Meelezende Familie

O ik ben zoooooo kwaad iemand van hub zijn familie of vrienden of collega’s van hem lezen hier mee om mij te controleren nou nu ben ik echt wit heet en heb zin in een sigaret terwijl ik gestopt ben :roll:





:twisted: :twisted: :twisted:



ASO’s



dan ben je toch zielig??

Joh laat gaan. Je hebt toch niets te verbergen? En wat je niet online wil hebben vertel je niet, het is tenslotte wel openbaar internet…



Het zegt meer over hen dan over jou.



:hug:

@Sis wrote:

Joh laat gaan. Je hebt toch niets te verbergen? En wat je niet online wil hebben vertel je niet, het is tenslotte wel openbaar internet…



Het zegt meer over hen dan over jou.



:hug:




dat is zo en trouwens tot zaterdag :wink:

Hier ook een meelezend familielid (mijn zusje) en ze is ook actief lid :wink: Ik heb haar kok getipt en ze is blijven hangen.



Kan mij voorstellen dat je het nite leuk vind, gewoon oppassen met wat je schrift en wat één van mijn voorgangers ook zei, het zegt meer over hun dan over jou.

ik heb ook gezegt dat ik me niet daarvoor ga inhouden

als ik iets over hun zeg en ze vinden het niet leuk is dat PECH voor hun maar ik deel hier mijn dingen zolang ik geen adres en namen geef is er niets mis mee denk ik.

Vervelend hoor, get a life zou ik zeggen. Heb het zelf ook een periode gehad dat er een bekende meelas, dat vond ik echt niet leuk. Ik bedoel het is internet en iedereen is vrij om te lezen natuurlijk, maar dat was puur met de gedachte erachter om mij te “controleren” :hand:

Hoi,



Hoe ben je er achter gekomen dan ?

wel zielig om iemand te cotroleren hoor :thumbdown:

t, is maar waar je plezier aan hebt .





laat ze lekker :-*



gr melanie.

Lieverd het zegt meer over hun hoor.



Hebben ze ook al gelezen dat ik je lief vind :mrgreen:

Daarom vertel ik dus nooit met naam en toenaam waar ik al jaren meeschrijf op internet. Enne wat niemand mag weten schrijf ik dus

niet op een openbaar forum.

@Paschal75 wrote:

Daarom vertel ik dus nooit met naam en toenaam waar ik al jaren meeschrijf op internet. Enne wat niemand mag weten schrijf ik dus

niet op een openbaar forum.




Je doet/ of vertelt het misschien al gouw zonder dat je er erg in hebt.



Maar ach als ze er zin in hebben moeten ze het maar doen, net wat je zegt wat je niet kwijt wil vertel je niet :wink:



mijn dochter mag naar pepijn 3 x per week . ipv volgend jaar pas :wink: even voor jou paschal daarom in de spoiler is beetje off topic 8)



gr mel

oh als ze zo controleren zou ik een leuk verhaal verzinnen in de hoop dat hun dat gaan rondbazuinen en zo zichzelf voor l*l zetten :wink:

@Angel & Luna wrote:

oh als ze zo controleren zou ik een leuk verhaal verzinnen in de hoop dat hun dat gaan rondbazuinen en zo zichzelf voor l*l zetten :wink:




:mrgreen: die is wel leuk :clap:

@bianca&? wrote:

O ik ben zoooooo kwaad iemand van hub zijn familie of vrienden of collega’s van hem lezen hier mee om mij te controleren nou nu ben ik echt wit heet en heb zin in een sigaret terwijl ik gestopt ben :roll:





:twisted: :twisted: :twisted:



ASO’s



dan ben je toch zielig??


Dat was een tijdje terug toch ook al zo? Toen had er toch ook iemand ergens op jou gereageerd meen ik me te herinneren?



Irritant als iemand alleen daarvoor aanmeld/meeleest, maar zoals anderen al zeggen: niks hier neerzetten wat anderen niet mogen/horen te weten…

@Affie wrote:

@bianca&? wrote:
O ik ben zoooooo kwaad iemand van hub zijn familie of vrienden of collega’s van hem lezen hier mee om mij te controleren nou nu ben ik echt wit heet en heb zin in een sigaret terwijl ik gestopt ben :roll:





:twisted: :twisted: :twisted:



ASO’s



dan ben je toch zielig??


Dat was een tijdje terug toch ook al zo? Toen had er toch ook iemand ergens op jou gereageerd meen ik me te herinneren?



Irritant als iemand alleen daarvoor aanmeld/meeleest, maar zoals anderen al zeggen: niks hier neerzetten wat anderen niet mogen/horen te weten…




ja die gene heet 1anja2 en is lid sinds april en heeft maar 2x bericht geplaatst alleen naar mij :eh:

dus vandaar dat ik weet dat ie me zit te controleren en heb geen leuke schoonfamilie (leest die gene nu ook :lol: )

en dat is het probleem ze moeten mij niet maar ik heb wel hun kleinkind en hun zoon en die staat achter mij en zal uit eindelijk als het nodig altijd voor zijn gezin kiezen :inlove:

dat is denk ik wat hun dwars zit.



en dat verhaal is wel een goeie verzinnen jullie mee via pb :lol:

@veertje wrote:

Lieverd het zegt meer over hun hoor.



Hebben ze ook al gelezen dat ik je lief vind :mrgreen:




ahh dank je wel :inlove: :inlove:

Nikki vind mama ook lief en het aller liefste dus mij krijgen ze erbij en dat is dan heel jammer voor hun :lol:

wat vervelend, zou hier ook erg :evil: van worden.



maar vooral wat je van je so verteld. dat ze jou niet mag, maar jij hebt hun zoon en kleinkind.



Dan komen jullie denk ik ook niet vaak.



Nou anja als je dit leest…



Bianca is een hele aardige meid, Leuk als je gewoon mee wil praten, maar “rondneuzen” is niet zo netjes :naughty:



en ook ik vind jou lief, je bent een hele lieve mama van nikki en noah.

dank je lief :-*

kan het me wel voorstellen hoor.



Ondanks dat ik hier net zo open ben over dingen als in real life en ik mij altijd realiseer dat het een openbaar internet forum is, wil ik het dan toch maar liever NIET weten.



Dus als je iets leest, je weet wie het is, ga dan niet lopen ouwemutsen over wat je te weet bent gekomen via internet. Als je het gewoon vraagt, kan men het je ook vertellen.



Laatst gaf mijn man aan dat hij hier had meegelezen.

Ik vond het niet heel erg, maar het voelt toch een beetje als het lezen van een dagboek. Kan het niet helemaal omschrijven, maar ik snap wel dat het niet onder elke omstandigheid even leuk is.



Als je niets hebt om je voor te schamen, dan zou ik me er verder niet druk om maken. :-*

Een kennisje van mij is regelmatig op kok. Niet om mee te schrijven maar om info op te zoeken.

Ze kwam in een topic tegen dat ik zwanger was (ik had hier al expres pas met een week of 9 een banner gemaakt) en ik kreeg heel lief een mailtje dat ze dat misschien niet had mogen lezen, haar felicitaties ook natuurlijk maar dat ze haar mond zou houden…

Dat vond ik echt lief. Vanaf het moment dat hier mijn banner zichtbaar was mocht van mij ook IEDEREEN het lezen, incl eventuele meelezers, maar vind het toch wel lief dat ze eerst even mailde…

In dit soort gevallen zou het altijd zo moeten gaan vind ik!



EN Cell dat dagboek idee snap ik denk ik wel. Het zijn niet je wildste geheimen maar wel dingen die je bezig houden. Als iemand dat allemaal van jou specifiek gaat lezen voelt dat toch niet prettig, zou ik ook hebben!

wat valt er in shemelsnaam te controleren? haha

we kleppen gewoon gezellig hier, en delen hoe we ons voelen…

of zouden we hier aan elkaar vertellen dat we vreemdgaan en met wie en wanneer…of dat we een miljoen hebben gewonnen in de staatsloterij maar onze familie lekker toch niks geven whaahahaha



niks te zien hier mensen, poppetje gezien, kastje weer dicht, als je wat wilt weten moet je t gewoon ff vragen

( nee tante bep ik HEB geen miljoen gewonnen…ENNE NEEEEEE datwas ,mn gyn die ik in t ziekenhuis ontmoette niet mn minnnaar :lol: :lol: :lol: :lol: )