Medela calma of breastflow

Is er een verschil tussen de twee??



Ik ga denk wel 1 van de twee aanschaffen, max wurmt met zn tong de fles weg dus denk dat zon fles wel zal helpen omdat als ik de flimpjes moet geloven het dezelfde drinkt techniek heeft…



maar is er een vershil tussen die twee?

niemand?

De calma ken ik niet. Ik zocht het net op en zag dat het van Medela was (misschien erbij vermelden in je topictitel?).



Ik heb bij de jongste de breastflow aangeschaft.

En ik moet zeggen dat ik het een super fles vindt!

Ze heeft er vanaf het begin gelijk goed uit gedronken (en ken er meer in mijn omgeving)

Lijkt echt heel veel op het drinken uit de borst.



Ik denk dat er misschien nog niet zoveel ervaring is met de die fles/speen van Medela.



Ik zie wel dat de tuut (het laatste smalle stukje) van de speen langer en smaller is als bij de Breastflow.



Dus kan je alleen mijn ervaring vertellen met de breastflow, verder niet.

de breastflow, mag je van mij wel overnemen heb ik 1 a 2 gebruikt.

maar ook daar wil juul niet uit drinken.



hij lijkt wel veel op de calma, maar deze speen is anders

Heb idd het verschil gezien van tutje, denk dat calma het handigst is omdat mijn tepel ook zo langig uit zn mondje komt.



Knollie; bedankt! maar dan heb ik verzond kosten en dan kan ik net zo goed in de winkel kopen :wink:



Ik stuur mijn mams maandg maar even naar de thuiszorgwinkel voor de calma

maar je mag hem zo hebben, ik hoef er niets voor te hebben, ben allang blij dat ik er iemand blij mee kan maken.



weet trouwens niet wat de verzendkosten zijn.

laat maar even weten.



en anders gaat hij gewoon met de rest op zolder :wink:



of ik begin mn eigen flessen winkel :wink:

Knollie denk dat de verzendkosten rond de 6,75 komen.

Maar mijn mams gaat maandag een Calma halen dus probeer ik die.

Als niet werkt dan weet ik je te vinden :):wink:



hihi ja je kan ook je eigen flessenwinkel beginnen :wink:

Ik heb de calma en vindt het echt een onding :thumbdown:

Onze meid drinkt er veelte gulzig uit, verslikt zich, voeding loopt uit de mond hoeken en krijgt door dit alles behoorlijke krampen :frowning:

Hier is hij dus geen succes…

Breast flow vind ik ook niks! Ik vind zelf dat het weinig verschil maakt qua drinken, hoe ze haar mondje om de speen zet. Ze blijft met haar tong spelen met die fles, drinken ho maar :wink:



Volgens mij is het gewoon het gevoel van iets rubber in je mond hebben. Dat voelt natuurlijk heel anders dan een tepel.