Medium

Zijn er hier die naar Medium kijken op vrijdagavond??



Ik dacht ik gooi er ook eens een programma tegen aan in de huiskamer.



Het is bijna aan het einde geloof ik en wil nu geen deel meer missen.



Vind het een leuke serie en heb ook een boek gelezen van de echte Allison Dubois.

Ik volg het niet echt, maar als ik al tv kijk en ik zap en ik kom het tegen, blijf ik wel kijken…

Yes!!! Ik kijk t ook, elke vrijdagavond trouw… wil echt niets missen en nu al helemaal niet. Ben benieuwd hoe t afloopt…

Ja, hier nog een fan! Ik kijk er elke vrijdag naaruit, zeker nu het steeds ‘to be continued’ is!



Erg goede serie!



Ik wist niet dat er een boek was van de echte allison dubois, hoe heet dat boek?



gaat even zoeken



Edit: het heet ‘De hemel op aarde’



Bella, heb jij d’r iets van geleerd? Tekens of dromen herkennen?



Ik droom zoveel, ik heb een droom-encyclopedie gekocht laatst bij de kringloopwinkel, maar dat is toch een andere manier van verklaren.

heb het heel lang gevolgd maar de laatste tijd eigelijk niet meer…

vind het een top serie…

Ja ik kijk er ook heel graag naar! Hele goede serie en ik denk dat ik het boek ook maar eens gaat lezen!

Jaaaaa Leuk!

Hele kicke serie…

Als ik thuis ben volg ik het…



Lekker op de bank met glaasje drinken en iets lekkers erbij…



En kijken maar…

heb het nog nooit gezien.

maar ik mis wel iets zo lte lezen…

al-tijd :mrgreen:

Wij nemen het altijd op zodat we later samen kunnen kijken :mrgreen: .

Ik kijk het altijd! Vind het nu ook heel spannend, ben benieuwd hoe het gaat aflopen!

yep, een trouwe kijker… al snappen veel mensen in onze omgeveng niet dat we dat leuk vinden geloof ik :wink:



wel jammer dat het nu weer een vervolg is, want ik weet nooit of het lukt om te kijken

Leuk om te zien wie van jullie het ook leuk vinden - zo kom je sommige dames in een hoekje als dit tegen en anderen bij een topic over de gouden kooi ofzo :shifty:



Het boek wat ik heb liggen is "kus ze niet vaarwel’ met voorbeelden van allerlei overleden mensen waar ze contact mee kreeg en over dingen zien door de ogen van een dader.



Volgens mij is zij in het echt een heel grappig mens. Volgens mij zag ik haar een keer bij Oprah - en haar drie dochters zijn ook begaafd. Ik vind het gezin leuk neergezet in de serie en dat die actrice het heel leuk doet.

Vond een foto van zowel actrice als de echte

Ik zit net op Yotbe filmpjes/intervieuws te bekijken met de echt Allison Dubois, leuk mens inderdaad.

Dames over 45 minuten.



Zitten jullie er al klaar voor :mrgreen:

Yep zit al een uur startklaar :lol:

Ja, ik keek er al naar uit!

Zodra ik de terugblik zag dacht ik ohhhhhh ja, oeh, spannend, leuk!

Nu is het reclame :wink:



Dat hoofd in die minibar :shock:

Hier ook vaste kijkers van Medium. Vind het een veel betere serie dan Ghost Wisperer, (dat is alleen maar egotripperij van de Jennifer Love Hewitt. :silenced:

Ik heb Allison Dubois ook ooit gezien bij Oprah, prachtig mens! De DVD-recorder snort nu dan kunnen we straks samen kijken zonder reclames tussendoor :wink: