Meelezers.

Hoi moddies! :mrgreen:

Ik zag dat er heel veel geregistreerde gebruikers zijn op kok zonder ooit een berichtje geplaatst te hebben, ik zie er zelfs tussen staan met een aanmelddatum van in 2007! :shock:

Nu vroeg ik me af of daar geen limiet op zit als je bijv. lange tijd niet meer post of inlogt? :think:

Kun je als geregistreerde gebruiker zo lang geregistreerd blijven zoals je zelf wil zonder ooit te posten? :think:

We ruimen zo nu en dan op maar we kunnen niemand verplichten tot posten. :wink:

Maar 1 vraag dan, verplichten jullie ook niet tot voorstellen?

Zo nee waarom dan niet?

Ik begrijp wel jullie willen een open forum zijn, maar als er mensen hier komen om alleen mee te lezen omdat… ja… weet ik veel.

Omdat iemand hier mee schrijft en iemand anders die niets mee te maken heb mee leest over diegene?

Is het makkelijk te registreren…

Al begrijp ik wel dat het zwaar is als jullie iedereen moeten af gaan om te registreren en dan te laten voorstellen.

Mensen kunnen zich ook registreren omdat ze informatie zoeken bijvoorbeeld. Je moet niet altijd direct van negatieve dingen uitgaan. :slight_smile:

Als we de ledenlijst schonen schonen we leden zonder berichten en met een lange inactiviteit.

Ow voorstellen… oeps…

Ok bij deze:

Hai ik ben Fai

Ik ben bijna 30

Getrouwd met een magere Marokkaan

En moeder van 1 magere dochter en 1 dikke zoon

Mijn hobbies zijn lezen, shoppen, wandelen, luieren enz enz…

Ow en ruzie maken met mensen over het onderwerp borstvoeding

Ik hoop veel plezier te hebben op dit forum… :inlove:

sweet, was grapje he :wink: :-*

Ruud, ik weet het niet meteen negatief zijn, en ik kwam ook eerst voor informatie :angel:

Maar wel goed dat jullie af en toe opschonen. Moet ook gebeuren anders raakt de server beetje vol! :slight_smile:

Fai :lol: :lol: :lol: :lol:

Weet dat het een grapje was hoor :wink: kan er wel omlachen! :-*

Dankje Ruud! :thumbup: :-*

hihi fai, ik moet lachen om je post op de vroege morgen :lol: