week of 35

afentoe echt in start houding gezeten voor niks

Hier 6 kindjes en bij ieder volgend kindje steeds meer voorweeen. Bij de 6de al 3 weken voor de uiteindelijke bevallings datum dat ik toch echt even had van he gaat het nu echt beginnen. Overigens bij iedere volgend kindje ook meer naweeen. Maar de bevalling op zich ging wel steeds vlotter.

ik heb zowel bij merijn als xander geen enkele voorwee of voorteken gehad.

Bij Femke had ik al weken voorweëen. De vk garandeerde me dat ik echt wel voor de uitgerekende datum zou bevallen. Uiteindelijk is Femke met 41+6 geboren :roll:



Bij Aniek heeft het helemaal niet gerommeld. Ik ben 2 dagen na uitgerekende datum ingeleid en had tot dan toe geen enkele wee of enkel voorteken gehad.