medejuffen help.. leestechniek, hoelang?

Ik heb leestechniek afgenomen, nu zegt mijn duo dat die 12 minuten moest, en ik heb maar zes. Dus… voordat ik alles in de computer ga invoeren… wie eheft gelijk? Ik heb nl echt in de map gelezen dat het zes was :oops: en de map ligt op school en omdat ik inval ben, kan ik niet bij de map.

Pfff… zou het niet weten :think:



Ben je al weer aan het werk? Of anders een collega op school bellen?



Succes!

jah, probleem opglost, ik heb het dus fout gedaan :wall: baal er ontzettend van… ben enorm perfectionistisch in mijn werk… wil eigenlijk nooit fouten maken, amar jah… met een onrustig thuissituatie, enorm weinig slaap gaat het een keer mis met de consentratie,a l was dit meteen een flinke fout! beeld is nu vertekend. Ach ja… hebben we een keer een hogere score! is ook wel eens leuk.

:mrgreen:



Ik heb wel eens de groep 6 Cito spelling afgenomen in groep 5. IB-er en directeur compleet ovder de rooie, want bijna iedereen scoorde een C of lager. Gelukkig kwamen we er heel snel achter, en konden we de toets opnieuw doen. Bovendien kwam er ook nog een onderpresteerder bovendrijven, dus een geluk bij een ongeluk.



Maar wat voel je je dan vreselijk he :oops:

idd ik vind het zo onproffesioneel… maar thuis gaat alles niet lekker, ik krijg veel te weinig nachtrust en dan sluipen zulke dingen erin! baaaaa nogsteeds. Vrijdag gaan ze voor de herkansing!