medicijnkastje, waar?

Ik ben op zoek naar een medicijnkastje met slot

Nu hebben ze er 1 bij ikea maar die is niet in stijl van onze badkamer

Via google heb ik er een paar hele mooie gezien maar die zijn erg groot en vooral erg prijzig :thumbdown:



Een postorderbedrijd had een leuke goedkope maar die is uitverkocht :cry:



iemand nog enig idee waar ik moet zoeken/kijken? Liefst online of omgeving Utrecht/amsterdam/t Gooi

Blokker, Hema?

Dat soort winkels denk ik!

Ik heb hem wel bij de Ikea vandaan, maar heb hem ook niet in de badkamer maar in de hal gehangen. Wist je dat de badkamer eigelijk de slechtste plek is om je medicijnen te bewaren? Het is vaak te warm én te vochtig.



Maar ik heb ze ook weleens gezien bij de Leenbakker, weet niet wat voor een soort je wil (wij hebben een langwerpig houten kastje waarvan het bovenste kastje dus op slot kan)

Ik heb gewoon een keukenkastje en daar een slot op geplaatst

Ik zag ze bij de Gamma en Formido … :slight_smile:

Mijn keukenkastjes zijn al zo vol :mrgreen:

de medicijnen liggen nu in een van de laadjes daar, maar Merijn krijgt de laadjes zelf open nu… dus moeten ze verkassen



Gamma is wel een goede :thumbup:

wij hebben er 1 van de blokker.

hier éen van de praxis (metaal met doorzichtige matte deur met kruis).



We hadden ze ook in de keukenlade maar dat werd inderdaad wat link.

Maar zo’n kastje vind ik toch niet zo praktisch (of we hebben teveel troep :wink: ) dus ik heb nu ook nog een open mandje HOOG in een bovenkastje in de keuken staan. Met paracetamol enzo.

Het kastje hebben we boven in de badkamer en het is echt irritant als je steeds naar boven moet voor een asperientje :wink: .

Dus bedenk goed waar je hem ophangt.

Gamma en Praxis!!!

…ze zijn ook bij een zorgwinkel te koop, of te bestellen.



Groetjes