Meeneemlijstje voor weekendje Roompot

A.s. weekend gaan wij er even voordelig tussen uit dankzij Vakantieveilingen.



Ons vorig weekendje weg, 1 jaartje terug, was ‘drama’ qua vergeten spulletjes, maar een lijstje maken komt er dan toch weer niet van :doh:



Qua kleding kom ik er natuurlijk wel aan uit, maar het gaat mij om kleine extra dingetjes die makkelijk vergeten worden zoals bv pleisters e.d.!



Wie maakt/bewaard lijstjes en zou die met mij willen delen?

medicatie/verband doosje voor de kids

zetpilletjes, norrit,

Zonnenbrand/aftersun

petjes/hoedjes

waterschoenen

knuffels

thermosfles/koelbox

nagelschaartje

knijpers, waslijn, waspoeder,

wekker, zaklantaarn

antimuggencrème

papieren zakdoekjes

verzekringspapieren/pasjes

batterijen

Gab mooi lijstje :thumbup: misschien voor een weekendje weg wat veel (ik zou niet gaan wassen als ik een weekendje weg ben :wink: )



Ik heb er weinig aan toe te voegen, want meer staat er ook niet op mijn lijstje! :smiley: Maar dat is wel een lijstje voor een campeer vakantie.

Op internet kun je ook vinden wat de inhoud van een reisapotheek zou moeten zijn. Pijnstilling, tekentang (!) iets tegen diarree.



Oh ik vergeet zelf altijd een nachthemd :roll:

En voor toiletspullen loop ik altijd even een rondje door mijn badkamer.



Veel plezier !

Ik neem eigenlijk nooit echt veel mee. Pleisters en paracetamol, iets tegen insectensteken, zonnebrand en verder de gewone toiletspulletjes als tandenborstels. Zeker voor een weekendje weg heb je toch niet veel nodig en anders is het zo gekocht.

Bij ons op het lijstje stond ook nog:

thee, koffie+filters& andere spullen voor het ontbijt(voor de eerste ochtend), onze vroege vogels zijn zo vroeg wakker dat de winkel dan vaak nog niet open is(en wij bleven een week…)

afwasmiddel, handzeep

handdoekjes, keukendoekjes

thermometer (kun je idd ook kopen maar die van mij is zo fijn ik wil geen andere meer :shifty: )

gezonde tussendoortjes voor de kids (vaak kun je op dit soort parken van alles aan tussendoortjes kopen, maar die zijn of mierzoet of ontzettend vettig of allebei :wink: dus ik had een paar doosjes rozijntjes en zo mee…)

Dank jullie wel dames :-*



Ik heb er even wat dingen uitgepikt die voor ons van belang zijn :thumbup:



Idd een nachthemd voor mijzelf, een nagelknipper en keukendoeken zijn dingen die ik de vorige keer vergeten ben en nu dus weer niet aan had gedacht :oops:



Ga het gelijk opzoeken zo :wink:



Mochten jullie nog iets bedenken voor vanavond (morgen vertrekken we meteen vanuit het werk nl.) dan hoor ik het graag, wie weet heb ik nog steeds iets over het hoofd gezien :shifty:

Laarzen.

Tenminste als je ergens naartoe gaat waar het blubberig word na een regenbui.

( niet dat ik je regen toenwens trouwens :mrgreen: )

@Lune wrote:

Ik neem eigenlijk nooit echt veel mee. Pleisters en paracetamol, iets tegen insectensteken, zonnebrand en verder de gewone toiletspulletjes als tandenborstels. Zeker voor een weekendje weg heb je toch niet veel nodig en anders is het zo gekocht.




Hier idem. Gewoon wat we normaal ook mee zouden nemen voor nachtje logeren,behalve dan een beetje speelgoed.

Verder zoeken we daar een supermarkt. Buiten de standaard EHBO tas in de auto nemen we zelden extra dingen mee. Daar kan je ook alles kopen en bij nood hebben ze ook een EHBO kit. Ongelukjes kunnen overal gebeuren en als ik even een boodschap ga doen met de kids sleep ik ook geen verbanddoos e.d. mee. Een pleister heb je zo overal vandaan gehaald.



Buiten een paar paracetamollen gaat er verder niets mee.

@Sneeze wrote:

Dank jullie wel dames :-*



Ik heb er even wat dingen uitgepikt die voor ons van belang zijn :thumbup:



Idd een nachthemd voor mijzelf, een nagelknipper en keukendoeken zijn dingen die ik de vorige keer vergeten ben en nu dus weer niet aan had gedacht :oops:



Ga het gelijk opzoeken zo :wink:



Mochten jullie nog iets bedenken voor vanavond (morgen vertrekken we meteen vanuit het werk nl.) dan hoor ik het graag, wie weet heb ik nog steeds iets over het hoofd gezien :shifty:




Dat is ook het enige wat ik kan bedenken. Een theedoek , 1 schoonmaakdoekje of spons (eventueel voor de afwas) en zeep/handzeep of afwasmiddel. Dan hoeven we niet een hele fles aan te schaffen. Maar verder…