Ik heb de allereerste week van mijn zwangerschap, ik wist toen niet dat ik zwanger was en ook niet mee bezig, een keer sibelium (tegen duizeligheid) genomen en ook een keer aspirine.
Twee dingen die niet mogen tijdens de zwangerschap.
Nu maak ik me natuurlijk zorgen dat ik schade heb aangebracht aan mijn baby. Er valt niets aan te veranderen, maar zou het zoveel kwaad kunnen??
Hoi Dietske,
Gefeliciteerd met je zwangerschap hoor!
Zou me niet te druk maken om je medicijn gebruik gebeurt iedereen natuurlijk zolang je van niks weet.
Volgens mij is er de eerste weken ook geen bloedband dus je kindje krijgt hier dan niks van mee
groeten
muts
ik heb wel eens gelezen dat de natuur het zo heeft geregeld dat het de eerste weken niet kwaad kan, omdat je het dan nog niet kan weten.
De eerste zes weken zijn wel anders dan daarna wat dat betreft dus volgens mij hoef je je niet ongerust te maken.
Ik hoop dat jullie gelijk hebben, ben al iets geruster nu, bedankt!!
bij damian heb ik heel de zwangerschap in HOGE uitzondering paracetamool 500 mg gebruikt en hij is gezond ter wereld gekomen en ik heb bij deze zw ook dezelfde gebruikt toen ik nog niet wist zwanger te wezen,ken geloof ik niet veel kwaad
Maar paracetamol mag wel tijdens de zwangerschap, als één van de enige pijnstillers.
Maar niks nemen is natuurlijk altijd nog beter.