medisch vraagje over hcg

Vannacht heb ik op mijn werk mn hcg laten bepalen. Deze was 7300ennogeenbeetje. Dit komt volgens tabellen die ik op internet heb bekeken overeen met een zwangerschapsduur van rond de 6wk.



De laatste dagen heb ik me ontzettend veel zorgen gemaakt. Ik heb zelf namelijk het gevoel dat het niet goed zit. Waarom weet ik niet.

Afijn…



Als het vruchtje al gestopt is met groeien…stijgt je hcg dan nog wel door? of blijft dat een beetje hangen?

bij mijn vorige mk steeg mijn hcg wel door maar heel heel traag. denk dat ihet dus bij jou wel goed zit meid :-* :hug:



maar als je het echt niet vertrouw,kan je dan geen echo laten maken? :hug:

heb bij mijn laatste MK gehad, dat ik na de bloeding nog zo’n 1,5 week positieve testen had. De 1ste was niet duidelijk, maar die daarna kwamen juist wel (en dat terwijl ik dus de MK had gehad).

Na die 1,5 week was de test negatief.



Dus nog even een soort van piek gehad, en daarna nam het snel af.

Maar dat wilt allemaal niks zeggen hoor! Ieder lijf is zo anders, en reageert ook zo anders.



Hopelijk krijg je snel rust in je koppie, en anders echt gewoon de VK bellen :hug:

thnx meiden…hoop dat ik er gewoon op kan vertrouwen dat alles goed is

natuurlijk kan je erop vertrouwen :-*

ons Laura heeft Dean als vriendje,dan moet onze uk toch ook een vriendje hebben :thumbup:

Hoe is 't met je? :-*

@Pé wrote:

Hoe is 't met je? :-*


Wat lief dat je er om vraag.



Ik voel me op en top zwanger. Vanaf maandag bijna de hele dag last van misselijkheid. Het lijkt er dus op dat het hcg goed gestegen is. We gaan er dus vanuit dat het wel goed zit.

As woensdag heb ik een echo. Dan weten we het zeker

Nog een paar daagjes, spannend hoor.

Fijn dat je een beetje gerustgesteld lijkt…ondanks die misselijkheid die natuurlijk niet leuk is. Misschien nu wel een beetje welkom :wink:

Nog een paar daagjes meis :pray: :pray: :pray: Duim heel hard met je mee dat je een mooi knipperlichtje gaat zien woensdag :pray: :pray: De opkomende misselijkheid klinkt in elk geval goed :thumbup: :-*

@Kimmie1976 wrote:

Nog een paar daagjes meis :pray: :pray: :pray: Duim heel hard met je mee dat je een mooi knipperlichtje gaat zien woensdag :pray: :pray: De opkomende misselijkheid klinkt in elk geval goed :thumbup: :-*




Helaas zegt misselijkheid niks bij me. Twee jaar geleden toen ik een ma heb gehad was ik vanaf 4.2wk de hele dag misselijk. Dat ben ik gebleven tot na de curettage ruim 5wk later.



Al was ik bij Dean ook misselijk en toen begon de misselijkheid net als nu pas rond wk 6



Nog maar twee dagen. Ben nu al nerveus.

Ik duim voor je… :pray:

Ik weet dat het niks hoeft te zeggen, maar helemaal niks is ook niet fijn :hug: Hoop doet leven meis!! :pray: :pray: :-*

Bijna Lisette! Zal voor je duimen! :slight_smile: :pray:

@aapie wrote:

@Kimmie1976 wrote:
Nog een paar daagjes meis :pray: :pray: :pray: Duim heel hard met je mee dat je een mooi knipperlichtje gaat zien woensdag :pray: :pray: De opkomende misselijkheid klinkt in elk geval goed :thumbup: :-*




Helaas zegt misselijkheid niks bij me. Twee jaar geleden toen ik een ma heb gehad was ik vanaf 4.2wk de hele dag misselijk. Dat ben ik gebleven tot na de curettage ruim 5wk later.



Al was ik bij Dean ook misselijk en toen begon de misselijkheid net als nu pas rond wk 6



Nog maar twee dagen. Ben nu al nerveus.




dat zegt idd helaas niks want bij Noa(h) :**: ben ik heeel ziek geweest van de misselijkheid en bij Lizz ook



:hug:

Jullie :thumbup: :thumbdown: :pray: heeft geholpen :mrgreen:

Ik heb een heel mooi klein knipperlichtje gezien :inlove: :inlove:

Oh wat fijn!!

Geniet ervan! :-*

:dance: :dance: :dance: :inlove: Gefeliciteerd meid!!! Heerlijk gevoel :inlove: Hoop dat je een beetje kunt genieten (al kan ik dat zelf pas een beetje sinds dit weekend :shifty: ).