Meer smilies erbij?(modies?)

Is er ook de mogelijkheid om bij de “bekende” smilies



deze 2 toe te voegen? Of neemt het dan te veel ruimte in beslag?











Zou ms wel leuk zijn, denk wel dat gebruikt wordt en het is makkelijker als ze direkt naast het venster staan waar je je verhaal typt zoals de andere.



Groetjes bianca

Bianca,



Het smiley venstertje is vol. Als we er meer smilies bij plaatsen komt er een irritant pop up venster met de eventuele extra smileys. Omdat heel veel mensen pop up blockers gebruiken is dat weer niet echt gebruikers vriendelijk.



Voorlopig willen we het dus maar bij de smileys houden die er nu zijn.

Owkee, bedankt , wel jammer, hiih,



groetjes

ja ik vind het ook zo jammer … maar ruud is tegen pop ups :snooty: :cry:

Tegen klinkt zo negatief… :eh:





Ik ben meer VOOR gebruiksvriendelijkheid :!: :mrgreen:

haha, ja zo lul (sorry klets) ik me er ook wel uit hoor … maar je bent voor vrouw vriendelijkheid :-* :wink:

ruud is VOOR forum vriendelijkheid… :smiley:

Mijn vriend schrijft op een ander forum en daar zijn ook extra smiley’s op te roepen. Deze komen dan ook in zo’n pop up schermpje tevoorschijn.

Wij kunnen ze gewoon zien…en dat terwijl we wel een pop up blocker hebben! :think:

ja dat kan, maar dan heeft ie toch gezegd dat de pop ups op die pagina ok zijn :wink:

Ik schrijf ook op een ander forum met eenzelfde layout als deze en daar staat dan onderaan ‘meer smilies’ (ofzoiets). Als je daar op klikt, krijg je wat meer dan de gebruikelijke te zien in een apart schermpje die niet door mijn MSN popupblokkeerder wordt tegengehouden.

ik heb de pop up blokker van google en dan wordt het wel tegen gehouden, maar je ziet wel dat er iets geblokkeerd wordt … en dan kun je per pagina tegenhouden of je wilt dat er een pop up geblokkeerd wordt ofnie … maar ik snap Ruud wel … de meeste mensen hebben gewoon een hekel aan pop up … vandaar dat er blokkers zijn bedacht :smiley:

@SeeSeeEm wrote:

Ik schrijf ook op een ander forum met eenzelfde layout als deze en daar staat dan onderaan ‘meer smilies’ (ofzoiets). Als je daar op klikt, krijg je wat meer dan de gebruikelijke te zien in een apart schermpje die niet door mijn MSN popupblokkeerder wordt tegengehouden.




Dat bedoel ik dus ook…hier hetzelfde verhaal.