Mea heeft van de fles gedronken.... in het ziekenhuis...

Dubbele gevoelens hier… dan wil je al zolang dat ze van een fles drinkt (ging dan over afgekolfde bv) … en nu heeft ze het gedaan (kv)…

Mea heeft van vrijdag tot maandag in het ziekenhuis gelegen met RSV-virus en was verzwakt, ze at niks meer… 40 koorts en zo…

Bij mij dronk ze tot nu toe alleen nog smorgens en savonds bv, wat goed lukte… Nu had ze vrijdag overdag op de spoedafdeling de hele dag en nacht door kleine slokjes gedronken met als gevolg, er was niks meer… voor overdag. Daarbij kwam nog dat ze eigenlijk te zwak was om te drinken…

Ze is aan aan infuus gehangen en de volgende dag (ze kon geen groenten en fruit eten) heeft een verpleegster haar een flesje aangeboden die ze helemaal opdronk :shock:

Ik blijf haar nu geregeld een fles aanbieden (zodat ze het in haar systeem houdt :wink: ), maar blijf de bv geven zolang het gaat, en de twee momenten zijn weer superovervloedig :wink:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaah je moppie :hug:

Wat dubbel lijkt mij dat idd…wel apart hé…het zijn gewoon krengetjes hoor :wink:

Ik hoop dat ze wel is opgeknapt en dat jullie nog lekker van jullie momentjes door kunnen genieten!! :-*

@renzosmam wrote:

Ik hoop dat ze wel is opgeknapt en dat jullie nog lekker van jullie momentjes door kunnen genieten!! :-*




Ik hoop het ook! Dan hoor je van die reacties: “Zou je nu niet in een keer stoppen met de bv?” :shock:

Na ja, waarom moet je stoppen??

Ik herken het wel hoor, die reacties, of meer in de trent van: "goh, krijgt ze nou nog steeds bv?? :? "



Maar gelukkig is ze alweer lekker thuis! Best even heftig, zo’n zh-opname! Nynke heeft een jaar geleden dus ook met het rs-virus in het zh gelegen en heeft daar ook haar eerste flesje kv gehad. Ze dronk al dagen heel slecht, te moe om te drinken. De eerste nacht in het zh kreeg ze niets meer uit de borst, was ook niks meer om te kolven, dus toen maar een flesje. Gelukkig kon ik de volgende dagen na elke voeding kolven (per keer zo’n 20 cc), zodat ze dat 's nachts kon krijgen. Uiteindelijk is de hele bv weer goed gekomen, maar moest echt van heel ver komen!



Maarre, lekker een flesje blijven aanbieden en daarnaast heerlijk zelf blijven voeden, net zolang als jullie ZELF willen!!! En geniet van je meisje, dat ze weer heerlijk thuis is bij jullie!!!

@@nneke! wrote:



Maarre, lekker een flesje blijven aanbieden en daarnaast heerlijk zelf blijven voeden, net zolang als jullie ZELF willen!!! En geniet van je meisje, dat ze weer heerlijk thuis is bij jullie!!!




Doe ik! :inlove:



Gelukkig voor jullie is het toen ook goed afgelopen! :smiley:

ben ik helemaal mee eens! Laat anderen maar lvllen… zolang jullie nog lekker BV willen geven… DOEN!!! Belangrijkste is dat jullie je er goed bij voelen!!! Heb bij Mirte ook tot 1 jaar 's morgens en 's avonds gevoed Daarna alleen nog 's morgens!

Nu bij Verle laat ik het helemaal door haar bepalen! Dus zal mij benieuwen tot hoe lang wij geven! :smiley:



Fijn dat het weer wat beter gaat met Mea!!! :hug: